Забравих да спомена, че понякога като рязко поддам газ колата за миг забива леко предницата и тогава тръгва, както и като карам на скорост ако пусна педала спира не много плавно. Сега съм разкачил акумулатора и утре ще покарам пак да видим ще излезе ли нещо, и ще сменя и свещите, че скоро ми предстои пътуване до морето и така нещо не ме кефи да тръгна
Опа като че ли се появиха и леки вибрации на празен ход между другото Абе ужасМоля, не пускай нов пост за всяко изречение, което искаш да напишеш. Използвай възможността за редакция на мнение. Модераторски екип на fiat-bg.org
И аз имам подобен проблем колега - FUEL CUT-a не работи по някаква причина, и то супер осезаемо - ако на 4000 върна газта, започва да гърми в генерацията от богата смес....а ТРЯБВА да няма впръскване над хиляда и нещо оборота при моторна спирачка...онзи ден проверих налягането на горивото - идеално е, сега смятам да проверя ТПС-а - мисля че е възможно той да не подава сигнал за напълно затворен дросел и затова компа да продължава да впръсква...ще пиша като имам резултат.
Тези релета не знам за какво са, но със сигурност не е нормално да са толкова топли. Може би контактите им са високоомни и затова греят. Нищо чудно ако ги извадиш от гнездата, отдолу да е разтопено.
Проверих реленцата нищо им няма поне видимо... не е зле да ги измеря, но нито знам какво съпротивление трябва да дадат, нито имам мултицет, а и трябва да се поразровя в някоя схема да видя за какво са... преди имах някаква програмка e-learn на pc-то, беше много удобна, но нещо съм я загубил. Между другото като покарах на бензин колата май тръгна перфектно, само във високи обороти сякаш не набира много, а преди май беше обратното. Може ли електронно чрез диагностика да се провери ъгъла на запалване? И ако е отместен възможно ли е да е от лошо зацепен ангренажен ремък?
Коментар