Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с моментен разход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nedialk00 ама какви кабели? Аз съм с 4 бобини вместо кабели? Те или или работят или не няма средно положение като при кабелите? Или може би имаш в предвид кабелите до бобините, но не вярвам би изгоряла бобина ако там има проблем?

    Коментар


      #17
      Освен това съм гледал на тъмно и нищо не видях, чул съм че би било добре да се пръсне с водичка ама ме е страх да пръскам тия бобини и всичко с вода

      Коментар


        #18
        Лично се сещам и за друг начин освен с вода- с пипане но и него ме е страх да пробвам

        Коментар


          #19
          Здравейте, колегидругата седмица може и да успея да се добера до такава камера:http://www.flir.com/thermography/ame...72Хрумна ми, дали ако снимам двигател, свещи бобини и кабели може да се открие даден проблем? Камерата прави спектрален анализ на температура, та ако някой кабел например е много по-горещ от другите, вероятно там някъде има проблем?

          Коментар


            #20
            Мисля, че няма да стане. Кабелите се топлят от двг. Самите те не греят. За да греят трябва мощност.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Ами при студен старт докато още не ги е стоплил двигателя? Вероятно ако единия е по-горещ от другия по него протича по-голям ток? А свещите? Ако някоя не прави добра искра и ги хвана с този уред? Знам ли... може би не е зле да опитам какво ще се види? Все пак с тази камера се виждат много повече неща от с просто око? Ако имате и на идея какво точно мога да снимам очаквам съветиEто и повече за нeя:http://www.youtube.com/watch?v=JwnwMRT7wLA

              Коментар


                #22
                И аз не знам дали ще успее да се хване някакъв проблем с тази камера, но е факт че се използва в индустриални предприятия за локализиране на много електрически проблеми. Не съм чул някой да я използва за диагностика на автомобил, но това може и да е заради цената и- камерата с която може и да ми се отдаде възможност да снимам е закупена на стройност 40 000 евро преди години... В крайна сметка може и наистина да не открия нищо, но диагностиката ще ми излезне безплатна поне ако не локализирам нещо странно

                Коментар


                  #23
                  Не мога да повярвам, че това нещо струва 40 000евро.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Не мога да потвърдя цената само така съм чул, може и да е преувеличено, но 100% не е струвала 5000 примерноТова преди години сега не знам какво е положението...

                    Коментар


                      #25
                      Aко успея да снимам с нея може да кача снимки да анализираме спектралния анализ Ако не друго поне ще се позабавлявам А и все пак имам някаква надежда, че може да се открие някакъв електрически проблем

                      Коментар


                        #26
                        Абе скъпи са си, ама чак толкова. За такава цена трябва да е с гласови команди и незнам си още какво. Иначе пробвай, може и да се види нещо, което иначе убягва. Всъщност повече работа би ти свършил инфрачервен термометър, защото можеш да мериш само конкретна точка. Има такива на пазара и то с добра точност, но и те са си пари от порядъка на 200-300лв.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Всъщност, тази камера може също да измерва във всяка точка от кадъра. Проблем е, че не знам точно какви трябва да са температурите, но например ако 3 от кабелите на бобините са с почти еднаква температура, а 4-тия с голяма разлика вероятно там ще има проблем?

                          Коментар


                            #28
                            Ето и една примерна
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Това е снимка правена с тази камера като с една програмка си избираш дадена точка и то ти преизчислява температурата(предполагам по цвят) Въвеждат се и някои настройки като разстояние, емисивити фактор(фактор отчитащ способността на обекта да отразява светлина). Пищовите ги знам, но тук всичко е много по-нагледно

                              Коментар


                                #30
                                Здравейте отново колеги,изпращам ви снимките от спектралния анализ на Стилото.Всичко изглежда нормално покрай цилиндри, кабели, но и колата на пук работеше нормално. За съжаление бях сам и не успях да я снимам в момента на запалване. Колата е снимана като работи на бензин(иначе има и метанов инжекцион). Има едно нещо обаче, което ми направи впечатление- при бушоните на акумулатора има 2 реленца с доста по-висока температура от останалите-то се вижда от снимките как са грейнали. Някой има ли идея за какво са те? Колата я покарах на бензин известно време, случи ми се да се разколебаят оборотите, но 1 път ми се случи на празен ход като леко загря, пусна перката, върна температурата и като изгаси перката колата угасна.Явно има някакъв проблем и най-вероятно токов.Може би все пак не е зле като за начало да сменя свещитеМоже и компа да се е сбъркал от метана... също наскоро ми сменяха ангренажен ремък и имаха проблеми със зацепването, бараха и дросел клапата...
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X