Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водната помпа консуматив ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S.W.A.T. написа:
    Пример за водна помпа консуматив е шевролет лачети 1.4 , водната помпа е на ангрената и тя го обтяга Ако не я смениш с ремъка трябва да си много набожен
    Ако автомобила е зареден с качествен антифриз и имаме чиста охладителна система, водната помпа има много много дълъг ресурс. Това че обтяга ремъка, нищо не означава.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Като взех Пандата писах запитване до Фиат - Италия точно по този въпрос, защото и при мен се върти от ангренажа. Отговора беше, че не е необходимо да се подменя с ангренажа. Това потвърдиха и тук в България. Ангренажа се сменя по ред причини, които касаят основно, материалите от които е направен. При по-тежки условия на шофиране, трябва да се смени на 3 години. Пак ли да сменяме помпа??? А и като знам ментетата на пазара, ако има признаци за теч, бих сменил семеринга само.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Ами това което съм виждал е, че въпреки чистия антифриз като се натегнат протичат след някой друг ден
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #19
          roro написа:
          Аз съм на мнение, че всичко що е оригинално е в пъти по-качествено от алтернативните резервни части. Така че освен ако не е развалено, не виждам защо да се сменя, пък специално водната помпа и аз си мислех да я сменям, даже още си я возя тая дето я купих като сменях ангренажа вече 30 хил км, но добре че не я смених, защото има и варианта пак да се отвори двойна работа, ако не е качествена, даже съм чувал че веднъж смениш ли я - почваш да я сменяш като накладките
          ти пък от къде си сигурен, че като си купил 10 г. кола, си я взел с оригиналната помпа и примерно в Италия няма менте части?!!?Всеки има глава на раменете си - сам да си преценява! Е, преценката зависи и от дълбочината на джоба. Аз като обслужвах Ланчиата майстора ми каза, че се сменя заедно с ангренажа. Имам склонност точно на него да му вярвам - предвид и парите дето ми взеха като ми поръчваха частите - анг. комплект, водна помпа, филтър - маслен + въздушен - общо 180 лева...пък на Пунтьо - смятам ангренажа вече да не го сменям - докато издържи!
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #20
            S.W.A.T. написа:
            Ами това което съм виждал е, че въпреки чистия антифриз като се натегнат протичат след някой друг ден
            Добре де, защо не е текла преди това. Да не натягате повечко?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Danchojn написа:
              S.W.A.T. написа:
              Ами това което съм виждал е, че въпреки чистия антифриз като се натегнат протичат след някой друг ден
              Добре де, защо не е текла преди това. Да не натягате повечко?
              Обясни ми - как се натяга обтягаща ролка?Всеки сам преценява дали да смени водната помпа и кога. Само после да няма теми от рода на "Клапан срещна бутало, защото ми изхвърли ангренажния ремък.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #22
                donnna написа:
                roro написа:
                Аз съм на мнение, че всичко що е оригинално е в пъти по-качествено от алтернативните резервни части. Така че освен ако не е развалено, не виждам защо да се сменя, пък специално водната помпа и аз си мислех да я сменям, даже още си я возя тая дето я купих като сменях ангренажа вече 30 хил км, но добре че не я смених, защото има и варианта пак да се отвори двойна работа, ако не е качествена, даже съм чувал че веднъж смениш ли я - почваш да я сменяш като накладките
                ти пък от къде си сигурен, че като си купил 10 г. кола, си я взел с оригиналната помпа и примерно в Италия няма менте части?!!?Всеки има глава на раменете си - сам да си преценява! Е, преценката зависи и от дълбочината на джоба. Аз като обслужвах Ланчиата майстора ми каза, че се сменя заедно с ангренажа. Имам склонност точно на него да му вярвам - предвид и парите дето ми взеха като ми поръчваха частите - анг. комплект, водна помпа, филтър - маслен + въздушен - общо 180 лева...пък на Пунтьо - смятам ангренажа вече да не го сменям - докато издържи!
                Колега, както пише в поста, все още си я возя в багажника онази дето я купух, когато се обслужваше колата. Но моя мастор също излезе читав и каза, че си дава налягане, не свири, не тече и по-добре да не я сменяме, щото не се знае каква съм купил....
                Brava 1.6 EL, '98
                182A4

                Коментар


                  #23
                  dobrujanetza написа:
                  Обясни ми - как се натяга обтягаща ролка?
                  Не знам как става на конкретния шевролет.
                  dobrujanetza написа:
                  Всеки сам преценява дали да смени водната помпа и кога. Само после да няма теми от рода на "Клапан срещна бутало, защото ми изхвърли ангренажния ремък.
                  По тая логика, дай да сменяме всичко въртящо, защото може да се счупи друго. Ако нещо е здраво и си работи, не виждам никакъв смисъл да се пипа. Скоро сменях на една тойота водна помпа. Автомобила е на 24г. И я сменихме, само защото протече гарнитурата и на корпуса, не семеринга. Никакви забележки иначе по помпата. Предишният ми автомобил, два пъти сменях ангренаж(Рено беше) пак никакви забележки по помпата. Все още се кара колата със същата помпа. Само че всички коли покрай мен(не се хваля, отбелязвам как е редно) не са виждали в охладителната система чешмяна вода и антифриз от 3лв/л. Така че тръгне ли корозия, и два пъти да я смениш за 50 000км, пак може да се скапе.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    donnna написа:
                    Аз като обслужвах Ланчиата майстора ми каза, че се сменя заедно с ангренажа. Имам склонност точно на него да му вярвам - предвид и парите дето ми взеха като ми поръчваха частите - анг. комплект, водна помпа, филтър - маслен + въздушен - общо 180 лева...пък на Пунтьо - смятам ангренажа вече да не го сменям - докато издържи!
                    Правилно те е посъветвал твоя майстор , а и общата цена е добра . Специално за JTD от доста хора знам , че е препорачително да се смени водната помпа , понеже оригиналната била с пластмасова перка при първите JTD-та , а след това слагат такава с метална перка . По магазините продават в момента такива с метална перка , което било по-добрия вариант За Пунтьо можеш да си го позволиш , за жтд-то не Аз като сменях ремъци , пистовия се оказа оригинален с щампа Фиат , дори да е сменян преди е на поне 10г . Имаше леки наченки на цепене . Ангр. Гейтс на няма 45 хил беше почти перфектен , само ролката беше леко шумна , но може и да не са я сменили предишния път .За водната помпа и аз се чудих , но не намерих хубава тема из форума . Отказах се все пак
                    Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                    Коментар


                      #25
                      нищо не барам като е оригинално, докато не се скапе. Откакто смених моята водна помпа заради луфт, една протече за 600 км, а следващата от нова си свирука и така досега вече 30-40 000 км.... Как да сменям....
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Цена на водна помпа

                        S.W.A.T. написа:
                        Пример за водна помпа консуматив е шевролет лачети 1.4 , водната помпа е на ангрената и тя го обтяга Ако не я смениш с ремъка трябва да си много набожен
                        Здравейте,Бихте ли ми казали ориентировъчна цена на водна помпа - самата помпа+труд. Антифризът ми рязко намалява, което означава, че може би помпата е за смяна.... Колата е Пунто 95, бензин, инжекця.Благодаря предварително много!

                        Коментар


                          #27
                          локви под колата има ли ? ако няма няма как да ти намалява от водната помпа, дано да има локви под колата, защото другата причина за намаляване на анфтифриза няма да ти хареса на джоба ти

                          Коментар


                            #28
                            nedialk00 написа:
                            локви под колата има ли ? ако няма няма как да ти намалява от водната помпа, дано да има локви под колата, защото другата причина за намаляване на анфтифриза няма да ти хареса на джоба ти
                            Каква е другата причина?

                            Коментар


                              #29
                              издухана гарнитура, спукана глава е може и от радиатора също да тече ама както ти казах ще има локви, поне според твойте думи де щом супер бързо ти намалява антифриза

                              Коментар


                                #30
                                Отг.

                                nedialk00 написа:
                                издухана гарнитура, спукана глава е може и от радиатора също да тече ама както ти казах ще има локви, поне според твойте думи де щом супер бързо ти намалява антифриза
                                Благодаря ти Nedialk00! Май ще се ходи на преглед.....

                                Коментар

                                Working...
                                X