Колеги, проблема се оказа в шарничетата на жилата, които сменят скоростите. При откачането съм ги изкривил леко, жилатата задържат и де факто нямах предни скорости: - първа, трета и пета. Ако Ви се наложи да ги откачате по някаква причина, внимавайте да не счупите пластмаските, че имат нереално висока цена. Смяна на съединител е общо взето лесна работа. А тъй като за пръв път имам такова автомобилче с много пластмаси, на най-невероятни места, включително и педалите все едно сглобяваш "Лего".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на съединител на Punto MK2 1.2 8v
Collapse
X
-
todorshalev написа:дигаш на крик сваляш полуоските свалят се с щангичка откъм скоростите вътре ги държи по една зегрка (внимаваш да не ги загубиш)сваляш акумолатора и кутиятасваляш цилиндърчето на съедините(то е отгоре)разкачаш кабелите за задна и масатасваляш жилата ,от ябълките и планката която ги държи 3 болта 8ммразкачаш буксата за километражаподпираш двигателя и скоростите с два крика (двигател и скорости по отделно)охлабваш сички болтове на скоростите към двигателасваляш стартера сваляш болтовете на на тампона тези към рогалеко сваляш на долу двигатела и скоростите докато можеш да развиеш всички болтове на тампона(към скоростите)викаш някои да помага връзваш скоростите с въже и тои леко ги разкалща и ти ги вадиш на вън(падат на долу и излизат )държиш контра и охлабваш болтовете на притискателния диск и пада той, пада и феродовия диск вадиш и аксиалния лагер които е останал на опашката на съединителяпосле монтираш всичко по обратен ред като внимаваш с центроването на феродовия диск, повечето го центроват с дорник аз си го центровах с една отверка и на око и се получиаиде успех в начинанието и ако имаш въпроси ми пиши аз моя го свалях два пъти за 2 седмици :D :D :D :DСлучайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!
Коментар
-
fireman160 написа:Всичко вече е разглобено и свалено. За първи път ми е с такъв автомобил. Притискателния и лагера са добре. Феродовия има леко износване и можел да се кара още. Но, както писах, чета от известно време форума и симптомите бяха на износен съединител, а именно: - отделяше високо и при загряване често пъти задържаше педала. Ще сменя и семеринга на коляновия вал, че изпуска масло. Най-хубавото е, че са евтини частите. Фиатчето ми харесва. Безшумен мотор, добро ускорение и много маневрено.Във вторник ще го сглобя, че до тогава съм зает и ще пиша, как е. Благодарност за вниманието и съветите!
Коментар
-
ilko-gd написа:И при мен на топло при натискане на съединителя скърца, но не ми е потъвал педала и скоростите винаги се включват нормално. Зимата е напълно безшумно.Ако някой е намерил решение на "проблема" моля да пише.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Здравейте. Понеже има една тема тук за смяна на съединител искам да питам нещо конкретно за моят автомобил.От скоро 1-2 седмици (от няколко дни вече по-силно) при тръгване на първа мотора притриса. На задна също. По рядко също има притрисане, ако да речем се движа бавно >5км/ч и включа първа за да потегля. Друго, също което съм забелязъл е когато съм в движение (примерно на 2-3 скорост без значение) и отнема от педала на газта, след което пак подам газ колата първо забива назад, после рязко тръгва напред. Не знам дали го обясних добре, дано сте ме разбрали. Това се случва на всички коли на първа когато сме в обороти - 2000об/мин например, но на високите предавки не бива да го има.Има ли възможност това да е от съединителя? Къде е най-вероятно да търся проблема?Благодаря.
Коментар
-
Карето нали припуква при пълен ляв или десен? Аз тествах, но няма никакви други шумове. Проблема го има при всяко тръгване, но като позагрее (примерно ако я покарам около 1час) почва да изчезва. Притрисането започва точно преди да отдели съединителя и то ако съм на по високи обороти примерно 1500-600об/мин. т.е. на полусъединител като съм май го няма проблема.Аз първо за него се сетих ама дето викаш може и някой тампон да е за смяна...
Коментар
-
Lyubcho88 написа:Карето нали припуква при пълен ляв или десен? Аз тествах, но няма никакви други шумове. Проблема го има при всяко тръгване, но като позагрее (примерно ако я покарам около 1час) почва да изчезва. Притрисането започва точно преди да отдели съединителя и то ако съм на по високи обороти примерно 1500-600об/мин. т.е. на полусъединител като съм май го няма проблема.Аз първо за него се сетих ама дето викаш може и някой тампон да е за смяна...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар