Отдавна се каня да попитам собствениците и запознатите с Пунто 2 - само на моето ли толкова слабо му обдухва вентилатора или такава си му е системата. Дори когато е включен на най-висока степен, вдига шум сякаш вилнее буря, а от духалките едвам повява. И това е така независимо дали е на рециркулация или не, независиво то това на къде е насочен въздушния поток. На другата ми кола - Брава - когато включа вентилатора на мах. ще ме отвее от седалката. Може ли причината да е в поленовия филтър, който според мен при рециркулация не би трябвало въобще да е някъде по пътя на въздушния поток. А ако причината е в него къде точно се намира, че нещо не успях да го открия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вентилация на купето на Пунто 2
Collapse
X
-
Марто написа:Определено имаш авария по трасето.Поленовия филтър е под жабката. Има пластмасова кутия с 2 два болта за кръстата отверка. Като ги развиеш и филтъра пада.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
С риска да наспамя темата на колегата да попитам. А дали на същия този филтър може да се дължи че климатика на максимално студено сякаш не духа ледено. Духа си студено ама не намирам голяма разлика между степените. Или може да е от фреона.(и аз съм с пунто МК2).МерсиFiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
От филтъра не може да е.При мен от 550 гр. фреон в системата имаше 380 гр. останали. Предполагам никога не е зареждан. След "допълването", защото то си е цяла програма - първо машината тегли фреона от системата, разделя го от маслото и го мери колко грама е. След това създава вакуум в системата и чака 5 минути като следи дали вакуума се задържа - това значи че няма пропуски. Едва след това зарежда с фреон.За да усетиш да духа ледено колата не трябва да е стояла на слънце, за да може по бързо самото купе да се охлади и след 10-на минути каране вече е достатъчно студено. Ако е седяла на слънце всичко се е напекло - таблото и въздуховодите, седалките, ламарината и тази топлина при затворени прозорзи отива точно при теб и си мислиш че климатика не работи както трябва. Е след дозареждането вдига веднага налягане в системата и започва да духа видимо студен въздух, доколкото преди му трябваха 20-30 секунди за да усетиш.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:От филтъра не може да е.При мен от 550 гр. фреон в системата имаше 380 гр. останали. Предполагам никога не е зареждан. След "допълването", защото то си е цяла програма - първо машината тегли фреона от системата, разделя го от маслото и го мери колко грама е. След това създава вакуум в системата и чака 5 минути като следи дали вакуума се задържа - това значи че няма пропуски. Едва след това зарежда с фреон.За да усетиш да духа ледено колата не трябва да е стояла на слънце, за да може по бързо самото купе да се охлади и след 10-на минути каране вече е достатъчно студено. Ако е седяла на слънце всичко се е напекло - таблото и въздуховодите, седалките, ламарината и тази топлина при затворени прозорзи отива точно при теб и си мислиш че климатика не работи както трябва. Е след дозареждането вдига веднага налягане в системата и започва да духа видимо студен въздух, доколкото преди му трябваха 20-30 секунди за да усетиш.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
i_marto написа:Да разбудя тази тема с едно въпросче. Възможно ли е след смяната на този филтър и парното да започне да ми духа по силно? Сега си е студенко а докато ме стопли минава цяла вечност.punto HGT
Коментар
-
Hristo Dimov написа:А кои модели на Пунто от 99г. нагоре до 2003г., нямат филтър на купето? При мен мисля няма филтър - 1.2 60 к.с. 2001г. и е без климатик.Извинявам се на колегата, че ползвам темата му!Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
i_marto написа:Не то духа топло, тази част от системата си работи ок. Проблема е че духа слабо тоест, дори когато работи на 3та или 4та степен се чуства много слабо духане, иначе самата топлина не е проблем там както казах в предишното изречение всичко е наред.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар