Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Движение на кола на собствен ход със спукан радиатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Движение на кола на собствен ход със спукан радиатор

    Фиата отнесе лек удар и радиатора е спукан. Изтекоха му водите :D В казанчето няма вода. Искам да преместя колата на собствен ход на 100м. Дали въоще е възможно и има ли рискове да прегрее?
    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

    #2
    Ако е за 100 м колега по-добре я добутайте.Или пробвай да налееш вода и още докато не е изтекла(ако не тече много разбира се) я закарай.Все пак малкият кръг не може да отвори за 1-2 минути и да тръгне водата към радиатора веднага.
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      #3
      valentino321 написа:
      Все пак малкият кръг не може да отвори за 1-2 минути и да тръгне водата към радиатора веднага.
      Не може към радиатора, ама оттам нататък си е отворено За 100м. няма какво да и стане на колата при студен двигател.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        За 100м няма проблеми стига като Я палиш да е студена... и на 200 можеш да Я закараш ама не прекалявай.
        Fiat Coupe 1.8

        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

        Коментар


          #5
          ,,,

          Колега за 100 метра ако ще и въобще да няма радиатор няма какво да и стане на колата все пак ще я бръмнеш не повече от една минута.Поздрави
          Fiat Brava 1.6 16V 90HP
          Fiat Brava 1.2 16V 80HP
          Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

          Коментар


            #6
            не подлъгвайте колегата, по принцип няма проблем за 100-200-300 метра да я караш понеже като е студена водата не се върти през радиатора, но предполагам че когато си я ударил е била загряла тоест термостата е бил отворен и в момента и в малкия кръг нямаш охлаждаща течност

            Коментар


              #7
              Да. Колата беше изминала няколко километра и достигнала работна температура. Днес досипах вода в казанчето и минах 50м. Утре останалите 50м :D
              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

              Коментар


                #8
                кола

                Колега какво толкова те плашат имаш ли стрелка да ти показва Температурата Да беше вече взел едни радятор да го смениш не знам при Италянеца дали ще има
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Не е минал огледа на застрахователите. Другата седмица ги чакам. И за съжаление не е само радиатор, а броня, преден капак и може би климатичен радиатор. Перката е отишла при двигателя :D
                  Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                  Коментар


                    #10
                    е то щом водния е спукан, климатичния е пред водния и едва ли ще е здрав, качи снимки да видим какво е положението

                    Коментар


                      #11
                      Стрелката за температурата не играе никаква роля,ако няма вода в системата за охлаждане.
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        #12
                        Интересува ме дали са еднакви предните капаци, броните и калниците на Браво и Брава? За водния радиатор разбрах, че има няколко вида и трябва да го сваля. Моя има пластмасов съд отстрани Калника се е иметнал също и шофьорската врата не се отваря изцялоТова са снимките които имам в момента. Чудя се как ще докажа на застрахователя, че климатичния радиатор и спукан?
                        Прикачени файлове
                        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                        Коментар


                          #13
                          riewsofia написа:
                          Интересува ме дали са еднакви предните капаци, броните и калниците на Браво и Брава?
                          Да, еднакви са.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар

                          Working...
                          X