Често се случваше да ми пада стария акумулатор Искра, за това реших, че е крайно време да го сменя. Попаднах на Магнети Марели 45 Ah намален в Бриколаж за 110лв - взех го. Бях доволен от покупката защото знам, че Магнети Марели са хубави а и служителя в Бриколаж ме увери, че дори и колата да ми е за 50 Ач няма да имам проблеми с тоя. Гаранция, всичко точно, сложих , запалих и сега след 2 седмици качвам се в колата и хоп ИЗНЕНАДА , няма никъв точец , ама грам - никаква светлинка по таблото не светва. Това се случва вчера сутринта, а в Събота се върнах от Плд по магистралата - демек трябва да се е заредил добре !? Какво може да не ми е наред - алтернатор , бубина , генератор - не разбирам много , кажете моля за да си направя сметката и да преценя какви пари ще заминат пак . Колата е Фиат Браво 99г 1.2 двигател. Свалих си аутодата - там пише, че даже 40 Ah акумулатор би трябвало да е достатъчен, та това мисля че със сигурност не е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов акумулатор (на 2 седмици) падна до 0 ?
Collapse
X
-
Напрежението на зареждане от алтернатора трябва да ти е 14 до 14,5 волта.Мери се на запален двигател с мултицед,НА ВЪРЗАН АКУМУЛАТОР!!!Можеш да измериш и консумацията на ток при загасен автомобил-мултицета се връзва последователно на един от полюсите на акумулатора.Консумацията не би трябвало да бъде повече от 20-30мА дори и при задействана аларма.В противен случай имаш утечка някъде(плафон,светлини).Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Re: Нов акумулатор (на 2 седмици) падна до 0 ?
Fujitzo написа:... Какво може да не ми е наред - алтернатор , бубина , генератор - не разбирам много , кажете моля за да си направя сметката и да преценя какви пари ще заминат пак . Колата е Фиат Браво 99г 1.2 двигател.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Някои фирми за гаранцията искат акумулаторът да се монтира в сервиз. Там мерят напрежението на зареждане и консумацията при изключен контактен ключ (за утечки). И ти заверяват гаранционната карта. Ако всичко това е извършено връщай го на Практикера. Ако не е извършено - все още не е късно да го направиш.Може да го огледаш за дата на производство. Добре е в сервиз да проверят електролита. Освен това му закачат товарно съпротивление и мерят с колко пада напрежението - така измерват вътрешното съпротивление дали не е голямо. Тия хуморески за необслужваеми акумулатори не им се връзвай.Това че е намален на 110 лева би трябвало да те накара да се замислиш защо е така. Търговецът решил да прави подарък на клиентите ли или има някаква причина. Нещо имам спомени че тия Магнети Марели идват от Гърция. Разрови се малко в Интернет и виж точно каква е работата.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
най-напред го зареждаш, после виж да не си забравил някой плафон първо - през лятото е най-лесно, щото е светло (ял съм го тоя), после вече мери консумация - мери се, като вържеш мултицета между акумулатора и клемата за акумулатора, все едно коя. и за всеки случай отвори и багажника, както си включил мултицета, да видиш променя ли се консумацията от лампата там. ако имаш, де, не знам на бравото как е.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:виж да не си забравил някой плафон първо
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар