Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов акумулатор (на 2 седмици) падна до 0 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нов акумулатор (на 2 седмици) падна до 0 ?

    Често се случваше да ми пада стария акумулатор Искра, за това реших, че е крайно време да го сменя. Попаднах на Магнети Марели 45 Ah намален в Бриколаж за 110лв - взех го. Бях доволен от покупката защото знам, че Магнети Марели са хубави а и служителя в Бриколаж ме увери, че дори и колата да ми е за 50 Ач няма да имам проблеми с тоя. Гаранция, всичко точно, сложих , запалих и сега след 2 седмици качвам се в колата и хоп ИЗНЕНАДА , няма никъв точец , ама грам - никаква светлинка по таблото не светва. Това се случва вчера сутринта, а в Събота се върнах от Плд по магистралата - демек трябва да се е заредил добре !? Какво може да не ми е наред - алтернатор , бубина , генератор - не разбирам много , кажете моля за да си направя сметката и да преценя какви пари ще заминат пак . Колата е Фиат Браво 99г 1.2 двигател. Свалих си аутодата - там пише, че даже 40 Ah акумулатор би трябвало да е достатъчен, та това мисля че със сигурност не е проблема.

    #2
    Първо замери дали се зарежда изобщо акумулаторът. На типото имах подобен проблем. Оказа се дефектно реле, което бях сменил няколко дни преди това.
    преди - TIPO
    сега - VOLVO XC60

    Коментар


      #3
      Напрежението на зареждане от алтернатора трябва да ти е 14 до 14,5 волта.Мери се на запален двигател с мултицед,НА ВЪРЗАН АКУМУЛАТОР!!!Можеш да измериш и консумацията на ток при загасен автомобил-мултицета се връзва последователно на един от полюсите на акумулатора.Консумацията не би трябвало да бъде повече от 20-30мА дори и при задействана аларма.В противен случай имаш утечка някъде(плафон,светлини).
      Fiat 1.4 12V
      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

      Коментар


        #4
        Re: Нов акумулатор (на 2 седмици) падна до 0 ?

        Fujitzo написа:
        ... Какво може да не ми е наред - алтернатор , бубина , генератор - не разбирам много , кажете моля за да си направя сметката и да преценя какви пари ще заминат пак . Колата е Фиат Браво 99г 1.2 двигател.
        Предполагам, че алтернатора нещо не е в ред. Отиди да го замерят и имай предвид, че понякога прави добри номера- като го замерваш показва, че работи, а след това, понякога докато караш, не работи... Гледай лампата дали свети.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #5
          кола

          Виж и консумация да няма някъде в повече
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: Нов акумулатор (на 2 седмици) падна до 0 ?

            Fujitzo написа:
            ...няма никъв точец , ама грам - никаква светлинка по таблото не светва...
            това най-често означава, че има някакъв консуматор да изтощава акумулатора
            Lancia Delta 1.6 i.e.

            Коментар


              #7
              Някои фирми за гаранцията искат акумулаторът да се монтира в сервиз. Там мерят напрежението на зареждане и консумацията при изключен контактен ключ (за утечки). И ти заверяват гаранционната карта. Ако всичко това е извършено връщай го на Практикера. Ако не е извършено - все още не е късно да го направиш.Може да го огледаш за дата на производство. Добре е в сервиз да проверят електролита. Освен това му закачат товарно съпротивление и мерят с колко пада напрежението - така измерват вътрешното съпротивление дали не е голямо. Тия хуморески за необслужваеми акумулатори не им се връзвай.Това че е намален на 110 лева би трябвало да те накара да се замислиш защо е така. Търговецът решил да прави подарък на клиентите ли или има някаква причина. Нещо имам спомени че тия Магнети Марели идват от Гърция. Разрови се малко в Интернет и виж точно каква е работата.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #8
                най-напред го зареждаш, после виж да не си забравил някой плафон първо - през лятото е най-лесно, щото е светло (ял съм го тоя), после вече мери консумация - мери се, като вържеш мултицета между акумулатора и клемата за акумулатора, все едно коя. и за всеки случай отвори и багажника, както си включил мултицета, да видиш променя ли се консумацията от лампата там. ако имаш, де, не знам на бравото как е.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  slonikon написа:
                  виж да не си забравил някой плафон първо
                  Какво е плафон ?А иначе ходих в Бош сервиз в Пловдив, премериха консумацията в покой - в нормите, премериха зареждането - в нормите. Това което не беше в нормите беше нещо, за което не се бях сещал - стартовия ток, който дърпа стартера беше прекалено висок - 250 А, а според тях за малък бензинов двигател(1.2) не би трябвало да е повече от 120 А, особено в жегите. Като караш градско акумулатора не може да се зареди достатъчно, ако при всяко палене дърпаш 80% от тока в него. В един друг сервиз разглобиха стартера и се оказа, че четките са супер надрани и загорели, смениха някви неща, уж го оправиха. Не съм ходил да замерят стартовия ток след тази интерванция, надявам се да е по-добре. Колкото до гаранцията на акумулатора в Бриколаж ми я завериха, обаче в книжката пише, че за да се признае трябва да ида с колата и акумулатора в нея. Ама как по дяволите да стане това, като ми е паднал акумулатора ?! Като го заредя (със зарядно или чрез ток от друга кола) и отида с колата ще кажат, че всичко си е в нормите !?.. Тепърва предстои да се разправям..

                  Коментар


                    #10
                    Fujitzo написа:
                    slonikon написа:
                    виж да не си забравил някой плафон първо
                    Какво е плафон ?
                    Това е осветително тяло в купето. Например ламБата дето светва като отвориш вратата :D
                    преди - TIPO
                    сега - VOLVO XC60

                    Коментар

                    Working...
                    X