Колега, като слушам за тия сервизи как нямало да изкарваш колата ме набушва на смях... не знам но аз карах пунто е не дизел за съжаление да кажа и доста старо - 1995г. На метан!Обикновен не инжекцион!Железна кола никви проблеми свещите 100 000 км не ги бях сменял :ДДДЕ минах с някои ремонти по ходова част... 2 пъти ми пада ангренажен ремък(единия път защото не го бях сменил като я купих, а втория защото го смениха неграмотно) и на двигателя му няма нищооо в сервизите не повярваха:ДДДТа ако си се насочил към пунто.. за по новите след мойта до периода 2004-2005 не съм чувал много добри неща-електроника и т.н., но специално за мойта... една истинска кола на много километри... но имай на предвид че малко подрънкват-пластмаси сглобкаИначе сега съм отново с фиат този път Стило-малко капризен дойде но за сега да чукна на дърво все още не съм сменял нищо за 8 месеца освен накладки и 2 носача, но в това състояние си го взех.А за ходовата част... е джамбазите са се изучили та пълнят носачите със силикон... колкото времено като я пробваш да е ок... махат лампички да не видиш ако не работи нещо по таблото... и километражите на 95% са превъртани... въобще не ги гледай гледай седалки волан скоростен лост педали да са запазени, и най-важното дано имаш късмет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да си купя Fiat Punto, ама кое?
Collapse
X
-
Наистина така стои въпроса със сервизите. Зависи при кого ще отидеш. Има много сервизи в които отидеш ли веднъж, после си им абонат. Мотаят те въртят те и нариваш едни пари с мисълта че колата е калпава, а то било от сервиза. Ако се хванеш да си я нагласиш сам, е разбира се ако можеш, и Москвич да си купиш, пак ще ти служи вярно. Останалото е въпрос на късмет при покупката.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Видно от подписа ми имам два дизелови автомобила Брава и Пунто ЖТД. Преди това съм имал 3 бензинови автомобила с газови уредби, като единият от тях беше Брава 1,4 12V. Виждам, че някои колеги те навиват за Брава 1,2 + газови, метанови уредби и пр. Знам как върви 1,4 80 к.с., едва ли 1,2 82 к.с. ще е нещо уникално. А пък на газ... В общи линии и двата агрегата не блестят нито с мощност нито с икономичност. Мое мнение: бягай далече от тях! След като и таксиджийте в Ямбол вдигнаха ръце от тях, какво повече да се говори.По въпроса за дизеловите агрегати. Пунтото ми е с 1,9 ЖТД 80 к.с. Не е истина какво ускорение има този автомобил. Дори Бравата със своите 105 к.с. няма тази пъргавина. Особено на 1-ва и 2-ра предавка - до около 60-70 км/ч. За мен това, съчетано с малките габарити и функцията "Сити" /ел. усилвател, който при скорости над 60 км/ч се изключва/ прави Пунто перфектния градски автомобил - това което ти търсиш. Разход в града - когато го кара синът ми 6,7 - 7,0 л/100км /учудващо, но факт/, когато го кара съпругата ми до 7,4 л/100км. И за да изпреваря "умни" забележки - това НЕ Е моментен разход, а среден такъв при изминати примерно 150-200 км чисто градско кормуване /колата няма винетка и се кара само в града на къси разстояния мах. 2-3 км./Харесвам и то много Алфа 147, особено с ЖДТ двигателя, но не мисля че това е градски автомобил.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Хора и аз искам да стана горд собственик на едно Фиатче Пунто МК 1 до 99г. , но се чудя кои от всичките двигатели ад взема. Не искам малките генерация от сорта 1.1 или 1.2 , искам 1.2 76 к.с , 1.2 16в 86 к.с. или 1.2 спортинг пак с 86 к.с. Обяснети ми малко са вашите колички защото си имам на представа от Пунто , но искам и малко от Фиатаджии ннения. Благодаря предварително.Gospod pred men i az s Puntoto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар