Здравейте колеги, имам проблем с левия фар на моето Пунто. След като запаля късите светлини , крушката не светеше на 100% (все едно миждука) като пусна дългите и се оправя.... Купих нова крушка , сложих я и пак така става. Замислих се че може да замасява нямъде, но не виждам къде. Сещате ли се за причина. Също така ми направи впечатление ,че грее прекалено много и е разтопило от части пластмасата .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фар на Пунто МК 1
Collapse
X
-
staik написа:Мисля, че най-вероятно ще е от куплунга, защото като го поставям крушката в гнездото и губи контакт и нагрява за секудни. Натиснах малко клемата , която ме съмняваше и спря да награвя,работи известно време и пак почна да прави номера.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Аз имах и двата проблема. В единият случай, беше изгорял бакелилта, и съответно не контактуваше клемата на крушката . Най-сигурно е , чрез подмяна на клемата. Струва около 2 лева, и са керамични. ТОест, решава се един път тозипроблем, завинаги.Бях изгубил късите светлини, и ми работеше само светкавицата. Оказа се, от ключа на волана. За съжаление, избързах да взема друг, който направи подобен проблем. РАзглобих си старият, и се оказа, че пружинките на плъзгачите вътре, не натискат достатъчно самите пластини, и затова съм изгубил фаровете. След малко манипулации се оправиха. Ако не е от релета ,и бушони, и има маса, както каза друг колега, остава ключа за светлините на волана.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Сега отворих куплунга , явно не може да контактува клемата добре със крушката, защото има на всякъде разстопена пластмаса. Почистих я до колкото можех, но се начупи пласмаста. Сега свети , но мисля да го сменя целия пластмасов кулкунг. А за смяната му май само трябва да изкарам 3-те обувки и да ги вкарам в новия ?Grande Punto 1.3 75 hp
Croma 1.9 Multijet 150 hp
Коментар
-
Ако намериш същият пластмасов - така ще е най-лесно, и с най-малко интервенции. Но, ако вземеш от керамичният, ще с еналожи да срежеш кабелите, и да ги снадиш наново с кабелите на новата бикса. Това не е толкова страшно, стига да можеш да боравиш добре с поялник и изолирбанд.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар