Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фар на Пунто МК 1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фар на Пунто МК 1

    Здравейте колеги, имам проблем с левия фар на моето Пунто. След като запаля късите светлини , крушката не светеше на 100% (все едно миждука) като пусна дългите и се оправя.... Купих нова крушка , сложих я и пак така става. Замислих се че може да замасява нямъде, но не виждам къде. Сещате ли се за причина. Също така ми направи впечатление ,че грее прекалено много и е разтопило от части пластмасата .
    Grande Punto 1.3 75 hp
    Croma 1.9 Multijet 150 hp

    #2
    В куплунга "късата" клема не контактува добре
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      Провери си бушона за левите къси! И аз имах същият проблем скоро и се оказа бушон, добре че един приятел ми помогна иначе никога не бих се сетил, че е от бушон, просто за 6 години не бях горял бушони.
      Fiat Punto 1.7 TD

      Коментар


        #4
        Мисля, че най-вероятно ще е от куплунга, защото като го поставям крушката в гнездото и губи контакт и нагрява за секудни. Натиснах малко клемата , която ме съмняваше и спря да награвя,работи известно време и пак почна да прави номера.
        Grande Punto 1.3 75 hp
        Croma 1.9 Multijet 150 hp

        Коментар


          #5
          staik написа:
          Мисля, че най-вероятно ще е от куплунга, защото като го поставям крушката в гнездото и губи контакт и нагрява за секудни. Натиснах малко клемата , която ме съмняваше и спря да награвя,работи известно време и пак почна да прави номера.
          смени клемата или се опитаи леко и внимателно да извидиш (без да чупиш) обувките от пласмасатаи прости ги стисни леко с клещи (обувките)
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Здравейте,незнам дали тук е мястото да попитам но ми изчезнаха късите светлини,ако някои знае откаде може да е проблема ще му бада благодарен.Проверявах бушони не е от тях,съмнява ме някой реле,ама даже незнам каде може да са

            Коментар


              #7
              Днес видях , не е от бушоните. А обувките от пластмасата на проблемния фар , ми е паднало малко от пластмасата от топлината която става.
              Grande Punto 1.3 75 hp
              Croma 1.9 Multijet 150 hp

              Коментар


                #8
                при мен се оказа,че едната крушка е изгоряла,а другия фар си е загубил масата,и така двата несветеха

                Коментар


                  #9
                  Аз имах и двата проблема. В единият случай, беше изгорял бакелилта, и съответно не контактуваше клемата на крушката . Най-сигурно е , чрез подмяна на клемата. Струва около 2 лева, и са керамични. ТОест, решава се един път тозипроблем, завинаги.Бях изгубил късите светлини, и ми работеше само светкавицата. Оказа се, от ключа на волана. За съжаление, избързах да взема друг, който направи подобен проблем. РАзглобих си старият, и се оказа, че пружинките на плъзгачите вътре, не натискат достатъчно самите пластини, и затова съм изгубил фаровете. След малко манипулации се оправиха. Ако не е от релета ,и бушони, и има маса, както каза друг колега, остава ключа за светлините на волана.
                  FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                  Коментар


                    #10
                    Сега отворих куплунга , явно не може да контактува клемата добре със крушката, защото има на всякъде разстопена пластмаса. Почистих я до колкото можех, но се начупи пласмаста. Сега свети , но мисля да го сменя целия пластмасов кулкунг. А за смяната му май само трябва да изкарам 3-те обувки и да ги вкарам в новия ?
                    Grande Punto 1.3 75 hp
                    Croma 1.9 Multijet 150 hp

                    Коментар


                      #11
                      Ако намериш същият пластмасов - така ще е най-лесно, и с най-малко интервенции. Но, ако вземеш от керамичният, ще с еналожи да срежеш кабелите, и да ги снадиш наново с кабелите на новата бикса. Това не е толкова страшно, стига да можеш да боравиш добре с поялник и изолирбанд.
                      FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                      Коментар

                      Working...
                      X