Направо на проблема...Откакто се стопли времето откъм предницата при всяко завиване,а в по-късен етап и при движение направо започна да се чува някакво зверско пукане и хрущене!!!Заведох я на доктор и ми казаха,че е заминала рейката!Всичко до тук добре,но точно когато купих и рейка и масло,времето застудя и проблема изчезна по-бързо от ХГТ на старт...После нещата се повториха...стане ли хладно никакви проблеми,обаче затопли ли и край пука като че ще се разпадне в движение!Забелязах и че дори при топло време ако я карам за 1-ви път няма проблеми докато не загрее самия двигател,загрее ли и започва горе-описаното,плюс това че маслото на хидравликата кипва и отвреме на време избива през капачката(само като е загряла колата)!Въпроса ми е рейка ли е,хидравлична помпа ли е???или нещо друго?Моля за съвети и предложения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно поведение на рейката...Фиат Браво 1,6
Collapse
X
-
Смени първо АТФ-а като за начало. Помпата шуми специфично. Пукане и щракане откъм рейката не звучи добре. Как да ти направим диагностика по тези обяснения? Щом при загряване се появява пробвай със смяна на течността- тя е малко, най- евтиния вариант е. Като си купил рейка защо не я смени? Нова, рециклирана или от морга? Сещам се няколко нещо от които може да пука, но ще е гадаене. Като почнеш от смачкани тампони за закрепване на рейката, минеш през хидравличните и части и стигнеш да външните шарнири.Шумящата помпа е по- скоро като жужене и виене- вибрират и пластините. Най- добре консултирай на някой друг канал, за да не си говорим по принцип.
-
BaiLamarin написа:Смени първо АТФ-а като за начало. Помпата шуми специфично. Пукане и щракане откъм рейката не звучи добре. Как да ти направим диагностика по тези обяснения? Щом при загряване се появява пробвай със смяна на течността- тя е малко, най- евтиния вариант е. Като си купил рейка защо не я смени? Нова, рециклирана или от морга? Сещам се няколко нещо от които може да пука, но ще е гадаене. Като почнеш от смачкани тампони за закрепване на рейката, минеш през хидравличните и части и стигнеш да външните шарнири.Шумящата помпа е по- скоро като жужене и виене- вибрират и пластините. Най- добре консултирай на някой друг канал, за да не си говорим по принцип.Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!
Коментар
-
Добре колега. Като я качиш на канала виж за следните неща: скъсани маншони от дълго време /попаднал боклук и от двете страни разрушава доста неща/, разбита втулка откъм хидро- цилиндъра /дългата и страна/и за луфт в лагера на пиньона. Ако има нещо от тези неща я свали и прецени дали ще я разглабяш или смениш. При луфт в долна опора- на някои коли позволява реглаж и без сваляне, разбити горни рамена /сменят се без сваляне/- по твоя преценка. Не си споменал за течове от някъде, това може да е признак за разбиване откъм съответния уплътнител. Но може да е износване и от работа. Ако си сигурен, че пукането е от нея непременно я огледай. това което написах горе за тампоните звучи смешно, но ако са смачкани по някога се движи рейката и пука страховито. Естествено зависи от конструкцията- нямам твоята кола в наличност да погледна. Предполагам каретата си отхвърлил, не че имат връзка с топло и студено. Просто се преглежда всичко, че е важна системата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар