Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно поведение на рейката...Фиат Браво 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно поведение на рейката...Фиат Браво 1,6

    Направо на проблема...Откакто се стопли времето откъм предницата при всяко завиване,а в по-късен етап и при движение направо започна да се чува някакво зверско пукане и хрущене!!!Заведох я на доктор и ми казаха,че е заминала рейката!Всичко до тук добре,но точно когато купих и рейка и масло,времето застудя и проблема изчезна по-бързо от ХГТ на старт...После нещата се повториха...стане ли хладно никакви проблеми,обаче затопли ли и край пука като че ще се разпадне в движение!Забелязах и че дори при топло време ако я карам за 1-ви път няма проблеми докато не загрее самия двигател,загрее ли и започва горе-описаното,плюс това че маслото на хидравликата кипва и отвреме на време избива през капачката(само като е загряла колата)!Въпроса ми е рейка ли е,хидравлична помпа ли е???или нещо друго?Моля за съвети и предложения
    Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

    #2
    Смени първо АТФ-а като за начало. Помпата шуми специфично. Пукане и щракане откъм рейката не звучи добре. Как да ти направим диагностика по тези обяснения? Щом при загряване се появява пробвай със смяна на течността- тя е малко, най- евтиния вариант е. Като си купил рейка защо не я смени? Нова, рециклирана или от морга? Сещам се няколко нещо от които може да пука, но ще е гадаене. Като почнеш от смачкани тампони за закрепване на рейката, минеш през хидравличните и части и стигнеш да външните шарнири.Шумящата помпа е по- скоро като жужене и виене- вибрират и пластините. Най- добре консултирай на някой друг канал, за да не си говорим по принцип.

    Коментар


      #3
      BaiLamarin написа:
      Смени първо АТФ-а като за начало. Помпата шуми специфично. Пукане и щракане откъм рейката не звучи добре. Как да ти направим диагностика по тези обяснения? Щом при загряване се появява пробвай със смяна на течността- тя е малко, най- евтиния вариант е. Като си купил рейка защо не я смени? Нова, рециклирана или от морга? Сещам се няколко нещо от които може да пука, но ще е гадаене. Като почнеш от смачкани тампони за закрепване на рейката, минеш през хидравличните и части и стигнеш да външните шарнири.Шумящата помпа е по- скоро като жужене и виене- вибрират и пластините. Най- добре консултирай на някой друг канал, за да не си говорим по принцип.
      Ами само за пробата бях източил голяма част от маслото на хидравликата и сипах ново...без резултат!Колкото до рейката я купих от колега от форума,а не е сменена точно по тази причина,че като е студено няма проблем и реших че ако е нещо по-малко няма да е лошо да спестя някои лев за смяната !Ще погледна на канал най-рано утре и тогава да видим какво ще излезе и ще пиша...
      Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

      Коментар


        #4
        А като препука след това като караш направо волана в същата позиция ли е ?

        Коментар


          #5
          Добре колега. Като я качиш на канала виж за следните неща: скъсани маншони от дълго време /попаднал боклук и от двете страни разрушава доста неща/, разбита втулка откъм хидро- цилиндъра /дългата и страна/и за луфт в лагера на пиньона. Ако има нещо от тези неща я свали и прецени дали ще я разглабяш или смениш. При луфт в долна опора- на някои коли позволява реглаж и без сваляне, разбити горни рамена /сменят се без сваляне/- по твоя преценка. Не си споменал за течове от някъде, това може да е признак за разбиване откъм съответния уплътнител. Но може да е износване и от работа. Ако си сигурен, че пукането е от нея непременно я огледай. това което написах горе за тампоните звучи смешно, но ако са смачкани по някога се движи рейката и пука страховито. Естествено зависи от конструкцията- нямам твоята кола в наличност да погледна. Предполагам каретата си отхвърлил, не че имат връзка с топло и студено. Просто се преглежда всичко, че е важна системата.

          Коментар


            #6
            Колега ако имаш предвит дали се връща волана да няма проблем и се върти без проблем и е "мек"!BaiLamarin благодаря за съветите радвам се че има хора като теб за да подсказват ще погледна всичко което си ми написал !!!
            Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

            Коментар


              #7
              И така извинявам се за забавянето..знаете как е с времето!Оказа се че за пореден път е хубаво да сложа кавички на "майсторите" защото не е никаква рейка,ами лагер на макферсона за което мога само да се радвам,но и вече имам рейка за продаване :D
              Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

              Коментар

              Working...
              X