Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги, а за какво е това кабелче?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги, а за какво е това кабелче?!

    Вчера си получавам новите високоволтови кабели, започна смяната и когато стигнах до общия, който е от бобината до капачката и ударих на камък... към него е прикаченоедно кабелче, минаващо зад алармата и забиващо по посока зад въздушния филтър (или поне така си мисля, зад алармата е малко мешавица и може и да съм го изтарвал, но зад алармата стиха със сигорност)... Кабелчето е прилежно изолирано, та чак изолирбанда прихванат с 2 чернички свински опашлета да не се размотае и на пипане е като кабел за някакъв датчик, тъничко, навряно в широк шлаух. Та някой да има идея за какво може да е това? Нямам оборотомер, това приложение отпада. Нещо за газовата, ма колегите с газова казват че нямат такива разработки, гледат глуповато и се почесват... алармата?! кат намера фенер и ще погледна къде отива всъщност :D А ето и снимка с означения на положението http://85.187.179.119/files/a_akvo_e_tova.jpg

    #2
    Ако си с електрически изпарител е точно за газовата ти уредба!трябва да е омотан около високоволтовият кабел.Взима някакви сигнали от там и е по-добре да има повечко намотки около него.Доколкото си спомням преди на типото имах електрически изпарител и такъв кабел имах намотан,но след монтажа не бяха навили достатъчно намотки и имаше проблем,но не помня какъв.Не вървеше добре колата.После направиха още намотки и заспа.Махни кабелът от високоволтовият и няма да можеш да минеш на газ. :D Сменяй смело високоволтовият и навии усърдно кабелчето за да нямаш ядове.От там изпарителят взима инфо колко да отвори мембраните и колко газ да пусне.Дано да съм помогнал Успех!
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      По скоро от там автоматичния ключ разбира какви са ти оборотите за да те превключи на газ...Намотай си го пак и си готов...
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        изпарителя е емегаз и ба ли го какъв е... а и какъв автоматичен ключ? и такова ли имам?! никаква идея си нямам, ма кабелчето е намотано около високоволтовия кабел само наистина, няма контакт кабел с кабел. По последни проследявания кабелчето минава зад алармата и влиза в една пачка, която се разделя на 2 - едното към една малка джаджа, ма не е много вероятно, другото към клапан, който е за газта, ма не знам какво прави, а от там - в един друг кабел на изпарителя (на99,9% съм убеден във втория вариант)Остава въпроса, какво правя от тук натам, електронен ли ми е изпарителя и има ли такъв ключ автоматичен за газта?! преди жреме ми бече направило впеяатление яе колата работи много дулго при поставено в неутрално положение ключе газ/бензин.... за настроики на такова на специален маистор ли се кара или където и другите...П.С. Понеже темата отиде на газ, може админите да я преместят на съответното място
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Намотай го обратно! :о)Значи, използва се елементарно явление, когато е намотан кабел на кабел когато през правия кабел прокараш ток, в намотката се индуцира електромагнитно поле, и двете намотни като се индуцира ток и хоп, превключвателя минава на газ .....На мен са ми намотани на кабелите за свещите :о)
          Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

          Коментар


            #6
            Според мен от там изпарителя разбира на какви обороти си и пуска съответното количество газ.Освен това не съм ти видял подписа,но колата ти вероятно е карбураторна и в камерата му има някакво количество бензин,което докато изгори си минал 300 метра,та от там трябва да чакаш,докато преминеш на газ.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              dudulia написа:
              Според мен от там изпарителя разбира на какви обороти си и пуска съответното количество газ.Освен това не съм ти видял подписа,но колата ти вероятно е карбураторна и в камерата му има някакво количество бензин,което докато изгори си минал 300 метра,та от там трябва да чакаш,докато преминеш на газ.
              моноинжекция е. А и какво за намотките, да разбирам ли, че ако намотам повече намотки ще генерира по силен и чист сигнал и требе клапанчето да сработва по-коректно?

              Коментар


                #8
                Готово! Бобинния кабел е сменен най-накрая, преместих мястото на намотаното гадно кабелче нагоре и спечелих няколко намотки повече.Сеа като че ли съвсем утихна двигателя, работи адски равномерно и има доста осезаемо по-добро време на отреагиране на педала за газта. Незнам дали ще се отрази на харча, ма в сравнение с това, което лапаше преди смяната на кабелите... надали ще е толкова или повече зле Ще обадим и похвалим . Мерси за помоща от колегите

                Коментар

                Working...
                X