Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високо налягане при работа на климатик и обороти над 2000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Високо налягане при работа на климатик и обороти над 2000

    Здравейте, колата ми е Браво 97, купих я зимата и не съм ползвал клима досега. Вчера я пълних, но при проверката майсторът установи, че при обороти над 2000 високото налягане в системата се вдига над 25 бара (до към 28-29), което създава опсност за цялата килматична система. Предположи, че може би е от някакъв "филтър на фреона", който обаче не се намирал лесно. Някакви идеи?

    #2
    на мене ми вдигна такова налягане защото не ми вклучваше перката моита кола е мареа 1.6 и е седна перка

    Коментар


      #3
      и при мен е така и майстора ми каза че неми работи 2 степен на перката
      Fiat Marea 1.9TD

      Коментар


        #4
        Моята кола е Мареа 2.4ТД и при мен имаше проблем с налягането, но се коригира много лесно. Оказа се, че втората ми перка не се включваше заради зацапана клема. След почистване на клемата и включване на перката, налягането на климатичната система спадна значително, но не достатъчно. Майстора при, който ходих ме посъветва да посетя автомивка и да поискам измиване на радиаторите с препарат. След измиването налягането наистина спадна. Нищо особено, но ефикасно.

        Коментар


          #5
          здравейте колеги,Как разбирате, че се е включила втората степен на перката, питам защото настаха жеги и на градско малко прескача средата даже без климатик и май не се включва втората степен.
          Brava 1.6 EL, '98
          182A4

          Коментар


            #6
            Втората стпен трябва да се включи от 95 до 99 градуса С. Можеш да разбереш дали се е включила перката по звука на перката. Втората степен си е доста по-шумна.
            Bravo 1.8 16V GT ex.
            Fiat Croma 1.9 16V mjet

            Коментар

            Working...
            X