Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на съединител

    Налага ми се вече да си сменям съединителя което от своя страна си води до разходи .Някой да ми каже ориентировъчна цена за смяната му?!Решил съм да сменям всичко-лагер,притискателен и феродов!Възможно ли е да се очаква и проблем във вилката или там като и викат :D ?
    SKODA 105L '78
    PUNTO 1.2 MPI ELX '94
    FIAT 126p '89
    TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
    GRANDE PUNTO 1.2 '06

    #2
    ... и не мен ми предстои. Във Вантотрейд ми искат за работа 110лв.

    Коментар


      #3
      А има ли някой мнение за марката PANTHER?Комплекта ми го предлагат с отстъпката за 81 лв.Италиански бил...
      SKODA 105L '78
      PUNTO 1.2 MPI ELX '94
      FIAT 126p '89
      TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
      GRANDE PUNTO 1.2 '06

      Коментар


        #4
        225лв е заедно със смяната (всичко съм предвидил-разпитал съм предварително)Какво започна да ти прави колицата че си за смяна?Сори човече ама това е цена за типо!На пунто не знам-след това забелязах че става въпрос за пунто!
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Ами първа и задна се вкл.малко по трудно.а като натискам педала се чува скърцане.Реших че е от жилото и го смазах,ама не е-идва от ватре при съединителя.И на свободен ход на място се чува едно тракане подобно на дизел,а като натисна педала на съединителя изчезва-това ми казаха, че е от лагера.
          SKODA 105L '78
          PUNTO 1.2 MPI ELX '94
          FIAT 126p '89
          TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
          GRANDE PUNTO 1.2 '06

          Коментар


            #6
            За смяна на сьединител нормална цена е около 60 лв.Ако от регулиране на жилото не се оправи, тогава е за смяна - комплект.Наи-вероятно е омекнала диафрагмата на притискателя.Ако при натискане на сьединителя се чува шум, причината е в аксиалния лагер, а при не натиснат причината е в лаера на пьрвичния вал на ск.кутия.Успех!

            Коментар


              #7
              От два дни забелязвам, че като натисна педала,ако го задържа за няколо секунди-като го отпусна-педала до едно положение си е "залепен" за крака ми,но точно преди да остане в нормално положение,сякаш педала остава на едно място и след това се вдига горе!Незнам дали давам точно описание,ама как да го опиша по друг начин-незнам
              SKODA 105L '78
              PUNTO 1.2 MPI ELX '94
              FIAT 126p '89
              TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
              GRANDE PUNTO 1.2 '06

              Коментар


                #8

                Коментар


                  #9
                  За Валео-то ми искат в Ал.ауто 180 лв!И ми е малко скъпичко Ако го знаеш някъде на по ниска цена Иначе всички него ми го препоръчват!
                  SKODA 105L '78
                  PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                  FIAT 126p '89
                  TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                  GRANDE PUNTO 1.2 '06

                  Коментар


                    #10

                    Коментар


                      #11
                      Съединител-Пунто...

                      damianoff написа:
                      За Валео-то ми искат в Ал.ауто 180 лв!И ми е малко скъпичко Ако го знаеш някъде на по ниска цена Иначе всички него ми го препоръчват!
                      Valeo предлагат също и в Sofia-Export-но не зная на каква цена-като цяло цените им са добри за качествени продукти-дали предлагат за Пунто,обаче -не зная-звънни им и провери !Успех !
                      Ex. Grande Punto Driver

                      Коментар


                        #12
                        моя го взех за 69 феродов и лагер на ВАЛЕО

                        Коментар


                          #13
                          Колега Damianoff, карам сьщо PUNTO 1.2 MPI-ELX-96 и го ремонтирам /доколкото изобщо нещо се ремонтира по този здравеняк/ напьлно самостоятелно.Натрупал сьм солиден опит изобщо по марката FIAT. Оригиналните сьединители имат ресурс от порядька на 130-150 000 км. и много зависи от стила на каране. В различни периоди и модели FIAT използва и VALEO. Марките PANTER или GST, MECARM и INTEREX са доста добри италиански сьединители не само за нашия пазар.Те не са за оригинално вграждане,но са добьр компромис м/у цена и качество с пробег 80-120 000км. В понеделник ще ти напиша вьзможно наи-добрите цени на всички тези марки , а ти избираи.Ако ти трябва някаква консултациа за този ЗВЯР! - насреща сьм. УСПЕХ!

                          Коментар


                            #14
                            Понеже има отворена тема ще използвам да попитам следното:при вдигнато на крик предно колело със запален двигател и изключен от скорост, се върти напред съвсем леко. Мога да го задържа с ръка.Дали не е признак за отиващ си съединител?

                            Коментар


                              #15
                              Много неща си сменил по тази колица, но то в Б-я какво ли издьржа. ПУНТОТО е взело акьла на германците-намират я невероятно здрава кола, дори присьства в ТОП-класациите им на челните места.Цената на к-т феродов и притискателен за PUNTO 75 на PANTER и без отст. е 80лв.Подобна е цената и на другите 2 фирми. Мога да ти доставя която пожелаеш, даже и с отстьпка.Всеки помага кой с каквото може.Радвам се че форума се пораздвижи,като че ли беше позаспал.Отскоро участвам,но отдавна го наблюдавам и считам, че започва да става интересен, но са нужни повече нови теми и компетентни мнения! Е, ЗА ТОВА ВСЕКИ ТРЯБВА ДА ДАДЕ СВОЯ ПРИНОС!!! Успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X