Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблеми- вакумни регулатори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблеми- вакумни регулатори

    Значи днес обикалях по магазини те и се оказва че нямат такива като мойте. Да питам нещо може ли да се отремонтирват старите, или нещо как да го направя да работи добре без тях.10х
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    #2
    Re: проблеми- вакумни регулатори

    ForceWere написа:
    Значи днес обикалях по магазини те и се оказва че нямат такива като мойте. Да питам нещо може ли да се отремонтирват старите, или нещо как да го направя да работи добре без тях.10х
    не се отремонтирват, намери от друг модел или друга марка стават без проблем ако захващането е подобно на колегата евертън на уното му сложихме вакум регулатор от бмв няма никви ядове :D
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      аз гледах от опели, ладови, фиатови и сякви измислени и най близо до оригинала е ладовия, но при него единия винт за закрепване се разминава с 5мм.
      Tofas- Sahin 1.6 карб.

      Коментар


        #4
        ForceWere написа:
        аз гледах от опели, ладови, фиатови и сякви измислени и най близо до орегинала е ладовия, но при него единия винт за закрепване се разминава с 5мм.
        разпробий пластинката /ако позволява/ и си готов
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          нестава на ладовия е по къса
          Tofas- Sahin 1.6 карб.

          Коментар


            #6
            ForceWere написа:
            нестава на ладовия е по къса
            удължи я или я залепи с поксипол за делкото няма кой знае какво усилие мисля че няма да имаш проблеми
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              а ако може да ми кажете, кога тези вакуми пропускат въздух и кога не. АЗ тези кадето ги разглеждах пропускаха постоянно въздух и като им натиснех палчето затваряха. Та това какво ще рече, че на ниските обороти пропускат въздух, а на високите се затварят, или обратното. Как е точно- за да знам дали отворено или затворено да го оставя маркучето, че не можах да открия като мойте вакуми.И ако знаете каде и колко струват вакумни маркучи.
              Tofas- Sahin 1.6 карб.

              Коментар


                #8
                нямали кой да удари едно рамо на темата
                Tofas- Sahin 1.6 карб.

                Коментар

                Working...
                X