Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за взаимозаменяема част за Фиат Браво 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за взаимозаменяема част за Фиат Браво 1.4 12V

    Въпроса ми е следният, моноинжекцията от WV Golf 3 става ли за Фиат Браво 1.4 12V , и частите по моноинжекцията дали са същите и могат ли да се използват от WV Golf 3 на бравото ( за моноинжекцията само).Благодаря предварително.
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    #2
    Колега бравото трябва да е 12V, не съм виждал още с 16 клапана . А за дюзата хм, по принцип и на двете запалителната система трябва да е Bosch Monomotronic демек еднаква, за стъпковия мотор ако е с 4 крачета е същия щото сега съм с такъв от голф, ама за дюзата пробвайте да потърсите и сравните номерата в някой Bosch каталог, върти ми се една идея че са доста подобни(еднакви), но не мога да го трърдя без покрите, все пак бравото е 80 к.с с 12 клапана а голфа е с 8 клапана и доста по малко конски сили. Дали тази разлика е постигната с променени дюзи и архитектура на бутала( компресия) или само с промяна в инжекторното време, трябва някой по запознат да каже
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Hristian_Aleksiev написа:
      Колега бравото трябва да е 12V, не съм виждал още с 16 клапана . А за дюзата хм, по принцип и на двете запалителната система трябва да е Bosch Monomotronic демек еднаква, за стъпковия мотор ако е с 4 крачета е същия щото сега съм с такъв от голф, ама за дюзата пробвайте да потърсите и сравните номерата в някой Bosch каталог, върти ми се една идея че са доста подобни(еднакви), но не мога да го трърдя без покрите, все пак бравото е 80 к.с с 12 клапана а голфа е с 8 клапана и доста по малко конски сили. Дали тази разлика е постигната с променени дюзи и архитектура на бутала( компресия) или само с промяна в инжекторното време, трябва някой по запознат да каже
      Да колега 12 V е , грешката е моя, ако има някой по запознат и е използвал части от моноинжекцията от голф 3 ка да пише.
      ----------------------------------------------------------------------------
      Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
      ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
      ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

      Коментар


        #4
        един приятел миналата година си сменя моноинжекцията на голф 3 1.8 моно и точно от фиат сложи моноинжекция...на пръв поглед са еднакви частите - потенциометъра и стъпковото моторче
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар

        Working...
        X