Айде италианци давайте съвети...Имам още един изпит при Пламен Панайотов и ако ме пусне мисля всеки уикенд на море..но проблема е че тате няма да даде ключовете от каляската и ще трябва до там да си бръмча с пунтака...не че имам проблеми с него но примерно си и нямам и представа на дълъг път на колко оборота да го карам така че да е в нормите на възможностите му. Говорим за 1.2 16в спортинг...Определено няма проблем да го карам и с 180 ама като гледам оборотомера все имам чувстото че някъде може и да се разхвърчат буталата...та според вас на колко оборота да си го карам по магистралата таке че да е в оптимален режим????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лятото дойде , айде на море
Collapse
X
-
Re: Лятото дойде , айде на море
SIII написа:Айде италианци давайте съвети...Имам още един изпит при Пламен Панайотов и ако ме пусне мисля всеки уикенд на море..но проблема е че тате няма да даде ключовете от каляската и ще трябва до там да си бръмча с пунтака...не че имам проблеми с него но примерно си и нямам и представа на дълъг път на колко оборота да го карам така че да е в нормите на възможностите му. Говорим за 1.2 16в спортинг...Определено няма проблем да го карам и с 180 ама като гледам оборотомера все имам чувстото че някъде може и да се разхвърчат буталата...та според вас на колко оборота да си го карам по магистралата таке че да е в оптимален режим????Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
на море
Като каза на море .Вече започвам и аз да мисля за него .Като карам на дъръг път на 100км.- 3000оборота на 130-140км.на 4000оборота.Тя жената не дама да карам много бързо .До 100км. на обикновен път ,но по магистралата 130км. ни е добре . Меналата седмиза карах и на 150-160км.на газ и си върви добре . Като ходим за Несебар минаваме по подбалканския път и стегаме сравнитерно бързо .Там е направен пътя и няма много коли .Само от Сливен до морето е лошо щото има много коли. А аз имам Книшка от 6 месеца .
Коментар
-
Общо взето зависи от двигателя с, каква скорост ще го караш и разбира се от пътя! Аз конкретно с моят дизел по магистралата бих поддържал 150, като за няколко минутки бих му дал почивка и да карам със 100-110. Общо взето това правило според мен важи за всички атомобили (не конкретната скорост, а "почивката"). Според мен 5 минути каране по-бавно срещу 20 по-бързо е добро съотношение. Това разбира се е субективно мнение, моля никой да не спори, а да изкаже своето мненние! А що се отнася за дизеловите мотори втора употреба-опредлено не бих държал такъв двигател дълго време във високи обороти. За автомобили с турбо двигатели съм чувал, че, ако сте пържили дълго време турбото е добре след, като спрете да не гасите веднага двигателя, а да го оставите да поработи 3-4 минути, за да се охлади тубото с маслото, което циркулира през него.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ем и аз съм със спортинг мк1 180 рядко дълго държа но над 120 до 160 си карам от караулката до костинброд а виж по пътища дето не съм минавал 120 мах са не да тръгнеш и да си я потрошиш в някоя дупкаLybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Re: Лятото дойде , айде на море
Korun написа:Чак тъолкова дълго по магистрала няма да караш. Магистрала тракия свършва в Чирпан и от там нататък е борба на живот и смърт, буквално.Пък за икономично каране просто забрави. Или на обороти или след някой тир ( тия карат като ненормални, под 90 км/ч не падат).
Коментар
-
Re: Лятото дойде , айде на море
SIII написа:Айде италианци давайте съвети...Имам още един изпит при Пламен Панайотов и ако ме пусне мисля всеки уикенд на море..но проблема е че тате няма да даде ключовете от каляската и ще трябва до там да си бръмча с пунтака...не че имам проблеми с него но примерно си и нямам и представа на дълъг път на колко оборота да го карам така че да е в нормите на възможностите му. Говорим за 1.2 16в спортинг...Определено няма проблем да го карам и с 180 ама като гледам оборотомера все имам чувстото че някъде може и да се разхвърчат буталата...та според вас на колко оборота да си го карам по магистралата таке че да е в оптимален режим????Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
sev написа:спазвай си ограничениятакато за нашите пътища са добре измислениняма да стигнеш много по-бързоособено през лятотоJeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
rustson написа:Тука малко не съм съгласен щото има някои бая абсурдни ситуации ама като цяло си прав! Ти си бъди изряден и спазвай ограниченията +10км пък то покрай тях и икономията ще дойде! За оборотите моя фичо си е най добре на 110км - 2000/2100 оборота или там някъде и тогава ми дава най-добър разход - 4,8-5 (с климатик)!Безопасно и слънчево лято на всички!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар