Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лятото дойде , айде на море

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лятото дойде , айде на море

    Айде италианци давайте съвети...Имам още един изпит при Пламен Панайотов и ако ме пусне мисля всеки уикенд на море..но проблема е че тате няма да даде ключовете от каляската и ще трябва до там да си бръмча с пунтака...не че имам проблеми с него но примерно си и нямам и представа на дълъг път на колко оборота да го карам така че да е в нормите на възможностите му. Говорим за 1.2 16в спортинг...Определено няма проблем да го карам и с 180 ама като гледам оборотомера все имам чувстото че някъде може и да се разхвърчат буталата...та според вас на колко оборота да си го карам по магистралата таке че да е в оптимален режим????
    Punto HGT - total
    Punto 1.2 16v Sporting - total
    Punto 1.2 - alive
    Toyota celica t23

    #2
    при теб незнам как се държи двигатела, иначе моя таралясник го държа между 3500-4500оборота.
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      Ми не го дръж продължително време на повече от 4000-4500 оборота.Ако говорим за икономичност-около 3000 оборота
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #4
        130км/ч са ми 4000 оборотапод това мисля че морето ще ми дойде леко дългичко
        Punto HGT - total
        Punto 1.2 16v Sporting - total
        Punto 1.2 - alive
        Toyota celica t23

        Коментар


          #5
          Re: Лятото дойде , айде на море

          SIII написа:
          Айде италианци давайте съвети...Имам още един изпит при Пламен Панайотов и ако ме пусне мисля всеки уикенд на море..но проблема е че тате няма да даде ключовете от каляската и ще трябва до там да си бръмча с пунтака...не че имам проблеми с него но примерно си и нямам и представа на дълъг път на колко оборота да го карам така че да е в нормите на възможностите му. Говорим за 1.2 16в спортинг...Определено няма проблем да го карам и с 180 ама като гледам оборотомера все имам чувстото че някъде може и да се разхвърчат буталата...та според вас на колко оборота да си го карам по магистралата таке че да е в оптимален режим????
          Чак тъолкова дълго по магистрала няма да караш. Магистрала тракия свършва в Чирпан и от там нататък е борба на живот и смърт, буквално.Пък за икономично каране просто забрави. Или на обороти или след някой тир ( тия карат като ненормални, под 90 км/ч не падат).
          Настоящата - Ford Focus ST
          Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
          Франкенщайн - R.I.P.
          Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

          Коментар


            #6
            на море

            Като каза на море .Вече започвам и аз да мисля за него .Като карам на дъръг път на 100км.- 3000оборота на 130-140км.на 4000оборота.Тя жената не дама да карам много бързо .До 100км. на обикновен път ,но по магистралата 130км. ни е добре . Меналата седмиза карах и на 150-160км.на газ и си върви добре . Като ходим за Несебар минаваме по подбалканския път и стегаме сравнитерно бързо .Там е направен пътя и няма много коли .Само от Сливен до морето е лошо щото има много коли. А аз имам Книшка от 6 месеца .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Общо взето зависи от двигателя с, каква скорост ще го караш и разбира се от пътя! Аз конкретно с моят дизел по магистралата бих поддържал 150, като за няколко минутки бих му дал почивка и да карам със 100-110. Общо взето това правило според мен важи за всички атомобили (не конкретната скорост, а "почивката"). Според мен 5 минути каране по-бавно срещу 20 по-бързо е добро съотношение. Това разбира се е субективно мнение, моля никой да не спори, а да изкаже своето мненние! А що се отнася за дизеловите мотори втора употреба-опредлено не бих държал такъв двигател дълго време във високи обороти. За автомобили с турбо двигатели съм чувал, че, ако сте пържили дълго време турбото е добре след, като спрете да не гасите веднага двигателя, а да го оставите да поработи 3-4 минути, за да се охлади тубото с маслото, което циркулира през него.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                ем и аз съм със спортинг мк1 180 рядко дълго държа но над 120 до 160 си карам от караулката до костинброд а виж по пътища дето не съм минавал 120 мах са не да тръгнеш и да си я потрошиш в някоя дупка
                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                Коментар


                  #9
                  Re: Лятото дойде , айде на море

                  Korun написа:
                  Чак тъолкова дълго по магистрала няма да караш. Магистрала тракия свършва в Чирпан и от там нататък е борба на живот и смърт, буквално.Пък за икономично каране просто забрави. Или на обороти или след някой тир ( тия карат като ненормални, под 90 км/ч не падат).
                  труе, труе Точно зА ТОва, ако не искаш да стигнеш за повече от 6/7ч. на морето не си пести бензин, а карай както дойде...да не кажа, че през секи 5мин изпреварва по някой и друг ЦЛК 350 с 200км Успех и безавариина за морето, че натам си еб*ло мамата направо

                  Коментар


                    #10
                    За Фиат оптималното е 100км/ч, 3000об/мин. Май на всички е така за икономия. Иначе за не икономия и баба знае. Газ!
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Re: Лятото дойде , айде на море

                      SIII написа:
                      Айде италианци давайте съвети...Имам още един изпит при Пламен Панайотов и ако ме пусне мисля всеки уикенд на море..но проблема е че тате няма да даде ключовете от каляската и ще трябва до там да си бръмча с пунтака...не че имам проблеми с него но примерно си и нямам и представа на дълъг път на колко оборота да го карам така че да е в нормите на възможностите му. Говорим за 1.2 16в спортинг...Определено няма проблем да го карам и с 180 ама като гледам оборотомера все имам чувстото че някъде може и да се разхвърчат буталата...та според вас на колко оборота да си го карам по магистралата таке че да е в оптимален режим????
                      Човече, как изобщо ти хрумна да го зададеш тоя въпрос? Колата от каране не се плаши, особено пък италианската. Ща й изкараш буталата, ама некой друг път. Ти гледай да пристигнеш жив и здрав, че тия високи скорости са опасни за главата, не за колата. Обикновено колата ти дава по-голяма възможност да се пребиеш, отколкото да счупиш двигателя от каране. Така че - умната.
                      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                      Коментар


                        #12
                        спазвай си ограничениятакато за нашите пътища са добре измислениняма да стигнеш много по-бързоособено през лятото
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          sev написа:
                          спазвай си ограничениятакато за нашите пътища са добре измислениняма да стигнеш много по-бързоособено през лятото
                          Тука малко не съм съгласен щото има някои бая абсурдни ситуации ама като цяло си прав! Ти си бъди изряден и спазвай ограниченията +10км пък то покрай тях и икономията ще дойде! За оборотите моя фичо си е най добре на 110км - 2000/2100 оборота или там някъде и тогава ми дава най-добър разход - 4,8-5 (с климатик)!Безопасно и слънчево лято на всички!
                          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            И аз да влея мялко разум. Хора съобразявайте се със закона. Какви са тия изказвания. С колко да карам да не скапя двигателя.
                            Fiat Punto 1.7TD

                            Коментар


                              #15
                              rustson написа:
                              Тука малко не съм съгласен щото има някои бая абсурдни ситуации ама като цяло си прав! Ти си бъди изряден и спазвай ограниченията +10км пък то покрай тях и икономията ще дойде! За оборотите моя фичо си е най добре на 110км - 2000/2100 оборота или там някъде и тогава ми дава най-добър разход - 4,8-5 (с климатик)!Безопасно и слънчево лято на всички!
                              става въпрос като цяло :D магистрала 120-130иначе 90-100пътувам 7-8 пъти в годината до морето и не карам бързосредно със 100-на км/чима знаци на безмислени места, но пък полицаите това чакат
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X