Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6 16V, 1.8 GT или 1.9 JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.6 16V, 1.8 GT или 1.9 JTD?

    Здравейте,колебая кои двигателите да избера.Ако взема бензин ще му сложа газов инжекцион. Главно ме интересува какви са често срещаните проблеми при 3-те двигателя.От това което прочетох досега:1. Термостат и съединител при 3-те двигателя2. Маховик и дюзи при дизел-а3. 1.8GT и 1.9 JTD са с по-скъпи консумативи от 1.6 16V.Нещо друго?Попринцип не ми занимава да слагам газ, но от друга страна JTD-то е с по-скъпа поддръжка и има доста скъпи характерни ремонти.Ще съм благодарен ако ми помогнете да реша дилемата :D

    #2
    Използвай търсачката колега,има изписано много по въпроса ти.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      Ти си си отговорил сам вече. Мятай се смело на 1.6, те сега са евтини, ако не ти харесва - после 1.8. А дизела - както сам каза - съединител с маховик - 1000 лв, дюзите също са скъпи, дебитомерът е скъп, а реално ползата ти е само 3-4 литра на 100 по-нисък разход за градското и 2-3 литра за извънградското, а щом и газов инжекцион ще слагаш - като пари с бензиновия двигател ще ти е значително по-евтино. Ще минаваш 100 км с 13-14 лв, а с дизела - със 17-18 лв. Тези 3-4 лв разлика на 100 км - за 20-30 000 ще си избиеш газовия инжекцион.

      Коментар


        #4
        Моето е JTD. Наистина смених съединител, заради зверско чипване. Но маховика си е О. К. От както съм я взел това е ремонта - съединител и то по причини, които описах. Няма да съжаляваш ако избереш JTD.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Ти си си отговорил сам вече. Мятай се смело на 1.6, те сега са евтини, ако не ти харесва - после 1.8. А дизела - както сам каза - съединител с маховик - 1000 лв, дюзите също са скъпи, дебитомерът е скъп, а реално ползата ти е само 3-4 литра на 100 по-нисък разход за градското и 2-3 литра за извънградското, а щом и газов инжекцион ще слагаш - като пари с бензиновия двигател ще ти е значително по-евтино. Ще минаваш 100 км с 13-14 лв, а с дизела - със 17-18 лв. Тези 3-4 лв разлика на 100 км - за 20-30 000 ще си избиеш газовия инжекцион.
          Предполагам,че тук сарказма е 100 %Моето мнение e за JTD
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            колега взимай 1.6 16в- страхотен и безпроблемен мотор, с газов инжекцион върви даже повече отколкото на бензин, въпреки че ако вземеш с метални колектори слагай обикновенна газова, работи без проблеми много добре със съвсем малка разлика в динамиката нищо лично към колеги с дизелови автомоболи, ама дизел на повече от 5-6 години не си купувай и все пак много зависи и от това на какъв екземпляр ще попаднеш, ако попаднеш на читаво 1.6, с полагани грижи за него няма да имаш никакви ядове

            Коментар


              #7
              nedialk00 написа:
              ... ама дизел на повече от 5-6 години не си купувай...
              Много интересен коментар!!! На какво се основаваш?
              nedialk00 написа:
              ... и все пак много зависи и от това на какъв екземпляр ще попаднеш, ако попаднеш на читаво 1.6, с полагани грижи за него няма да имаш никакви ядове
              А внимателният подбор и обгрижването не важи ли за дизеловият двигател? Или те дизелите са като клечки за зъби-чупят се след лек натиск.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Аз имам две бензинки 1.6.Ако можех да храня и потдържам JTD, щях много да се радвам, но уви Скоро смятам да си набавя едно TD,единствено защото искам да се заиграя със системите с олио.Ти прецени, можеш ли да го обслужваш и да му пълниш резервоара...

                Коментар


                  #9
                  пак казвам ако е нова дизелова кола на 5-6 години да, но за 13-14 годишен автомобил който е на 250 000+ дизелов мотор не е за предпочитане поне според мен де иначе ако си купувам нова кола бих взел дизел

                  Коментар


                    #10
                    Re: Bravo 1.6 16V, 1.8 GT или 1.9 JTD?

                    deather написа:
                    От това което прочетох досега:1. Термостат и съединител при 3-те двигателя2. Маховик и дюзи при дизел-а3. 1.8GT и 1.9 JTD са с по-скъпи консумативи от 1.6 16V.Нещо друго?
                    1. Термостатът вярно го смених преди 3г. На 150К+ си карам с оригиналният съединител - защо да е слабо място? Други колеги също на около 200К сменят оригинала;2. Дюзите определено са слабо място на 1.6 16V - цапат се, дефектират... на дизела незнам;3. Аз честно разлика в цените на консумативите за 1.8 & 1.6 16V не виждам - сходни цени на почти всичко, едни и същи масла.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Карам 1,6 вече над 90 000 км с газов инжекцион. На дълго без климатик разхода ми е падал до 6,9 газ. Личното ми мнение е ,че темата е доста доста спорна.... Не е въпроса какъв е мотора , по-важно е в какво състояние е колата. То и москвича е с евтина поддръжка ама кой кара москвич...Колкото и евтина да е поддъжката ако се разваля през ден какво правим. Отиваш гледаш харесваш и купуваш. Те хората са го казали- кола, жена и прасе са на късмет.
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        iakvvu написа:
                        Предполагам,че тук сарказма е 100 %
                        Кой знае, може и така да е... Но все пак всичко, което съм написал - мисля, че е вярно. По-добре да пиша фактите, а колегата да си направи извод сам, отколкото субективното ми мнение. А то е - ако трябва да оценя трите вида двигатели - оцнявам ги съответно с 4, 4.1 и 8, от 10 точки. Ако избирам бензинов - 1.8 категорично. Ако избирам дизелов - JTD 100, категорично. Ако избирам бензин или дизел, тогава се намесват още много фактори, предимно финансови.

                        Коментар


                          #13
                          JTD 100.Нисък данък, евтино обслужване..........ако дойде време за смяна на съединител ще дадеш 200/300 лв ...........
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #14
                            nedialk00 написа:
                            колега взимай 1.6 16в- страхотен и безпроблемен мотор, с газов инжекцион върви даже повече отколкото на бензин, въпреки че ако вземеш с метални колектори слагай обикновенна газова, работи без проблеми много добре със съвсем малка разлика в динамиката нищо лично към колеги с дизелови автомоболи, ама дизел на повече от 5-6 години не си купувай и все пак много зависи и от това на какъв екземпляр ще попаднеш, ако попаднеш на читаво 1.6, с полагани грижи за него няма да имаш никакви ядове
                            Чувал ли си, има едни мотори на Мерцедес... дето карат по милион и половина километра без ремонт. Сещаш ли се за кои мотори става въпрос и на какво гориво работят те (годинките на мотора са над 25, а не 5). А дано се сетиш ама на дали.Аз път току що реших, че бензинова кола на над 5-6 години за нищо не става. Затова ще продам и двете си коли - едната на 21, другата на 38, само защото са бензинови и са над 5 години. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Ако избирам бензинов - 1.8 категорично. Ако избирам дизелов - JTD 100, категорично. Ако избирам бензин или дизел, тогава се намесват още много фактори, предимно финансови.
                              Подкрепям напълно!
                              Fiat Marea 1.8 16V ELX

                              Коментар

                              Working...
                              X