носачнакрайник на селенова втулкаселенова втулка (сайленсова)биалеткакаререйка (хидравлична)маншоншарнирен болтябълковиден болтнакрайниктампонстабилизираща щангакормилни накрайнициПобърках се - не ги знам и една трета какво представляват, а можеби за малко повече от половината само по името предполагам как да си ги представям, че изглеждат като части; и по аналогия с английски (рейка - rail). Чета теми за всякъкви вибрации и потропвания - а полза почти никъква щото сякаш ми говорят на китайски. Хайде някой ако може да вземе една-две кертинки от ePER и да ги надпише със стрелки - за да се ориентираме и ние от простолюдието за какво иди реч. Много ще съм благодарен, а сигурно и не само аз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Терминология на предницата
Collapse
X
-
Re: Терминология на предницата
Mitko написа:На работа няма как да сваля картинките. Ще го направя довечера от нас.
Коментар
-
Mitko написа:doofiat написа:Някой може ли да ми каже, защо като потеглям на първа се чува само веднъж едно пукане(само едно). Чувал съм,че ако е каре при пълно завиване се чува,но при мен не се чува нищо. Какво може да е?
Коментар
-
пукането може да е от вътрешно каре ама тогава е по-скоро като издрънкване а и не се чува само на тръгване ами например и при по-рязко отнемане и подаване на газ.При мен е такъв случая и като върна от 3-та на 2-ра при по-голямо натоварване си се чува.Иначе може да е от няколко неща - повреден тампон на носача или пък скъсана биалетка или повредено тампонче по биалетките.По повод картинките мога да измъкна от ръководството и да пост-на с малко обяснения ама по-добре за конкретен модел на кола защото примерно на Типо и на Мареа биалетките нямат почти нищо общо по форма защото на типо-то се хващат за носача и са едни късички железца а на мареа-та се хващат за амортисьора (доколкото загледах на една от срещите) или там някъде горе и няма аналогия защото е близо половин метър дълга.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар