Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Терминология на предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Терминология на предницата

    носачнакрайник на селенова втулкаселенова втулка (сайленсова)биалеткакаререйка (хидравлична)маншоншарнирен болтябълковиден болтнакрайниктампонстабилизираща щангакормилни накрайнициПобърках се - не ги знам и една трета какво представляват, а можеби за малко повече от половината само по името предполагам как да си ги представям, че изглеждат като части; и по аналогия с английски (рейка - rail). Чета теми за всякъкви вибрации и потропвания - а полза почти никъква щото сякаш ми говорят на китайски. Хайде някой ако може да вземе една-две кертинки от ePER и да ги надпише със стрелки - за да се ориентираме и ние от простолюдието за какво иди реч. Много ще съм благодарен, а сигурно и не само аз.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    Някой може ли да ми каже, защо като потеглям на първа се чува само веднъж едно пукане(само едно). Чувал съм,че ако е каре при пълно завиване се чува,но при мен не се чува нищо. Какво може да е?

    Коментар


      #3
      или тампон на мотора
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: Терминология на предницата

        Mitko написа:
        На работа няма как да сваля картинките. Ще го направя довечера от нас.
        Бутона над DEL и Insert -> Print Screen ... и после пускаш Paint и даваш Paste и трябва да стане ... стига да можеш да правиш Save as ... но зависи какви права ти е оставил администратора на мрежата.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          doofiat написа:
          Някой може ли да ми каже, защо като потеглям на първа се чува само веднъж едно пукане(само едно). Чувал съм,че ако е каре при пълно завиване се чува,но при мен не се чува нищо. Какво може да е?
          Тампони на носача (тогава има хоризонтално преместване на носача) или тампон на стабилизираща щанга.
          Долу-горе на колко пари ще стъпи с труд и имаш ли някой твой човек?

          Коментар


            #6
            пукането може да е от вътрешно каре ама тогава е по-скоро като издрънкване а и не се чува само на тръгване ами например и при по-рязко отнемане и подаване на газ.При мен е такъв случая и като върна от 3-та на 2-ра при по-голямо натоварване си се чува.Иначе може да е от няколко неща - повреден тампон на носача или пък скъсана биалетка или повредено тампонче по биалетките.По повод картинките мога да измъкна от ръководството и да пост-на с малко обяснения ама по-добре за конкретен модел на кола защото примерно на Типо и на Мареа биалетките нямат почти нищо общо по форма защото на типо-то се хващат за носача и са едни късички железца а на мареа-та се хващат за амортисьора (доколкото загледах на една от срещите) или там някъде горе и няма аналогия защото е близо половин метър дълга.
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              Mitko написа:
              На тази картинка
              това за каква кола ? ... няма да е зле и за Брава и за Типо да се илюстрира ...
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #8
                niko_ymn написа:
                Mitko написа:
                На тази картинка
                това за каква кола ? ... няма да е зле и за Брава и за Типо да се илюстрира ...
                окачването е еднакво на двата модела
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар

                Working...
                X