Здравейте колеги днес като паркирах и педал на саединителя падна долу .Някой имал ли е подобен проблем как се оправя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
скъсано жило на съединител фиат браво
Collapse
X
-
В неделя на срещата един колега ми го махна и постави ( понеже не беше монтирано правилно) за около 30 мин. Сега си мисля , след като видях как се прави , че и аз мога да го направя, е не за 30 мин. ама за час бих се справил . Става въпрос за колата от подписа. А самото жило е между 25 и 45 лв.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:В неделя на срещата един колега ми го махна и постави ( понеже не беше монтирано правилно) за около 30 мин. Сега си мисля , след като видях как се прави , че и аз мога да го направя, е не за 30 мин. ама за час бих се справил . Става въпрос за колата от подписа. А самото жило е между 25 и 45 лв.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Моето сам си го сменях,а не бях сменял преди. Отне ми около 2 часа, като в това време включвам и ходенето до магазина за жило. Неопитен човек ако знае в каква последователност да работи ще се справи ако има жило за около 45 минути според мен. Успех !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Привет,колега, имах същия проблем с късането на оригиналното жило на Мареата.Нека обясня от далече: Бях си сменял съединителя миналата година, пролетта, с някакъв евтин от Евро-то, дали не беше Mecarm. Карах точно 1 година и преди 2 месеца се случи така, че се получи същата ситуация, потъна ми педала на съединителя т.е. беше ми се скъсало жилото му. Така де, викам си, старо жило, случва се и си го смених с ново на Ricambiflex. Карах около 2 седмици и се случи така, че на едно кръстовище при потегляне ми потъна пак педала на съединителя. Супер криво ми стана, понеже усещането е отвратително и доста познато(т.е. като от предния път). Оказа се, че пластмасовият накрайник на жилото, който се закача за рамото на педала се е счупил и то му се е счупила точно пластмасовото лостче. Много яд ме хвана, понеже и 2 седмици не изкарах с новото жило, а цената му от AXM беше има няма около 27 лв. Вързано с тел успях да се добера до вкъщи. Реших да не се знаимавам с евтини жила и си купих TRW пак от AXM-а, цената излезе към 38 лв. Отново си го сложих ново жило, като бях уверен, че всичко вече ще е наред. Да, ама не! TRW-то започна да се гъни цялото като змия при натискането на педала. И все трябваше уж да си регулирам нивото на педала с врътката на остта. Изкарах точно 1 седмица и няколко дена и отново закъсах, като този път цялото жило се беше отпуснало и вече нямаше накъде повече да го обтягам с врътката. Не можех въобще да превключвам скоростите, педалът беше много отпуснат, почти до долу. Оказа се, че на TRW-то му се е счупила контра шайбата, която прилепва на стената през която минава жилото за да влезе в купето от към двигателния сектор. Побеснях, вече второ и то оригинално жило ми се прецаква!!! И така, след опита си да намеря втора употребва оригинално жило и с разговор с разни хора се оказа че съединителят ми е за смяна. Проблемът въобще не бил от жилата. Съединителят станал толкова твърд, че новите жила не издържали натоварването. Усещах, че трудно се натиска педала, с голямо усилие, но си виках - стара кола, нормално е това, пък и съединителят ми е нов, все пак съм го сменял преди година. ДА, АМА НЕ! Той ми бил нов съединителя, но е бил ментилив и не е изкарал много явно.Та смених си съединителя с Luk и с ново евтино(италианско уж) жило и вече всичко е направо "памук". Честно казано, след ремонта като запалих колата я изгасих има няма 5-6 пъти докато свикна с Luk-а, тотално различно усещане защото бях свикнал педалът на съединителя да е твърд, да ми отлепя горе и да натискам с усилие. Голяма тъпня! Ама от къде да знае човек, след като няма опит с нови коли ?!? А сега е толкова мек педала, че направо съм изумен! Така, все пак мисля да си сглобя едно резервно жило и да ми стои в багажника "за всеки случай" и задължително тел и клещи отзад .Както и да е. Колега, отделих време да напиша историйката си за да може на теб и колегите да дам пример, за това че: "Евтиното доста често излиза по-скъпо!" В този случей евтиният съединител ме дръпна назад доста + ядовете с закъсванията и т.н.Така де, проблемът по-вероятно да е в съединителя ти, защото има вероятност да започнеш да сменш редовно жила. Провери си съединителя, дай и друг човек да ти го пробва. Ако е твърд, ако има усилие по-особено при натискането му, значи трябва "майстор" да се намеси според мен ... иначе няма оправия ...Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
При мен автомобила го взехме от германия и още там скоростите му не искаха да влизат като хората ... ! Натегнахме му малко жилото на Бравото още в автокъщата и така го закарахме на 200-400 километра ..Там пак направи такъв проблем, сигурно тая контра на накрайника дето опъва жилото не държи .. пак го натегнахме ! Като се прибрахме в България добре не сме натягали нищо но ето че снощи на път към вкъщи спрях да оставя една приятелка пред тях, и когато реших да закача първата .. ЦЪК ! Не влиза .. ни първа ни втора нищо ... задната ръмжи като дрогиран лъв ! С 300 зора включих първа тръгнах и едвам едвам сае дотътрих до нас ... вкарването в гаража също беше огромен проблем ! Задната влизаше дори и хъркаща и след като тикна задна после първата по поемаше на натиск .. както и да е все ЗОР ! Та тва може ли да ми е износен съединителя или някоя част по него .. или тва жило трябва да се разправяме с него ?
Коментар
-
didalko написа:Danchojn написа:Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
didalko написа:Danchojn написа:Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:didalko написа:Danchojn написа:Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар