Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

скъсано жило на съединител фиат браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    скъсано жило на съединител фиат браво

    Здравейте колеги днес като паркирах и педал на саединителя падна долу .Някой имал ли е подобен проблем как се оправя.
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    Проблема се оправя с ново жило.
    Тря'а напиша нещо тука, нали

    Коментар


      #3
      GbGzTeaM написа:
      Проблема се оправя с ново жило.
      за колко време става смяната скъп ли е ремонта.
      kokopati ,koichop@abv.bg

      Коментар


        #4
        В неделя на срещата един колега ми го махна и постави ( понеже не беше монтирано правилно) за около 30 мин. Сега си мисля , след като видях как се прави , че и аз мога да го направя, е не за 30 мин. ама за час бих се справил . Става въпрос за колата от подписа. А самото жило е между 25 и 45 лв.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          В неделя на срещата един колега ми го махна и постави ( понеже не беше монтирано правилно) за около 30 мин. Сега си мисля , след като видях как се прави , че и аз мога да го направя, е не за 30 мин. ама за час бих се справил . Става въпрос за колата от подписа. А самото жило е между 25 и 45 лв.
          Моята е 1.4 браво чувал съм че става по лесно двигателя е по малак
          kokopati ,koichop@abv.bg

          Коментар


            #6
            Моето сам си го сменях,а не бях сменял преди. Отне ми около 2 часа, като в това време включвам и ходенето до магазина за жило. Неопитен човек ако знае в каква последователност да работи ще се справи ако има жило за около 45 минути според мен. Успех !
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              Привет,колега, имах същия проблем с късането на оригиналното жило на Мареата.Нека обясня от далече: Бях си сменял съединителя миналата година, пролетта, с някакъв евтин от Евро-то, дали не беше Mecarm. Карах точно 1 година и преди 2 месеца се случи така, че се получи същата ситуация, потъна ми педала на съединителя т.е. беше ми се скъсало жилото му. Така де, викам си, старо жило, случва се и си го смених с ново на Ricambiflex. Карах около 2 седмици и се случи така, че на едно кръстовище при потегляне ми потъна пак педала на съединителя. Супер криво ми стана, понеже усещането е отвратително и доста познато(т.е. като от предния път). Оказа се, че пластмасовият накрайник на жилото, който се закача за рамото на педала се е счупил и то му се е счупила точно пластмасовото лостче. Много яд ме хвана, понеже и 2 седмици не изкарах с новото жило, а цената му от AXM беше има няма около 27 лв. Вързано с тел успях да се добера до вкъщи. Реших да не се знаимавам с евтини жила и си купих TRW пак от AXM-а, цената излезе към 38 лв. Отново си го сложих ново жило, като бях уверен, че всичко вече ще е наред. Да, ама не! TRW-то започна да се гъни цялото като змия при натискането на педала. И все трябваше уж да си регулирам нивото на педала с врътката на остта. Изкарах точно 1 седмица и няколко дена и отново закъсах, като този път цялото жило се беше отпуснало и вече нямаше накъде повече да го обтягам с врътката. Не можех въобще да превключвам скоростите, педалът беше много отпуснат, почти до долу. Оказа се, че на TRW-то му се е счупила контра шайбата, която прилепва на стената през която минава жилото за да влезе в купето от към двигателния сектор. Побеснях, вече второ и то оригинално жило ми се прецаква!!! И така, след опита си да намеря втора употребва оригинално жило и с разговор с разни хора се оказа че съединителят ми е за смяна. Проблемът въобще не бил от жилата. Съединителят станал толкова твърд, че новите жила не издържали натоварването. Усещах, че трудно се натиска педала, с голямо усилие, но си виках - стара кола, нормално е това, пък и съединителят ми е нов, все пак съм го сменял преди година. ДА, АМА НЕ! Той ми бил нов съединителя, но е бил ментилив и не е изкарал много явно.Та смених си съединителя с Luk и с ново евтино(италианско уж) жило и вече всичко е направо "памук". Честно казано, след ремонта като запалих колата я изгасих има няма 5-6 пъти докато свикна с Luk-а, тотално различно усещане защото бях свикнал педалът на съединителя да е твърд, да ми отлепя горе и да натискам с усилие. Голяма тъпня! Ама от къде да знае човек, след като няма опит с нови коли ?!? А сега е толкова мек педала, че направо съм изумен! Така, все пак мисля да си сглобя едно резервно жило и да ми стои в багажника "за всеки случай" и задължително тел и клещи отзад .Както и да е. Колега, отделих време да напиша историйката си за да може на теб и колегите да дам пример, за това че: "Евтиното доста често излиза по-скъпо!" В този случей евтиният съединител ме дръпна назад доста + ядовете с закъсванията и т.н.Така де, проблемът по-вероятно да е в съединителя ти, защото има вероятност да започнеш да сменш редовно жила. Провери си съединителя, дай и друг човек да ти го пробва. Ако е твърд, ако има усилие по-особено при натискането му, значи трябва "майстор" да се намеси според мен ... иначе няма оправия ...
              Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

              Коментар


                #8
                Моя струваше 25лв. Смяна за около 1 час, понеже май трябваше да свалям акумулатора. Иначе нищо сложно.
                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                Коментар


                  #9
                  Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.
                    Определено! То може и да не се скъса, може контрата му да се прецака или пластмасовия му накрайник да се счупи, както стана при мен!
                    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                    Коментар


                      #11
                      При мен автомобила го взехме от германия и още там скоростите му не искаха да влизат като хората ... ! Натегнахме му малко жилото на Бравото още в автокъщата и така го закарахме на 200-400 километра ..Там пак направи такъв проблем, сигурно тая контра на накрайника дето опъва жилото не държи .. пак го натегнахме ! Като се прибрахме в България добре не сме натягали нищо но ето че снощи на път към вкъщи спрях да оставя една приятелка пред тях, и когато реших да закача първата .. ЦЪК ! Не влиза .. ни първа ни втора нищо ... задната ръмжи като дрогиран лъв ! С 300 зора включих първа тръгнах и едвам едвам сае дотътрих до нас ... вкарването в гаража също беше огромен проблем ! Задната влизаше дори и хъркаща и след като тикна задна после първата по поемаше на натиск .. както и да е все ЗОР ! Та тва може ли да ми е износен съединителя или някоя част по него .. или тва жило трябва да се разправяме с него ?

                      Коментар


                        #12
                        didalko написа:
                        Danchojn написа:
                        Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.
                        Определено! То може и да не се скъса, може контрата му да се прецака или пластмасовия му накрайник да се счупи, както стана при мен!
                        Колега абсолютно същия проблем имах и аз нов съединител и 3 жила смених за има няма 1 месец-все пластмасовото дет се закача за педала се чупеше.Накрая си го направих сам - пробих пластмасата по отдолу, и с една арматура 6-ца съм го направил да се закача и оттогава проблем нямам.Тея жила са голям ментак всичките
                        Тря'а напиша нещо тука, нали

                        Коментар


                          #13
                          didalko написа:
                          Danchojn написа:
                          Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.
                          Определено! То може и да не се скъса, може контрата му да се прецака или пластмасовия му накрайник да се счупи, както стана при мен!
                          При мен беше друг проблем: Просто жилото не беше прекарано откъдето трябва и само се закъсваше от многото завои и затягаше.
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            veselin10 написа:
                            didalko написа:
                            Danchojn написа:
                            Скаса ли се жилото, и не е ръждясало, то определено има другаде проблем.
                            Определено! То може и да не се скъса, може контрата му да се прецака или пластмасовия му накрайник да се счупи, както стана при мен!
                            При мен беше друг проблем: Просто жилото не беше прекарано откъдето трябва и само се закъсваше от многото завои и затягаше.
                            Проблема не беше в жилото гайката на жилото беше изпуснала сега я затегнах и се оправи
                            kokopati ,koichop@abv.bg

                            Коментар


                              #15
                              Сложи си контра гайка за да не се повтори. Добре е че е отстранен проблема
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар

                              Working...
                              X