Зная, че звучи странно, но предишната кола на баща ми така тресеше и бяха сменени десетки части по предницата, но нищо не помогна, докато не се оказа, че единия амортесьор има фабричен дефект и не работи както трябва. Това разбира се е само един теоретичен вариант, но все пак ако се закучи положението си струва да се провери. Успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предницата тресе
Collapse
X
-
Значи да ви се похваля че днес нещата се оправиха - отидох във Вантотрейд и им казах за проблема (казах им че гумите са ми перфектни и проблема не е в тях) и моите съмнения за окачването отпред - за пореден път се убедих че хората там са професионалисти! казах им че искам колата да върви перфектно, каквото трябва да го сменят + поръчка от мен за смяна на двата задни амортисьора. Хората работиха около три часа отпред ми смениха само накрайник и носач. Вибрирането се е дължало на износения накрайник и от въртенето на колелото при тази скорост от луфта са се получавали вибрации и от там резонанс с купето... както и предполагах. Направили са шок тест на амортисьорите и центровка на стенд.....резултата е отличен....колтата невибрира много стабилна и удоволствието да я караш сега е още по-голямо. Браво за Bravo!. Вичко това ми излезе 270лв с работата. Браво и за Вантотрейд....мисля че цената е много добра за такива части, работа и време.....но по важното за мен е че нямам време да обикалям по разни "разбирачи майстори" можещи да правят всички произвеждани в света марки автомобили. Дори на някой да му се струва цената не както трябва аз съм на мнение че си заслужава. Хората в сервизите трябва да са професионалисти и да правят наистина само това от което разбират. Тъй като и аз съм тесен специалист (строителен инж.) съм на това мнение. Останалото е enjoy the ride!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар