Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тресене на мотора!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тресене на мотора!

    хора днес смених няколко неща по колата - масло,тампони на стабилизиращата щанга, носач и 1 тампон - между моста и скоростната кутия - монтиран на пода- триъгълен Но..................... колата почна да работи осезаемо по-твърдо .......... и шумно,................... личи си че имам ауспух за смяна но мотора беше по-спокоен преди ............... доста се съмнявам в този тампон и ми се стува че нещо не е в ред ..............някой имал ли е подобен проблем (дали майстора го е монтирал като хората? или си е боклук тампона - взех го от Т&Н ) П.С иначе е равномерна работата но е гадно преди не се чуваше като е затвотен капака!
    Пунто '95 1.1

    #2
    Чел съм за някои части от тези които споменаваш че трябва да се "напаснат", каквото и да означава това.Но за по-сигурно можеш да отидеш на диагностика в добър сервиз.А ти къде си сменя нещата там?
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      Re: тресене на мотора!

      bopkata написа:
      хора днес смених няколко неща по колата - масло,тампони на стабилизиращата щанга, носач и 1 тампон - между моста и скоростната кутия - монтиран на пода- триъгълен Но..................... колата почна да работи осезаемо по-твърдо .......... и шумно,................... личи си че имам ауспух за смяна но мотора беше по-спокоен преди ............... доста се съмнявам в този тампон и ми се стува че нещо не е в ред ..............някой имал ли е подобен проблем (дали майстора го е монтирал като хората? или си е боклук тампона - взех го от Т&Н ) П.С иначе е равномерна работата но е гадно преди не се чуваше като е затвотен капака!
      От опит искам да ти кажа, че тампони по мотора се сменят комплект Имах преди години Уно. Смених единият - заработи по-твърдо. След известно време смених и другите 2 и мотора заспа :DМайстора ми казваше или всички или никой, ама аз ...
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #4
        ами при 1 приятел който си е майстор от край време с сервиз тук в Дружба2 - правил съм при него доста неща но такъв проблем не съм имал - жалко, че утре е неделя и не работи сервиза да я видим
        Пунто '95 1.1

        Коментар


          #5
          тропане

          И аз смених тампона на скоростите и имах чеството че ще нещо ще се разпадне като карам сега след 2000 км май е по добре . но има за смяна и другите тампони .Нали има среща за консултации насточна гара утре ела може да се намери причината .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: тропане

            kluchar написа:
            И аз смених тампона на скоростите и имах чеството че ще нещо ще се разпадне като карам сега след 2000 км май е по добре . но има за смяна и другите тампони .Нали има среща за консултации насточна гара утре ела може да се намери причината .
            Всичките тампони се износват горе-долу равномерно Не може единият от страната на мотора да е скапан, а от страната на кутията да е като нов. Гумата и на двата старее равномерно Обикновено този от страната на мотора сдава последен багажа, защото при повечето коли е маслен и е най-защитен от вода. Най-бързо се скапва този който държи кутията отдолу
            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
            FIAT Punto 99' 1.7 TD

            Коментар


              #7
              късно видях за срещата а щях да дойда жалко
              Пунто '95 1.1

              Коментар


                #8
                колеги проблема настоява - но нещата са различни от началните данни - след преглед се оказа че причината за тресенето е неравномерната работа на мотора а не тампоните - странна история - единствената причина иглеждат свещите - майстора призна че е залял "по-погрешка" първа свещ с масло - не уцелил дупката - добре де но едва ли това е единственото.иначе на високите обороти всичко е ок - направо недоумявам! - утре съм на диагностика! дано е от свеща
                Пунто '95 1.1

                Коментар


                  #9
                  диагностика

                  Да питам първо каде на диагностика ?щото това е важно данее мри някои/ маистор/ да те кара да смениш още части .Познавам един колега по принцип е за чип тунинг но и ма и диагностика .Ако решиш обади се .Ще свърши работа.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    ами ако нещата се закучат утре ще звънна
                    Пунто '95 1.1

                    Коментар


                      #11
                      Та за диагностиката какво стана Защото и аз мин. седмица смених само единият тампон - този задния и от тогава имам чувството, че колата се тресе повече!!!
                      Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                      Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                      Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                      Коментар


                        #12
                        Nikcho написа:
                        Та за диагностиката какво стана Защото и аз мин. седмица смених само единият тампон - този задния и от тогава имам чувството, че колата се тресе повече!!!
                        Те затова са казали хората, че, като сменят тампони се сменят всички накуп! Което излиза скъпа операция, но поне, като сложиш новия не натоварваш старите, които са все дали богу дух. Не ти правя забележка, колега просто разсъждавам на глас. И мен скоро ме чака операция по смяна на тампоните и се чудя, колко ли левчета да си заделя...
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Ами на мен за този задния ми взеха около 30лв за тампона и около 10-15 за смяната.Казвам "около", защото и др. работи ми сменяха и цената за труд беше обща. Но смятам, че ако си купиш ти тампоните от магазина и си отидеш с тях на майстор, по-евтини ще ти излезат!
                          Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                          Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                          Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            Nikcho написа:
                            Та за диагностиката какво стана Защото и аз мин. седмица смених само единият тампон - този задния и от тогава имам чувството, че колата се тресе повече!!!
                            Те затова са казали хората, че, като сменят тампони се сменят всички накуп! Което излиза скъпа операция, но поне, като сложиш новия не натоварваш старите, които са все дали богу дух. Не ти правя забележка, колега просто разсъждавам на глас. И мен скоро ме чака операция по смяна на тампоните и се чудя, колко ли левчета да си заделя...
                            Ами преди два месеца се интересувах за цените им, щото при запалване двигателя ми се тресе повечко. Знам за цените на тампона,който като отвориш капака е се вижда - 67 лева, а за тоя,който е долу до скоростната кутия е към 54 лева. Тия цени ги проверявах в Русе. А иначе искам да ти обърна внимание за тоя,който се намира до скоростната,че го произвеждат без пластмасов пръстен,а не както е оригиналния. Пластмасата е заменена с гумен пръстен и поне според мен това е много по-зле от стария ми тампон. Аз точно него исках да сменям и само като го размърдах с ръка гумата поддаваше и като го сложихме се оказа,че е по-добре със стария отколклото с нов. Така,че ако можеш да си намериш такъв с пластмасов пръстен си го смени, но в противен случай си карай с него.

                            Коментар


                              #15
                              Хора има развитие потемата - работата на газ я оправихме - свещи (оше беше с оригиналния син Фиат от завода) и настойка и е ОК - има общо малко треперене но мисля че е или от новия тампон или от ауспуха че е много зле............но работата на бензин е зле - неспокойна - опитах да изчистя грешките (разкачих акум. за 45 мин. и т.н) в началото като че ли работеше по-добре на след 1 час работа нещата са същите и така:имам съмнение в:1.моторче празен ход (т.к само на бензин на пр. ход го прави)2.темп. датчик3.ламбда сонда4.малко вероятно - катализатор (макар тия дни да го избушвам)Кажете вие как мислите по въпроса?
                              Пунто '95 1.1

                              Коментар

                              Working...
                              X