Здравейте.Проблема се появи по време на движение.При малко по-голямо форсиране-около 3500 об., светна акумулаторчето на дисплея.След намаляне на оборотите угасва.След загасяне на двигателя и отново стартиране се чува шум /като стъргане на ламарина/ от страна на алтернатора.Интересното е че след два дни стоене на паркинг и потегляне, след стотния метър се чу нещо като преплъзавне на рамък и проблема се оправи.Няма шум и акумулаторчето изгасве след запалване без да показва грешка.Ще проверя динамото, това е ясно.Въпросът ми е има ли тънкост при свалянето му?Там няма много място.Не можах да намеря нещо писано по тази тема.Бл.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатор на STILO 115
Collapse
X
-
Демонтаж на алтернатора трябва. Варианти:- фрайлауф шайба- четки, колектор- реле регулатораПък ако дойдеш в Неделя на срещата, колегата emzo сигурно ще може да ти каже, къде е проблема.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
-
ако нямаш канал си е голямо изпитание да го демонтираш.ако ти се цапа си приготви трупчета за подпиране на мотора защото трябва да се измести мотора към радиатора след като го откачиш от тампоните.става въпрос за тампона откъм ремъците и долните два които държат мотора за магарето.аз го правих това упражнение без канал и видях бая зор но го свалих и го качих по обратния ред.ако ти се цапа почваи и не му мисли,некои операции с монтаж и демонтаж се подразбират.успех198mjet Bravo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар