Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Етапи при изчукване и боядисване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Етапи при изчукване и боядисване

    Понеже имам една вдлъбнатина на калника и за да спестя някой лев мисля сам да го изчукам и да го дам само да го боядисат. Та освен да сваля стария кит и да нанеса новия нещо друго необходимо ли да е се прави :D и по-добре е да изшкуря целия калник или замо там където съм китосал преди да занеса за боя.Мерси.
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    Разбирам желанието ти да си спестиш някой лев, но моето мнение е че ако искаш да стане както трябва, по-добре го занеси на майстор да ти го оправи. Едва ли ще намериш тенекеджия който да боядиса това което ти си китвал. Хората държат като излиза кола от сервиза им да изглежда добре. Представи си че ти отиваш при тенекеджия и виждаш от там да си тръгва кола, която не ти харесва как е оправена. Колкото и да се стараеш той пак ще бутне след теб, и няма да ти излезе по-евтино. Най добре закарай колата при някой който работи добре ище си доволен независимо от цената. Всъщност, най много зависи колко ще ти излезе, от това каква е боята. Моята е по 250 лв. за литър и като ми се наложи да ходя при тенекеджия, ми излезе боядисването два пъти повече от изпъване на ламарини и китване. А за да ти докара точно цвета, той ще ти боядиса целия калник, и трябва да е при него цялата кола за да може да коригира боята ако трябва.Успех !
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Оле, оле, сутринта написах ко да прайс като нацало ама изглежда съм забравил да го "пратиа". Бутай стариа напукан кит с отверка,слайфай останалиа ненапукан и оголениа метал с неква скурка около100, обезмасли с коресилин и китовай с български кит. Слайфай с трупце и скурка около100.Когато ресис це си запълнил и изправил дупката пръсни един спрей със състиа цвиат (контролна боиа),направи корекции и най последниа кит изтъркай с 5-600 скурка.Напръскай китованото, намери боиаджиа попитай колко боиа иска,направи си боиа,закарай иа при майстора и там на место иа матирай с каквато скурка иска той.Облепването на съседнита детайли или джамове естествено пак си ти. На майстора триабва да остане само да си нелее боиата в пистолета и да пръска на волиа /-------------------------------/Оле, оле, сутринта написах какво да правиш като начало, ама изглежда съм забравил да го "пратя". Бутай стария напукан кит с отвертка, шлайфай останалия ненапукан и оголения метал с някаква шкурка, около P100, обезмасли с коресилин и китовай с български кит. Шлайфай с трупче и шкурка около P100. Когато решиш, че си запълнил и изправил дупките - пръсни един спрей със същия цвят (контролна боя), направи корекции и най-последния кит изтъркай с шкурка P500-P600. Напръскай китованото, намери бояджия и попитай колко боя иска, направи си боя, закарай я при майстора, и там на място я матирай с каквато шкурка иска той. Облепването на съседните детайли и стъкла - естествено - пак си ти. За майстора трябва да остане само да си налее боята в пистолета и да пръска на воля /-------------------------------/Колега, когато искаш да помогнеш, пиши малко по-разбираемо, най-малкото от уважение към четящите. Написал си полезно нещо, ама опитай да го прочетеш самият ти? Модератор.
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #4
        О, БОЖЕ

        Коментар


          #5
          смени си калника направо и не се занимавай с простотии. при нашите коли има няколко цвята и лесно се намира всичко.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Обяснявам защо пиша неразбираемо: 1.след конвертиране буквите Я Ч и Ш излизат каквото си пише на латинското копче 2.тъй като е технически форум всички знаят какво е "скурка 5-600" Приемам критиката и обещавам да се науча да пиша на БГ.п.п Написано след 45 мин. кълване на БГ.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Колега, излизаме извън темата, но в случая извинението ти не е подходящо. Ето тема, в която е описано подробно как точно се работи с конвертора:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=69508 - хвърли и едно око. Дори и на латиница написано - написал си "слайфай с трупце", което преди конвертора е било "slajfaj s trupce", поне да беше "shlajfaj s trupche". Освен това форумът предлага възможност за писане на кирлица при липса на такава на компютъра, като са вмъкнати и двата вида подредби - тази по БДС и фонетичната, на която много хора пишат, също и аз. Ето виж къде се намира: (снимката в края на поста)И така няма по 45 минути да се мъчиш с конвертора, ако използваш вградения кирилизатор.
              Прикачени файлове

              Коментар

              Working...
              X