Много благодаря за отговора Alex_RT, при мен проблема не е самото жило, то си е оригинално и в чудесно състояние,но с течение на годините се е получило износване на пластмасовата скобичка на края на жилото ,която се хваща за педала. Така се е износила пластмасата,че се е пропукала и излиза от куката на педала, затова исках да го вадя цялото. Но сега откачих тази пластмаса,и за да не вадя цялото жило ще си направя същата скобичка но метална, и то от две части за да мога да си я монтирам без да свалям цялото жило. Като го направя ще кача снимки,аио някой изпадне в моето положение да има вариант. А иначе на две места гледах жила нови,и разбрах защо са толково евтини, пълни боклуци са,пластмасата няма как да изкара повече от два три месеца , бронята на жилото е много смотана , изобщо само проблеми и смени ще почнат,предпочитам старото да си ползвам. Обаче много тъпо е направено,дълго жило,прави едни странни чупки,влиза на майннаата си под сервото....голяма простотия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за жило на съединител
Collapse
X
-
lov написа:Преди 2 години по горе в темата писах че може да се сложи и късо жило. До сега никакви ядове въпреки че това което сложих тогава си беше чист ментак но кара до ден днешен.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Ако ми кажеш или по точно знаеш как е на колата ми от подписа може и да се сетиш..Жилата и захващането нямат разлика. На вилката се закача сърцевината на жилото. А бе разменяш им местата когато слагаш късото жило.На късото жило бронята тъкмо стига до мястото където преди се захваща шпилката на другото жило.Там подложих и останалия ми гумен тампон от предишни скъсани жила.Причината да подлагам е че сърцевината идва с много малко по дълга и регулиращата гайка няма достатъчно ход. Много време мина вече че да помня всичко. Не ми се разправя да снимам но ако не схващаш ще го направя.
Коментар
-
Здравейте колеги!И аз днес скъсах жилото за за 2-ри път тази година! Искам да попитам, ако взема късото жило, трябва ли да му добавям някакви части от старото? Каква е разликата между късото и дългото? Трябва ли преди да се монтира жилото да се маже с грес или някаква смазочна течност? На старото жило имах чувството, че някъде жестоко се търка и има огромно съпротивление... А уж го бях прекарал от където трябваше.Fiat Marea weekend 1.6 16v 98
Коментар
-
Разликата е че дългото дърпа с бронята вилката а при късото нещата са на обратно.. Шпиката трябва да се захване за вилката. На късото трябва да се положи нещо на бронята, че сърцевината със шпилката идва малко дълга. Не ми се рови да видя дали съм обяснявал преди но помня че ползвах нещо от старото жило. Като почнеш да го слагаш там сам ще се ориентираш какво ще е подходящо да подложиш. Да не е ракета че да е толкова сложна работа. Затяга защото на сърцевината на ментетата е надяната само една шлаухка а не е отлято така че да минава през отделните нишки и да е монолитно. По същия начин под бронята пак има едно пластмасово маркуче което е от някаква калпава пластмаса която също се прорязва и точно на завоя жилито се вбива с прорязаната част и заклинва. Ами искаш може да му капнеш някоя капка масло ако прецениш че не е смазано. Но ако си има смазка не го закачай.Ще излизам с колата малко по късно и ще се опитам да направя някаква снимка ако мога че вали при нас. Даже успях и да не пускам нов пост. Малко калпава снимка щото акумулатора пречи но се надявам да се разбере. Като се загледах сега може и да съм подложил гумено тампонче от биалетка. Сменил съм мястото и на тази бялата пластмаса. В место да е на бронята сега съм я сложил на шпилката за регулиране. Закърпена работа но поне не бера толкова години ядове вече.
Коментар
-
lov написа:Ако ми кажеш или по точно знаеш как е на колата ми от подписа може и да се сетиш..Жилата и захващането нямат разлика. На вилката се закача сърцевината на жилото. А бе разменяш им местата когато слагаш късото жило.На късото жило бронята тъкмо стига до мястото където преди се захваща шпилката на другото жило.Там подложих и останалия ми гумен тампон от предишни скъсани жила.Причината да подлагам е че сърцевината идва с много малко по дълга и регулиращата гайка няма достатъчно ход. Много време мина вече че да помня всичко. Не ми се разправя да снимам но ако не схващаш ще го направя.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Малко предистория: преди няколко дена бях махнал въздуховода над радиатора да проверя буксата на RPM датчика, и докато се ровех по нея ми се наби на очи пътя на жилото на съединителя. Вместо да минава зад тръбите на климатика то беше пред тях. Незнам дали тези които ми сменяваха съединителя не са го видяли как е или просто те са го прокарали погрешно. Затова го откачих от страната която се натяга и го прокарах зад двете тръби, при което радиуса на дъгата която правеше видимо се увеличи. Констатацията след четри дни каране е, че при потегляне хода на полусъединителя се увеличи и някакси по плавно зацева. Все едно стана по еластично потеглянето а не рязко (както при нормални така и при по високи обороти). Разликата не е фрапираща но е осезаема.В случая чуденката ми е дали трябва точно така да минава около тампона на двигателя итрабите на климатика, а и след него вече като прави извивката към вилката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар