Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за жило на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за жило на съединител

    Колеги, може ли някой от вас да ми нарисува или снима точния път на жилото на съединителя на Фиат Мареа Weekend, че ми писна от неграмотни "майстори". Пак започна да затяга и се мести целия кожух на жилото. Съединителя е на 2500 км. и е ОК. Усещам че жилото скоро ще даде фира и този път искам аз да си го монтирам новото. Ударете едно рамо )))
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    #2
    Няма никакъв проблем да го направя, но се сещаш, че че стане утре по някое време. На нашите жила има една особеност - двойна втулка, която понякога не се поставя правилно. На първо време ти поствам графики, а утре ще ти снимам пътя на жилото. Аз съм го свалял няколко пъти и никога не съм имал ядове след обратния му монтаж.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Ако си с климатик, прекарай жилото МЕЖДУ двете му тръби, там където влиза в купето. При мен това беше проблема.Всъщност, недей да се доверяваш на картинки и на това, което писах по-горе. Най-добре махни стойката на акумулатора, за да имаш място и прекарай жилото по начин, по който прави възможно най-плавни извивки!
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #4
        Много ще са ми полезни реални снимки. Благодаря!!!!
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Аз сложих късо жило от БРАВА , направо заспа :D след безброй "майстори" и проблеми съеденителя е супер мек и засега няма ядове. Необходима ти е само една вложка , която се прави за захвата на подвижната рейка , която ако не са ти вързани ръцете :D можеш да направиш от някакво желязо ф20до ф22 ,един флекс и ръчна бормашина . Ако имаш някакъв проблем , понеже виждам че си в С-я обадисе на 0889887270 , аз имам няколко вложки и мога да ти обясна как да го направиш.
          FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
          FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
          FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
          HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

          Коментар


            #6
            naco68 написа:
            Аз сложих късо жило от БРАВА , направо заспа :D след безброй "майстори" и проблеми съеденителя е супер мек и засега няма ядове. Необходима ти е само една вложка , която се прави за захвата на подвижната рейка , която ако не са ти вързани ръцете :D можеш да направиш от някакво желязо ф20до ф22 ,един флекс и ръчна бормашина . Ако имаш някакъв проблем , понеже виждам че си в С-я обадисе на 0889887270 , аз имам няколко вложки и мога да ти обясна как да го направиш.
            Колега кое късо жило имаш предвид защото по каталог за мойто браво излизат две жила едното е около 40см. а другото е около 80см,вече 2-ри път сменям жило и слагам това от 80см. да разбирам ли че и това от 40см. ще стане с малка доработка?
            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

            Коментар


              #7
              Благодарско на всички отзовали се. Вчера колега от форума го направи на събирането и за сега работи добре. Явно всичко е от правилния път на жилото.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Колега кое късо жило имаш предвид защото по каталог за мойто браво излизат две жила едното е около 40см. а другото е около 80см,вече 2-ри път сменям жило и слагам това от 80см. да разбирам ли че и това от 40см. ще стане с малка доработка?[/quote] Колега да си призная несъм мерил дължината , но не е по дълго от 50см.
                FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
                FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
                FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
                HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

                Коментар


                  #9
                  veselin10 написа:
                  Благодарско на всички отзовали се. Вчера колега от форума го направи на събирането и за сега работи добре. Явно всичко е от правилния път на жилото.
                  veselin10 написа:
                  Много ще са ми полезни реални снимки. Благодаря!!!!
                  Чакаме
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Колега слагай късо жило и да ти е мирна главата. От тези дългите три смених пълен боклук. Мислех си че е само проблема в сърцевината. Сложих нова в една от останалите ми брони изкара няма месец. В оригиналната броня по неволя на времето в место жило сложих стоманено въже и карах така повече от година. И после от глупост реших да го направя както трябва и да сменя времянката и после съжалявах. Миналия ден сложих късо и такъв мек педал не съм имал. Даже не ти трябват никакви допълнителни неща да се правят. Ползвай тампона и пластмасата дето е на старата броня и ляга на вилката. А от другата страна се ползва гумената и металната шайба дето се захваща шпилката от старото жило. Даже не мога да схвана инженерната идея да се слага такова дълго жило с тия чупки при условие че може да се спести и материал.
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #11
                      Само да се запиша за темата , явно не е качил снимки колегата но все пак схемите ще помогнат малко
                      Fiat Marea Weekend
                      HLX 1,9 TD 100
                      1999

                      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                      Коментар


                        #12
                        То след като се сглоби, няма много файда от снимки щото не се вижда. остава под стойката на акумулатора. А тогава нямах с какво да снимам и за това липсват.
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #13
                          Въпросът е , че на дизеловият мотор като моя , жилото влиза в купето , точно под сервото за спирачките , което е на майка си в татко си , и се вижда само леко приклекнал при махната стойка на акумулатора , и не мога да разбера как се откача от купето , иначе другата част от скоростите не е проблем да се откачи от вилката , но този преход към купето , изобщо не мога да видя как е?
                          Fiat Marea Weekend
                          HLX 1,9 TD 100
                          1999

                          Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                          Коментар


                            #14
                            Виж на новото един гумен маншон е захванат за тенекията. След по дълго време от самосебеси залепва. С малко напъване изкача но новия трябва да се сложи пак по същия начин.
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #15
                              tomito9902 написа:
                              Въпросът е , че на дизеловият мотор като моя , жилото влиза в купето , точно под сервото за спирачките , което е на майка си в татко си , и се вижда само леко приклекнал при махната стойка на акумулатора , и не мога да разбера как се откача от купето , иначе другата част от скоростите не е проблем да се откачи от вилката , но този преход към купето , изобщо не мога да видя как е?
                              Откача се от купето с дърпане или с натискане отвътре на уплътнението с права отвертка, като преди това откачаш куката от педала. Добре е да си внимателен защото после това уплътнение може и да ти потрябва.Пъхаш се долу под педалите, аз съм 90 кг човек и не е от най-удобните "упражнения", там ще видиш как влиза самата "чашка" (втулка) на жилото заедно с гуменото уплътнение около нея. Да отбележа, че масово жилата в търговската мрежа са боклуци. Моето жило дойде уж ново , но това му уплътнени не влизаше плътно и жилото реално не беше захванато стабилно в мястото където влиза в купето (беше хлабаво и жилото се местеше при натискане на педала). Наложи се от старото жило по дължина да срежа неговия уплътнител, на новото да махна смотания уплътнител и след това сложих старото уплътнение на новото жило. При пъхането на жилото в купето трябва да влиза сравнително трудно, съветвам дори да намажеш с масло уплътнението за да влезе по-лесно. За да го напъхам както трябва почти целия легнах върху мотора за да имам достъп с ръката си до мястото под сервото (канал не съм ползвал, нямаше как). Закачи си жилото , изпъни го и след това легни (погледни) под педала и го натисни ако можеш да видиш дали случайно жилото не опира някъде,ако не можеш сам накарай някой да ти помогне. Ако всичко е наред следва момента на регулирането, там вече е по-лесно.
                              Play Golf ,but not drive golf!!!
                              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                              Коментар

                              Working...
                              X