Колеги, може ли някой от вас да ми нарисува или снима точния път на жилото на съединителя на Фиат Мареа Weekend, че ми писна от неграмотни "майстори". Пак започна да затяга и се мести целия кожух на жилото. Съединителя е на 2500 км. и е ОК. Усещам че жилото скоро ще даде фира и този път искам аз да си го монтирам новото. Ударете едно рамо )))
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за жило на съединител
Collapse
X
-
Няма никакъв проблем да го направя, но се сещаш, че че стане утре по някое време. На нашите жила има една особеност - двойна втулка, която понякога не се поставя правилно. На първо време ти поствам графики, а утре ще ти снимам пътя на жилото. Аз съм го свалял няколко пъти и никога не съм имал ядове след обратния му монтаж.
-
Ако си с климатик, прекарай жилото МЕЖДУ двете му тръби, там където влиза в купето. При мен това беше проблема.Всъщност, недей да се доверяваш на картинки и на това, което писах по-горе. Най-добре махни стойката на акумулатора, за да имаш място и прекарай жилото по начин, по който прави възможно най-плавни извивки!Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Аз сложих късо жило от БРАВА , направо заспа :D след безброй "майстори" и проблеми съеденителя е супер мек и засега няма ядове. Необходима ти е само една вложка , която се прави за захвата на подвижната рейка , която ако не са ти вързани ръцете :D можеш да направиш от някакво желязо ф20до ф22 ,един флекс и ръчна бормашина . Ако имаш някакъв проблем , понеже виждам че си в С-я обадисе на 0889887270 , аз имам няколко вложки и мога да ти обясна как да го направиш.FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
naco68 написа:Аз сложих късо жило от БРАВА , направо заспа :D след безброй "майстори" и проблеми съеденителя е супер мек и засега няма ядове. Необходима ти е само една вложка , която се прави за захвата на подвижната рейка , която ако не са ти вързани ръцете :D можеш да направиш от някакво желязо ф20до ф22 ,един флекс и ръчна бормашина . Ако имаш някакъв проблем , понеже виждам че си в С-я обадисе на 0889887270 , аз имам няколко вложки и мога да ти обясна как да го направиш.
Коментар
-
Колега кое късо жило имаш предвид защото по каталог за мойто браво излизат две жила едното е около 40см. а другото е около 80см,вече 2-ри път сменям жило и слагам това от 80см. да разбирам ли че и това от 40см. ще стане с малка доработка?[/quote] Колега да си призная несъм мерил дължината , но не е по дълго от 50см.FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Колега слагай късо жило и да ти е мирна главата. От тези дългите три смених пълен боклук. Мислех си че е само проблема в сърцевината. Сложих нова в една от останалите ми брони изкара няма месец. В оригиналната броня по неволя на времето в место жило сложих стоманено въже и карах така повече от година. И после от глупост реших да го направя както трябва и да сменя времянката и после съжалявах. Миналия ден сложих късо и такъв мек педал не съм имал. Даже не ти трябват никакви допълнителни неща да се правят. Ползвай тампона и пластмасата дето е на старата броня и ляга на вилката. А от другата страна се ползва гумената и металната шайба дето се захваща шпилката от старото жило. Даже не мога да схвана инженерната идея да се слага такова дълго жило с тия чупки при условие че може да се спести и материал.
Коментар
-
Въпросът е , че на дизеловият мотор като моя , жилото влиза в купето , точно под сервото за спирачките , което е на майка си в татко си , и се вижда само леко приклекнал при махната стойка на акумулатора , и не мога да разбера как се откача от купето , иначе другата част от скоростите не е проблем да се откачи от вилката , но този преход към купето , изобщо не мога да видя как е?Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
tomito9902 написа:Въпросът е , че на дизеловият мотор като моя , жилото влиза в купето , точно под сервото за спирачките , което е на майка си в татко си , и се вижда само леко приклекнал при махната стойка на акумулатора , и не мога да разбера как се откача от купето , иначе другата част от скоростите не е проблем да се откачи от вилката , но този преход към купето , изобщо не мога да видя как е?Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар