Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съединител на Пунто...и по принцип

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съединител на Пунто...и по принцип

    Колеги, имам някакви подозрения, че ми е за смяна съединителя...стана много мек...и ми се струва, че като натисна газта - вдига обороти, а не върви, както преди.Ще кажете ли какви са основните белези, че съединителят си е заминал.....че като поразпитах, нов съединител със смяната излиза към 240лв.Благодаря!
    Punto ELX 1.7TD

    #2
    В София толкова, най-много 20лв. разлика.
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      Но това е за пълен комплект, иначе може да не сменяш притисквателния а само феродовия или феродов и лагер.Притисквателния по принцип по-трудно се прецаква.Но при теб може да е иначе, трябва да се види.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Re: съединител на Пунто...и по принцип

        bbosta написа:
        Колеги, имам някакви подозрения, че ми е за смяна съединителя...стана много мек...и ми се струва, че като натисна газта - вдига обороти, а не върви, както преди.Ще кажете ли какви са основните белези, че съединителят си е заминал.....че като поразпитах, нов съединител със смяната излиза към 240лв.Благодаря!
        По това, което си написал съединителя приплъзва в момента, така че е за смяна.Направи и нещо друго - дръпни ръчната, сложи 5-та и пускай плавно съединителя. Колата трябва да загасне Ако не загасне значи е за смяна Преди да купуваш каквото и да е, трябва да се свали кутията, защото ако притискателя е ОК (а той е най-скъп) няма да излезе към 240лв.
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар

        Working...
        X