Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тая пробка заварена ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    еми според мен това е твоето решение. успех
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #17
      Не пробва ли с чукане по пробката? Аз имах подобен проблем с предната чистачка, просто от водата така беше заяла че нямаще мърдане и с отверка и чук с няколко удара и охлаби...

      Коментар


        #18
        Доста удрях, но късно се сетих, понеже вече прореза за шестограма беше почнал да се изяжда и ефект нулев.

        Коментар


          #19
          ако се развива на топъл двигател - кое ще се разшири повече - корпуса или пробката - или то дупката е по- широка докато е студена ? ... я помислете над това ...
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #20
            niko_ymn написа:
            ако се развива на топъл двигател - кое ще се разшири повече - корпуса или пробката - или то дупката е по- широка докато е студена ? ... я помислете над това ...
            Аз тогава да кажа, че опитите ми бяха на двигател, оставен да изстине около 45 мин. Което може би ще рече че температурата му е била около 50-тина градуса.

            Коментар


              #21
              Развихме я най-накрая.Идеята за заваряване на гайка беше страхотна, но се окоза, че гадовете са направили пробката от някакъв материал, който не подлежи на заваряване. Резервния вариант беше да се направи процеп с флекса и с помощта на "кози крак" да развиваме - и така не се получи. Накрая ползвахме процепа, като основа, където да подпрем една тесла и с помощта на чук и здраво удряне, отхлаби.А и още нещо важно за който си купува пробка за Браво. Продадоха ми някаква (и то за 5 лв.), която по каталог пише, че е за всички модели на Фиат, обаче явно, че Бравото не е такъв и не стана. Май тия дни ще ходя до Александър Ауто да си взема една за следващата смяна.Мерси на всички за съветите!!!

              Коментар


                #22
                filiar написа:
                Развихме я най-накрая.Идеята за заваряване на гайка беше страхотна, но се окоза, че гадовете са направили пробката от някакъв материал, който не подлежи на заваряване. Резервния вариант беше да се направи процеп с флекса и с помощта на "кози крак" да развиваме - и така не се получи. Накрая ползвахме процепа, като основа, където да подпрем една тесла и с помощта на чук и здраво удряне, отхлаби.А и още нещо важно за който си купува пробка за Браво. Продадоха ми някаква (и то за 5 лв.), която по каталог пише, че е за всички модели на Фиат, обаче явно, че Бравото не е такъв и не стана. Май тия дни ще ходя до Александър Ауто да си взема една за следващата смяна.Мерси на всички за съветите!!!
                Купувал съм от там пробка и струва около 18 лв, ама си е истинска.Купи си и няколко дифтунги, алуминиеви уплътнителни пръстенчета.При Бравата ми и сега при Пунтото ги имаше.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  Истоната за развиването на подобни спекли пробки е една - руски шестпграм.Моята на Типо-то ако не греша е или 10-ка или 12-ка беше.Първо се почиства самата дупка на пробката за да влезе по-добре шестограма и после с една тръбичка си се напъва стабилно.С тези от 2лв ефекта е ясен - прецаква се и шестограма и пробката.Аз рядко вече ги ползвам дори за камерите (занимавам се с видеонаблюдение и се слагат шсетограмни болтове на някои типове кожуси) защото се гънат и трошат на поразия.....
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #24
                    Съгласен съм с колегата zfa159! Поради кофти инструменти често се "заклепват" и глави на болтове, или гайки! Няма, как комплект шестограми да стува 2лв. при положение, че само една бройка, но качествен екземпляр е 2-3лв!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      И аз съм го страдал това отвиване. Хубав шестограм и тръба за рамо. Отви се с почукване и накрая усукан шестограм. Е вече и аз знам, че тази проста операция може да бъде и болезнена. Потроших си ръцете ...Та тогава си мислех : " Ех, ако имам ударен пистолет на въздух ..."
                      Fiat Marea 1.8i

                      Коментар


                        #26
                        ако все пак и с заваряване не успееш да я развиеш вземаш дрелката и разпробиваш отиваш в някой магазин и си вземаш по голяма по нея метчик, нарязваш си резба и си слагаш новата.
                        Намирам части всякакви
                        0899113575

                        Коментар


                          #27
                          Да си кажа и аз.Моята пробка я развих с 60 см рамо.С какво ли са я стягали на предната смяна в сервиза, незнам?
                          Punto 55 SX

                          Коментар


                            #28
                            Снощи и аз разпробивах пробката на картера, защото с 1 метър рамо не мога да я развия и имам чуството, че ще счупя картера... а и болта се изяде. Просто медната гарнитура като загрее така спича, че няма отвиване. След като разпробих и отрязах пробката и остана само резбата в картера - всичко се разви на ръка. Ходих в Ал. Ауто - предлагаха ми някакви пробки УЖ за Фиат по 7лв, но те нямаха нищо общо с моята. Пробката е болт М14, с резба 1.5мм. Днес ходих в Евро07 и от каталога на BIRTH намерихме подобна пробка с Ф14, която е за Форд. Цена 1.50лв, направо си взех две за всеки случай. Като ви сменят маслото да не затягат много пробката! Картер на Брава се сваля само като се свали полуоската и двуцевката - големи мъки!Номера по BIRTH - B4366
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #29
                              Колега, внимавай със завиването и развиването. След като си купих Бравото (като твоето), сменях консумативите, масло, филтри и т.н., като развихме пробката, излезе заедно с резбата на картера ! От там нова резба- по-голяма, нова пробка, правена от стругар! Гадно се получи! Сега пак си капе, въпреки че има медна гарнитурка . Обаче ако пак се получи същото, не знам какво ще правя (извинявам се за офф- а).
                              Bravo 1.8 16V GT ex.
                              Fiat Croma 1.9 16V mjet

                              Коментар


                                #30
                                Аз също закъсах миналата седмица по подобен начин, но на мерцедеса.Там пробката е болт с нормална шестостенна глава, напънах го с гедорето и приключи.От там право в сервиз с аргонов апарат и гайка 24 - отвора и влезе идеално в главата на болта.Особено както я бях заоблил с гедорето Пичовете я завариха на място и се разви с лула. Ама се разви без да се замиси Като свалих пробката, останах шокиран от немското гениално решение!Болт 14х1,5мм с глава 13мм Тъпи олигофрени!И конструктора, и смотаните маслари които за да си вържат гащите, стягат като за последно Ето снимки на мода - тук и тук.Това пък е оргигинална пробка - цък.Може би стана така защото гедорето беше само с хексостенни накрайници.Ако бяха шестостенни може би нямаше да превърти.Ама кой да очава такава простотия...Аз си мислех до последно че пробката е 10 или 12 мм...Така че това със заварената гайка си е класика в жанра. На темпрата пък превъртя шестограма на пробката за скоростите - преди време реших да проверя как е нивото.
                                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                                Коментар

                                Working...
                                X