Здравейте,Тия дни бях планувал да сменям масло и филтри, понеже от скоро карам бравото (1.8 16V), но нещата запекоха до отвиването на пробката на картера. След много напъни успях само да изям резбата (на шестограм). Дайте идея какво да правя. Как да я отвъртя. Мислех с флекса да направя цепнатина, и да напъвам с щанга. А идея от къде да намеря пробка?Мерси предварително!!P.S.Ще се радвам, ако пропускате коментари от сорта "Ти сега за 15 кинта да беше отишъл да ти го сменят тва масло" За такива процедури не ползвам сервизи - дори и заради парите, но най-вече заради факта, че ме сърбят ръцете и тръпката си е друга.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тая пробка заварена ли е?
Collapse
X
-
смяна
най довре е да отидеш на Стамболииски 145 на канала срещу магазина на Фият сервиз за смяна на масло и други такива не зима много за 13 лн смяна на всичко . Аз си купих клуч и като неможах сам да си го сменя тръгнах мо сервизи само там за 20 мин ми смениха всичките консумативи на много сносни цени.Не вади пробката а го изсмуква от щеката за нивомера отваря пробката за наливане на масло а не от одушника ./отгоире/
Коментар
-
Re: смяна
kluchar написа:най довре е да отидеш на Стамболииски 145 на канала срещу магазина на Фият сервиз за смяна на масло и други такива не зима много за 13 лн смяна на всичко . Аз си купих клуч и като неможах сам да си го сменя тръгнах мо сервизи само там за 20 мин ми смениха всичките консумативи на много сносни цени.Не вади пробката а го изсмуква от щеката за нивомера отваря пробката за наливане на масло а не от одушника ./отгоире/Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Моят съвет е да си купиш единична бройка конкретният шестограм, който ти трябва, или такъв от гедоре да ползваш, защото, ако си ползвал тези комплекти от 8-10 шестограма за 2 лева... само неприятности може да си създадеш. Ако е много зле положението вземи един шестограм, вкарай го в пробката и го парни а електрожен, или телоподаващо за самата пробка. Вземи една тръба в която да вкараш шестограма за рамо и готово!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Моят съвет е да си купиш единична бройка конкретният шестограм, който ти трябва, или такъв от гедоре да ползваш, защото, ако си ползвал тези комплекти от 8-10 шестограма за 2 лева... само неприятности може да си създадеш. Ако е много зле положението вземи един шестограм, вкарай го в пробката и го парни а електрожен, или телоподаващо за самата пробка. Вземи една тръба в която да вкараш шестограма за рамо и готово!N.Y. State of Mind
Коментар
-
Навремето на Уното имах същия проблем. След като заварихме отгоре върху пробката една гайка решихме всички проблеми. Е вярно - малко по на ниско стои така ама то така или иначе нашите коли са ниски и трябва да ги пазим.Вариантите са ти да си заваруш за пробката рамо и да я отвъртиш и да си сложиш нова или да си завариш гайка на старата, ама си мисля че ако ще се слага гайка е по добре на място за да не се изметне самата пробка като е извън леглото си...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Aз имах същия проблем с типото и решихме проблема точно като колегата YAVOR заварихме една гайка, и така успяхме да я развием....така и го продадохме освен това гайката е дебела не повече от 20ммСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар