еми според мен това е твоето решение. успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тая пробка заварена ли е?
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
niko_ymn написа:ако се развива на топъл двигател - кое ще се разшири повече - корпуса или пробката - или то дупката е по- широка докато е студена ? ... я помислете над това ...
Коментар
-
Развихме я най-накрая.Идеята за заваряване на гайка беше страхотна, но се окоза, че гадовете са направили пробката от някакъв материал, който не подлежи на заваряване. Резервния вариант беше да се направи процеп с флекса и с помощта на "кози крак" да развиваме - и така не се получи. Накрая ползвахме процепа, като основа, където да подпрем една тесла и с помощта на чук и здраво удряне, отхлаби.А и още нещо важно за който си купува пробка за Браво. Продадоха ми някаква (и то за 5 лв.), която по каталог пише, че е за всички модели на Фиат, обаче явно, че Бравото не е такъв и не стана. Май тия дни ще ходя до Александър Ауто да си взема една за следващата смяна.Мерси на всички за съветите!!!
Коментар
-
filiar написа:Развихме я най-накрая.Идеята за заваряване на гайка беше страхотна, но се окоза, че гадовете са направили пробката от някакъв материал, който не подлежи на заваряване. Резервния вариант беше да се направи процеп с флекса и с помощта на "кози крак" да развиваме - и така не се получи. Накрая ползвахме процепа, като основа, където да подпрем една тесла и с помощта на чук и здраво удряне, отхлаби.А и още нещо важно за който си купува пробка за Браво. Продадоха ми някаква (и то за 5 лв.), която по каталог пише, че е за всички модели на Фиат, обаче явно, че Бравото не е такъв и не стана. Май тия дни ще ходя до Александър Ауто да си взема една за следващата смяна.Мерси на всички за съветите!!!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Истоната за развиването на подобни спекли пробки е една - руски шестпграм.Моята на Типо-то ако не греша е или 10-ка или 12-ка беше.Първо се почиства самата дупка на пробката за да влезе по-добре шестограма и после с една тръбичка си се напъва стабилно.С тези от 2лв ефекта е ясен - прецаква се и шестограма и пробката.Аз рядко вече ги ползвам дори за камерите (занимавам се с видеонаблюдение и се слагат шсетограмни болтове на някои типове кожуси) защото се гънат и трошат на поразия.....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Снощи и аз разпробивах пробката на картера, защото с 1 метър рамо не мога да я развия и имам чуството, че ще счупя картера... а и болта се изяде. Просто медната гарнитура като загрее така спича, че няма отвиване. След като разпробих и отрязах пробката и остана само резбата в картера - всичко се разви на ръка. Ходих в Ал. Ауто - предлагаха ми някакви пробки УЖ за Фиат по 7лв, но те нямаха нищо общо с моята. Пробката е болт М14, с резба 1.5мм. Днес ходих в Евро07 и от каталога на BIRTH намерихме подобна пробка с Ф14, която е за Форд. Цена 1.50лв, направо си взех две за всеки случай. Като ви сменят маслото да не затягат много пробката! Картер на Брава се сваля само като се свали полуоската и двуцевката - големи мъки!Номера по BIRTH - B4366Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Колега, внимавай със завиването и развиването. След като си купих Бравото (като твоето), сменях консумативите, масло, филтри и т.н., като развихме пробката, излезе заедно с резбата на картера ! От там нова резба- по-голяма, нова пробка, правена от стругар! Гадно се получи! Сега пак си капе, въпреки че има медна гарнитурка . Обаче ако пак се получи същото, не знам какво ще правя (извинявам се за офф- а).Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
-
Аз също закъсах миналата седмица по подобен начин, но на мерцедеса.Там пробката е болт с нормална шестостенна глава, напънах го с гедорето и приключи.От там право в сервиз с аргонов апарат и гайка 24 - отвора и влезе идеално в главата на болта.Особено както я бях заоблил с гедорето Пичовете я завариха на място и се разви с лула. Ама се разви без да се замиси Като свалих пробката, останах шокиран от немското гениално решение!Болт 14х1,5мм с глава 13мм Тъпи олигофрени!И конструктора, и смотаните маслари които за да си вържат гащите, стягат като за последно Ето снимки на мода - тук и тук.Това пък е оргигинална пробка - цък.Може би стана така защото гедорето беше само с хексостенни накрайници.Ако бяха шестостенни може би нямаше да превърти.Ама кой да очава такава простотия...Аз си мислех до последно че пробката е 10 или 12 мм...Така че това със заварената гайка си е класика в жанра. На темпрата пък превъртя шестограма на пробката за скоростите - преди време реших да проверя как е нивото.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар