Колеги,закъсал съм го малко и съм без кола,трябва ми някои да ми сложи метални скоби на маншоните на скоростната кутия,които се стягат с клещи,като оригиналните.Причината е,че след смяна на съединител миналата есен сега съм със свински опашки на Wurth,защото самостягащите се метлни скоби изпускали,но тези опашки нещо се отпускат и сега ми тече колата.Същите са сменяни вече веднъж,а наскоро смених и маншон от едната страна и оттогава колата не може да се кара.Изтече каквото имаше до нивото на полуоските и не мога да я карам така и да доливам през ден по 500мл,а вече доливах няколко пъти.Просто не става,течът е голям,не е като леко да сълзи.Положението,според мен,ще се оправи само с метални скоби,като оригиналните,но нямам клещи за монтажа им(цена около 80лв.).Ици в една от темите му ми каза,че става с керпедени,но аз нямам толкова големи,а и те са цифра,пък и не виждам как ще стане.Трябва да му знае чалъма човек.Та помагаите,които има тука познати гаражчете,сервизи ако може да попита дали слагат такива скоби,колко пари искат за монтажа,аз ли трябва да си ги купя.Телефонче и координати същоо ми вършат работа.В динекспрес не съм ходил и не мисля и да ходя,ако не опре ножа до кокъла.П.П.Мисля,че има вариант нещата да се оправят и със скоби за интеркулер,защото те се стягат зверски(или поне би трябвало),но не зная къде продават из града или дали има на такъв голям диаметър.Понеже ми трябват само отвътре,големите скоби които хващат и стягат маншоните върху тръбата-легло на скоростната кутия.Ще трябва обаче скобите да притискат равномерно по цялата окръжност или поне да няма място където натискът е много малък.Ако имате идеи и за такива къде да потърся даваите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде в Пловдив могат да ми сложат метални скоби на маншоните
Collapse
X
-
Има метални скоби абсолютно всякакви размери в почти всяка железария-необходимо е да си ги купиш и 1 бр.отверка.Натягат много хубаво,само не трябва да се престараваш,че могат да прережат маншона.Сега сигурно ще попиташ с каква сила трябва да натегнеш-с умерена не до скърцане на отверкатаFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Има метални скоби абсолютно всякакви размери в почти всяка железария-необходимо е да си ги купиш и 1 бр.отверка.Натягат много хубаво,само не трябва да се престараваш,че могат да прережат маншона.Сега сигурно ще попиташ с каква сила трябва да натегнеш-с умерена не до скърцане на отверкатаFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Интересно защо реши,че се подигравам-преценката си е твоя,няма проблем.Явно само аз знам магазини за такива скоби или са супер неоткриваеми.Но понеже мислиш,че ти се подигравам ще оставя на собственото ти въображение да открие начин да ги намери.То само с блъскане по клавиатурата работа не се върши,пък ако ще да проверяваш постовете по темата и през 2 минути.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
относно размера, аз лично съм виждал скоби за 200 мм тръба. Такива ползваме за тръбите на аспирацията в работата ми. Относно ширината на самата скоба, би трябвало да има и по-тесни, колега отиди до някой голям магазин, Бриколаж или нещо от сорта, там няма начин да няма такива скоби, и колкото и да са китайски или турски все си мисля че ще стегнат достатъчно, там няма налягане че да отърват
Коментар
-
Na4ko_0 написа:valentino321 написа:Има метални скоби абсолютно всякакви размери в почти всяка железария-необходимо е да си ги купиш и 1 бр.отверка.Натягат много хубаво,само не трябва да се престараваш,че могат да прережат маншона.Сега сигурно ще попиташ с каква сила трябва да натегнеш-с умерена не до скърцане на отверката
Коментар
-
За момента оправих проблема и теч няма.@ogi28b - Много ти благодаря за точното и подробно обяснение,това ще ми свърши работа,защото скоро ще имам сваляне на кутията за други заигравки. Днес все пак се поразходих по още железарии и накрая открих скоби с подходящ диаметър,но са около 10мм широки,а леглото им е около 8мм.(Казвам около,защото размерите са точно,но с ролетка и е възможно с шублер да има леко отклонение,ако се измерят по-внимателно).Взех все пак две скоби от интерес,макар и уж убеден,че скоби от железария на конкретното място няма да станат,но взех да се убедя наяве и да кажа как стоят нещата реално.Наистина не могат да легнат,без,като се стегнат,да прережат маншона,там където има ръб,за да не се изхлузва,понеже лягат и върху ръба.Скобите после си ги смених с едни готини ръкавички,че ще трябват.Ако се намери скоба с широчина около 8мм ще стане предполагам,но не открих.ССигрно има някъде,но трябва да е по-голям асортимента,ще потърся и такива,като минавам краи някоя непозната железария. Проблемът се реши с по-яки опачки с точната ширина.Предполагам решението е временно,но след манипулациите ще опитам метода с керпедените и дано ми се отдаде.@valentino321 - Проверих още преди няколко 1-2 седмици и наитина,когато купуваш маншона в комплект с лагер/семеринг вътре в кутииката има и скоба,но тя е от типа със съчми.Не зная дали е истина,но ми казаха,че понякога изпускат,пък и моите лагери са здрави и не пропускат,нито шумят и избиването и набиване на нов и 20лв отгоре за него ми се вижда напълно безмислено.Цената на такава скоба със съчма отделно е 2лв,но как да ги взема и да изпуснат.Затова и бяха въпросите ми за монтаж или затягане на скоба от типа на оригиналите.Благодаря на отзовалите се,като сменям скобите ще се похваля какъв е ефекта.П.П.@ogi28b и @valentino321 Възможно е да съм се подразнил повечко,но след като съм разглобявал и сглобявал от неволя сумати неща по тази и няколко други коли,а с едните смешни скоби се мъча толкова време мнението вместо шеговито ми се стори подигравателно с тази отвертка и т.н.,може и аз да не съм разбрал правилно.Все пак когато човек пише интонация не може да докара.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Еми, изпусна скобата на вътрешният маншон и ми изтече маслото на скоростната кутия... Мястото е много шиб@но и затова сложих скоба с винт, като много внимателно я стегнах.Надявам се, че колегата не се сърди, че пиша в темата му, но проблема се оказа същият.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Да, разбира се!След като се опъне колкото позволява, онова издаденото се стиска с клещи в основата.Може да съм попаднал на менте, но при всички положения скобата не беше достатъчно стегната и течеше.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар