Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде в Пловдив могат да ми сложат метални скоби на маншоните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде в Пловдив могат да ми сложат метални скоби на маншоните

    Колеги,закъсал съм го малко и съм без кола,трябва ми някои да ми сложи метални скоби на маншоните на скоростната кутия,които се стягат с клещи,като оригиналните.Причината е,че след смяна на съединител миналата есен сега съм със свински опашки на Wurth,защото самостягащите се метлни скоби изпускали,но тези опашки нещо се отпускат и сега ми тече колата.Същите са сменяни вече веднъж,а наскоро смених и маншон от едната страна и оттогава колата не може да се кара.Изтече каквото имаше до нивото на полуоските и не мога да я карам така и да доливам през ден по 500мл,а вече доливах няколко пъти.Просто не става,течът е голям,не е като леко да сълзи.Положението,според мен,ще се оправи само с метални скоби,като оригиналните,но нямам клещи за монтажа им(цена около 80лв.).Ици в една от темите му ми каза,че става с керпедени,но аз нямам толкова големи,а и те са цифра,пък и не виждам как ще стане.Трябва да му знае чалъма човек.Та помагаите,които има тука познати гаражчете,сервизи ако може да попита дали слагат такива скоби,колко пари искат за монтажа,аз ли трябва да си ги купя.Телефонче и координати същоо ми вършат работа.В динекспрес не съм ходил и не мисля и да ходя,ако не опре ножа до кокъла.П.П.Мисля,че има вариант нещата да се оправят и със скоби за интеркулер,защото те се стягат зверски(или поне би трябвало),но не зная къде продават из града или дали има на такъв голям диаметър.Понеже ми трябват само отвътре,големите скоби които хващат и стягат маншоните върху тръбата-легло на скоростната кутия.Ще трябва обаче скобите да притискат равномерно по цялата окръжност или поне да няма място където натискът е много малък.Ако имате идеи и за такива къде да потърся даваите.
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    #2
    Във всяка железария продават метални скоби различни видове ,които стягат уникално здраво

    Коментар


      #3
      akoto13 написа:
      Във всяка железария продават метални скоби различни видове ,които стягат уникално здраво
      Да,но диаметъра на маншона от вътрешната страна е нещо от сорта на 7-8 см. Такава скоба в железария не съм виждал.
      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

      Коментар


        #4
        Има метални скоби абсолютно всякакви размери в почти всяка железария-необходимо е да си ги купиш и 1 бр.отверка.Натягат много хубаво,само не трябва да се престараваш,че могат да прережат маншона.Сега сигурно ще попиташ с каква сила трябва да натегнеш-с умерена не до скърцане на отверката
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #5
          valentino321 написа:
          Има метални скоби абсолютно всякакви размери в почти всяка железария-необходимо е да си ги купиш и 1 бр.отверка.Натягат много хубаво,само не трябва да се престараваш,че могат да прережат маншона.Сега сигурно ще попиташ с каква сила трябва да натегнеш-с умерена не до скърцане на отверката
          А....,аз ли така си мисля или има нещо нередно в тона ти?Нито си оригинален,нито забавен колега,все едно друг за отвертка не е чувал и имам нужда от точното усилие в Nm,за турските,китаиски или джингитаиски скоби от железарията.Аз досега не съм се подигравал с никои в този форум,дори когато съм виждал невероятни безумия,ти с каква цел се подиграваш с мен - нещо да си наваксаш скапания ден ли или просто така,защото ти е забавно?НЕ Е РЕДНО И ВЪЗПИТАНО.Не зная на колко години си,но ако се окаже,че си и по-възрастен от мен е дори смешно.Леглата където трябва да легнат скобите са по-тесни от тези за обикновена скоба за гумени съединения - в железариите продават именно за такива съединения,като аз наистина не съм видал с такъв голям диаметър,а съм гледал на няколко места.Широчината на скобата е важна,защото там където ляга маншона има ръб в края и ако скобата легне и върху него,определено ще трябва отново нов маншон.Може да нямам достъпна добра железария,не знам.За претягането всеки използвал такива скоби е наясно - отвярят се,като притегнеш по-яко,а при по-голямо налягане не държат без да притегнеш - такава им е цената и качеството.Скоби,като оригиналните се продават на доста места,но трябва специален инструмент за монтажът им,затова не съм си ги сложил.Искам учтиво да помоля да не пишат колеги,които мислят да се подиграват и остроумничат,защото не съм написал тема за проблема си без да съм пробвал да го отстраня.
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #6
            Интересно защо реши,че се подигравам-преценката си е твоя,няма проблем.Явно само аз знам магазини за такива скоби или са супер неоткриваеми.Но понеже мислиш,че ти се подигравам ще оставя на собственото ти въображение да открие начин да ги намери.То само с блъскане по клавиатурата работа не се върши,пък ако ще да проверяваш постовете по темата и през 2 минути.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #7
              относно размера, аз лично съм виждал скоби за 200 мм тръба. Такива ползваме за тръбите на аспирацията в работата ми. Относно ширината на самата скоба, би трябвало да има и по-тесни, колега отиди до някой голям магазин, Бриколаж или нещо от сорта, там няма начин да няма такива скоби, и колкото и да са китайски или турски все си мисля че ще стегнат достатъчно, там няма налягане че да отърват
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                Na4ko_0 написа:
                valentino321 написа:
                Има метални скоби абсолютно всякакви размери в почти всяка железария-необходимо е да си ги купиш и 1 бр.отверка.Натягат много хубаво,само не трябва да се престараваш,че могат да прережат маншона.Сега сигурно ще попиташ с каква сила трябва да натегнеш-с умерена не до скърцане на отверката
                А....,аз ли така си мисля или има нещо нередно в тона ти?Нито си оригинален,нито забавен колега,все едно друг за отвертка не е чувал и имам нужда от точното усилие в Nm,за турските,китаиски или джингитаиски скоби от железарията.
                На мен пък ми изглежда съвсем добронамерено, защо така се засягаш.... както и да е. Влизаш в първия магазин за авточасти и си купуваш скоба за маншон на каре - голямата. Купуваш си клещи тип керпеден (резачки-челни, клещи за връзване на арматура. Вдигаш колата, слагаш скобата, опъваш я хубаво, малко е специфично, затова си купи 2-3 скоби, ако прецакаш първата - да имаш резервна. След като си стегнал скобата на едното място, законтряш със зъбчетата, ако има, а после с керпедените стискаш докрай мястото за стягане, и те стягат скобата точно колкото трябва, то си е предвидено. Само трябва хубаво да е пристегнато на първото място. Скоба с винтче не е много подходяща, защото не можеш да усетиш добре колко трябва да се натегне и наистина може да скъсаш маншона, но в крайна сметка е значително по-лесна за работа.

                Коментар


                  #9
                  Повечето свестни магазини за авточасти биха ти предложили и скоба заедно с маншона според мен.
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #10
                    За момента оправих проблема и теч няма.@ogi28b - Много ти благодаря за точното и подробно обяснение,това ще ми свърши работа,защото скоро ще имам сваляне на кутията за други заигравки. Днес все пак се поразходих по още железарии и накрая открих скоби с подходящ диаметър,но са около 10мм широки,а леглото им е около 8мм.(Казвам около,защото размерите са точно,но с ролетка и е възможно с шублер да има леко отклонение,ако се измерят по-внимателно).Взех все пак две скоби от интерес,макар и уж убеден,че скоби от железария на конкретното място няма да станат,но взех да се убедя наяве и да кажа как стоят нещата реално.Наистина не могат да легнат,без,като се стегнат,да прережат маншона,там където има ръб,за да не се изхлузва,понеже лягат и върху ръба.Скобите после си ги смених с едни готини ръкавички,че ще трябват.Ако се намери скоба с широчина около 8мм ще стане предполагам,но не открих.ССигрно има някъде,но трябва да е по-голям асортимента,ще потърся и такива,като минавам краи някоя непозната железария. Проблемът се реши с по-яки опачки с точната ширина.Предполагам решението е временно,но след манипулациите ще опитам метода с керпедените и дано ми се отдаде.@valentino321 - Проверих още преди няколко 1-2 седмици и наитина,когато купуваш маншона в комплект с лагер/семеринг вътре в кутииката има и скоба,но тя е от типа със съчми.Не зная дали е истина,но ми казаха,че понякога изпускат,пък и моите лагери са здрави и не пропускат,нито шумят и избиването и набиване на нов и 20лв отгоре за него ми се вижда напълно безмислено.Цената на такава скоба със съчма отделно е 2лв,но как да ги взема и да изпуснат.Затова и бяха въпросите ми за монтаж или затягане на скоба от типа на оригиналите.Благодаря на отзовалите се,като сменям скобите ще се похваля какъв е ефекта.П.П.@ogi28b и @valentino321 Възможно е да съм се подразнил повечко,но след като съм разглобявал и сглобявал от неволя сумати неща по тази и няколко други коли,а с едните смешни скоби се мъча толкова време мнението вместо шеговито ми се стори подигравателно с тази отвертка и т.н.,може и аз да не съм разбрал правилно.Все пак когато човек пише интонация не може да докара.
                    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                    Коментар


                      #11
                      Вчера го правих това упражнение, но все ми се струва, че скоби от този вид ще изпуснат.
                      Прикачени файлове
                      Alfa 159 SW 2.4 Ti
                      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                      Коментар


                        #12
                        Еми, изпусна скобата на вътрешният маншон и ми изтече маслото на скоростната кутия... Мястото е много шиб@но и затова сложих скоба с винт, като много внимателно я стегнах.Надявам се, че колегата не се сърди, че пиша в темата му, но проблема се оказа същият.
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #13
                          gamma написа:
                          Вчера го правих това упражнение, но все ми се струва, че скоби от този вид ще изпуснат.
                          не изпускат, стига да се сложат правилно. нали знаеш за какво е издаденото?
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Да, разбира се!След като се опъне колкото позволява, онова издаденото се стиска с клещи в основата.Може да съм попаднал на менте, но при всички положения скобата не беше достатъчно стегната и течеше.
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #15
                              ами аз съм точно с такива, не съм имал проблем досега...
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X