Въпроса ми е следния някои махал ли е средното гърне на браво- брава 1.6 , става въпрос дали ще почне много да бучи , на негово място мисля да сложа резонатор и демек колата ще стане с два резонатора и крайно гърне което не е стоково а е алпака право Powerflow , целта е да се потпуши малко генерацията и колата да стане една идея по-рязка , но и не искам да почне да гарми като някои драгстер ако става прекалено шумна няма да правя интервенцията иначе задното гърне след 3500 оборота утихва и не се чува никакво бучене за между 2000-3000 оборота има много тих но плътен звук .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премахване на средно гърне?
Collapse
X
-
Ако махнеш само него и запазиш същите тръби, няма да има никакъв ефект. Виж ако го махнеш и смениш цялата генерация със по голям диаметър, тогава може и да усетиш разлика. Не знам с какъв двигател си, ама на 1.8 марея се оказа че генерацията е на 48 мм външен което си е тъпо, според мен. Трябваше да е поне на 50.
Коментар
-
С 1.6 двигател е колата но мисля че и тя е като на 1.8 на 48мм , иначе средното гърне е като ново, някои има ли идея дали генереациата от мареа ще стане на брава дали има разлика отдолу в огъвките предполагам в дължината ще има но там покрай задния мост дали е същата защото ми се върти една идея в главата"ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар