Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светене на лампата на маслото след старт - времетраене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    biser_as написа:
    Е с по-рядко масло е нормално да изгасне по-бързо, не мислиш ли?
    Не.
    Мми добре Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мма я виж кво са написали едни симпатяги, дет на всичкото отгоре произвеждат едни от най-качествените масла :D Става въпрос за синтетика 0W20, което е може би най-рядкото от всички възможни вискозитети:Viscosity grade SAE 0W-20 minimises oil hydrodynamic friction, allowing fuel economy especially when oil is cold. Improves oil flow at start up, faster oil pressure build up, faster rev raisings and faster operating temperature reach. Източник: http://www.motul.com/system/product_...pdf?1290086771

    Коментар


      #17
      Има разлика. Те говорят според мен за налягането в точките на смазване, а не при датчика. Освен това 0W20 в наште коли и нашият климат си е смърт за мотора. Вообще, датчика трябваше да е накрая на магистралата, а не в началото, тогава вече, като загасне 100% е отражение, че се мажат детайлите. Поздрави.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        Освен това 0W20 в наште коли и нашият климат си е смърт за мотора.
        Дадох пример с 0В20, щот аз за по-рядко от това масло не се сещам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а дали е подходящо за наще коли е съвсем друг въпрос (има си коли, за които е подходящо и си се ползва, щом се произвежда), но същото важи и за 0В40 , с което може спокойно да си джиткаш съвременен автомобил в наще климатични условия В едната ми кола имам датчик за налягане на маслото, който доста стриктно следя и определено с естерна синтетика 5В50 налягането при първоначално палене се вдига доста по-бързо, спрямо естерна синтетика 15В50 , с която карам в момента (карам с една и съща марка маслен филтър от доста години).
        Danchojn написа:
        Има разлика. Те говорят според мен за налягането в точките на смазване, а не при датчика.
        Точките на смазване и датчика не са ли част от една и съща система, в която дебита на маслената помпа в момента, в който насити загубите в лагери, магистрали и т.н. почва да вдига налягане? :D Повярвай ми, знаят мнооо добре за какво говорят
        Danchojn написа:
        Поздрави.
        И на теб

        Коментар


          #19
          Колеги, моят маслен филтър е също черен на цвят като Манн, но не можах да видя точно какъв е като марка, но и при мен от 3000км след смяната на маслото, при студен двигател ми свети 1 секунда в повече лампата и ми изписва Low pressure oil, но иначе по време на движение не светва никога, и като загъся мотора и го запаля до 5-10 минути си гасне бързо без грешки, консултирах се и в интернационалния форум, казаха че клапата за заддържане на маслото в филтъра е причината, но не е проблем да се кара така, аз така и карам близо 7000км вече, но след 1000км трябва да сменям масло, та моля някой със Стило бензин да каже , каква марка маслен филтър слага и никога не е чувал за този феномен, т.е. е с добра клапа филтъра, и също гледам че оригиналния е син на цвят, доста ли е по скъп ако се вземе от Ауто Италия?

          Коментар


            #20
            П.С. При предната смяна на маслото го нямах този проблем, явно са ми сложили калпав филтър при последната смяна!

            Коментар


              #21
              svetljotod написа:
              П.С. При предната смяна на маслото го нямах този проблем, явно са ми сложили калпав филтър при последната смяна!
              Често срещан проблем.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Съжалявам, че не видях предложението на колегата за филтри MANN по-рано. Ще се възползвам следващия път със сигурност!Днес сложих точно такъв на цема от 12 лева - просто информатовно. Скъпо или не не знам, но лампата вече гасне в момента, в който колата запали. Дори не знам дали има някакво забавяне, защото още на стартер гасне Много съм доволен!
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #23
                  svetljotod написа:
                  Колеги, моят маслен филтър е също черен на цвят като Манн, но не можах да видя точно какъв е като марка, но и при мен от 3000км след смяната на маслото, при студен двигател ми свети 1 секунда в повече лампата и ми изписва Low pressure oil, но иначе по време на движение не светва никога, и като загъся мотора и го запаля до 5-10 минути си гасне бързо без грешки, консултирах се и в интернационалния форум, казаха че клапата за заддържане на маслото в филтъра е причината, но не е проблем да се кара така, аз така и карам близо 7000км вече, но след 1000км трябва да сменям масло, та моля някой със Стило бензин да каже , каква марка маслен филтър слага и никога не е чувал за този феномен, т.е. е с добра клапа филтъра, и също гледам че оригиналния е син на цвят, доста ли е по скъп ако се вземе от Ауто Италия?
                  Ужас! Всеки път ли ти го изписва? Аз все накриво гледах лампата на маслото и така две седмици, откакто го смених. На мен ми го изписа само веднъж и то снощи и ми скъса сърцето. Още днес взех мерки и сложих филтър MANN - мога с чиста съвест да го препоръчам!П.П. Черни са и CLEAN i TECNECO FILTERS, но и от двете нищо не става!Пълни боклуци са. Пробвал съм и двете марки и съм се убедил.
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #24
                    Аз съм карал с Clean и не съм имал такива проблеми, но с Текнеко съм имал. Дори и сега на Пунтото го имам този проблем и ме е яд, че го сложих, хем очаквах да го има.

                    Коментар


                      #25
                      Слав написа:
                      Съжалявам, че не видях предложението на колегата за филтри MANN по-рано. Ще се възползвам следващия път със сигурност!Днес сложих точно такъв на цема от 12 лева - просто информатовно. Скъпо или не не знам, но лампата вече гасне в момента, в който колата запали. Дори не знам дали има някакво забавяне, защото още на стартер гасне Много съм доволен!
                      Важно да е истински!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        biser_as написа:
                        В едната ми кола имам датчик за налягане на маслото, който доста стриктно следя и определено с естерна синтетика 5В50 налягането при първоначално палене се вдига доста по-бързо, спрямо естерна синтетика 15В50 ,
                        Тука бих се замислил, какво се случва във филтъра.За 15W50 и масленият филтър не тряя да е баш обикновен................... Но всеки си знае какво прави! Пък и пак да наблегна. Маслените магистрали дали са предвидени за такива вискозитети? Много разводнихме темата, но мисля че има полза. Пък и случаите са много конкретни, със сигурност има разлики при различните коли, поради местонахождението на датчика. Но най правилното място си остава за мен края на магистралата, не началото. Ако се запуши някъде, датчика ще угасне и ще караш докато се скапе нещо. Но производителите от това имат полза.............
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Danchojn написа:
                          Тука бих се замислил, какво се случва във филтъра.За 15W50 и масленият филтър не тряя да е баш обикновен................... Но всеки си знае какво прави! Пък и пак да наблегна. Маслените магистрали дали са предвидени за такива вискозитети?
                          И аз пак да наблегна , че масления филтър на тая кола специално е една и съща марка от почти 5 години и си е стандартен отвсякъде :DКакво лошо трябва да се случва във масления филтър и в маслените магистрали с естерна синтетика 15В50? :D Щот според мен се случват само хубави работи с това масло спрямо супер смотаната полусинтетика Селения Голд 10В40, с която уж се препоръчва да се кара Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 С такова масло си я карам колата от почти 5 години и повярвай ми, това е едно от малкото ГТ-та в БГ дет знам и не му е станал разпределителния вал на точилка Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и реглажа на клапаните е колко си трябва след почти 45000км. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Danchojn написа:
                          Пък и случаите са много конкретни, със сигурност има разлики при различните коли, поради местонахождението на датчика. Но най правилното място си остава за мен края на магистралата, не началото. Ако се запуши някъде, датчика ще угасне и ще караш докато се скапе нещо. Но производителите от това имат полза.............
                          Това кое е най-правилното място за датчика и що е сложен не където ни кефи, си е заварено положение Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и нищо немоем да напраим, пък и сигурно некой жабар-пишман инженер Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 е вложил неква мисъл за да го сложи там или има друга пречка за да не е на мястото, където ти се иска Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                          Danchojn написа:
                          Много разводнихме темата, но мисля че има полза.............
                          Така си е ммма аз просто ти споделих 2 довода в защита на мое твърдение, пък и в тоз форум има къде къде по-безполезни и безсмислени теми Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                          Коментар


                            #28
                            Еми специално 15W50 при 40гр. е около 130 визкозитет, спрямо по-стандартните които са 90-100. Имах предвид, че вискозитета му, сам по себе си по-скоро затруднява циркулацията. Пък и нали като почне да премигва лампата на маслото, уж слагаме по-гъсто масло, че да имаме налягане. Де да знам, според мен другасе се крие ефекта, който наблюдаваш. Датчиците сработват на около 0.3бара и по-вискозното масло си го гаси по-рано, и вообще тая лампа не е краен критерий, за работата на мазилната система. Някаква отправна точка е и нищо повече.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              То причината за тия проблеми с филтъра, какви са , уникалните инженерни решения , да бъде поставен хоризонтално масления филтър!!http://www.youtube.com/watch?v=floUZGP6NZM на 4:35 минута за клапата, а и предните неща са интересни!

                              Коментар


                                #30
                                Закъснението при лампата е от филтъра. Клапана му изпуска и докато се напълни наново той и магистралата, свети лампата. Но за 1-2 сек до следващата смяна няма да е проблем. Не търси проблем в маслото.
                                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X