Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светене на лампата на маслото след старт - времетраене
Collapse
X
-
-
Има разлика. Те говорят според мен за налягането в точките на смазване, а не при датчика. Освен това 0W20 в наште коли и нашият климат си е смърт за мотора. Вообще, датчика трябваше да е накрая на магистралата, а не в началото, тогава вече, като загасне 100% е отражение, че се мажат детайлите. Поздрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Освен това 0W20 в наште коли и нашият климат си е смърт за мотора.Danchojn написа:Има разлика. Те говорят според мен за налягането в точките на смазване, а не при датчика.Danchojn написа:Поздрави.
Коментар
-
Колеги, моят маслен филтър е също черен на цвят като Манн, но не можах да видя точно какъв е като марка, но и при мен от 3000км след смяната на маслото, при студен двигател ми свети 1 секунда в повече лампата и ми изписва Low pressure oil, но иначе по време на движение не светва никога, и като загъся мотора и го запаля до 5-10 минути си гасне бързо без грешки, консултирах се и в интернационалния форум, казаха че клапата за заддържане на маслото в филтъра е причината, но не е проблем да се кара така, аз така и карам близо 7000км вече, но след 1000км трябва да сменям масло, та моля някой със Стило бензин да каже , каква марка маслен филтър слага и никога не е чувал за този феномен, т.е. е с добра клапа филтъра, и също гледам че оригиналния е син на цвят, доста ли е по скъп ако се вземе от Ауто Италия?
Коментар
-
Съжалявам, че не видях предложението на колегата за филтри MANN по-рано. Ще се възползвам следващия път със сигурност!Днес сложих точно такъв на цема от 12 лева - просто информатовно. Скъпо или не не знам, но лампата вече гасне в момента, в който колата запали. Дори не знам дали има някакво забавяне, защото още на стартер гасне Много съм доволен!== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
svetljotod написа:Колеги, моят маслен филтър е също черен на цвят като Манн, но не можах да видя точно какъв е като марка, но и при мен от 3000км след смяната на маслото, при студен двигател ми свети 1 секунда в повече лампата и ми изписва Low pressure oil, но иначе по време на движение не светва никога, и като загъся мотора и го запаля до 5-10 минути си гасне бързо без грешки, консултирах се и в интернационалния форум, казаха че клапата за заддържане на маслото в филтъра е причината, но не е проблем да се кара така, аз така и карам близо 7000км вече, но след 1000км трябва да сменям масло, та моля някой със Стило бензин да каже , каква марка маслен филтър слага и никога не е чувал за този феномен, т.е. е с добра клапа филтъра, и също гледам че оригиналния е син на цвят, доста ли е по скъп ако се вземе от Ауто Италия?== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Съжалявам, че не видях предложението на колегата за филтри MANN по-рано. Ще се възползвам следващия път със сигурност!Днес сложих точно такъв на цема от 12 лева - просто информатовно. Скъпо или не не знам, но лампата вече гасне в момента, в който колата запали. Дори не знам дали има някакво забавяне, защото още на стартер гасне Много съм доволен!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
biser_as написа:В едната ми кола имам датчик за налягане на маслото, който доста стриктно следя и определено с естерна синтетика 5В50 налягането при първоначално палене се вдига доста по-бързо, спрямо естерна синтетика 15В50 ,Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Тука бих се замислил, какво се случва във филтъра.За 15W50 и масленият филтър не тряя да е баш обикновен................... Но всеки си знае какво прави! Пък и пак да наблегна. Маслените магистрали дали са предвидени за такива вискозитети?Danchojn написа:Пък и случаите са много конкретни, със сигурност има разлики при различните коли, поради местонахождението на датчика. Но най правилното място си остава за мен края на магистралата, не началото. Ако се запуши някъде, датчика ще угасне и ще караш докато се скапе нещо. Но производителите от това имат полза.............Danchojn написа:Много разводнихме темата, но мисля че има полза.............
Коментар
-
Еми специално 15W50 при 40гр. е около 130 визкозитет, спрямо по-стандартните които са 90-100. Имах предвид, че вискозитета му, сам по себе си по-скоро затруднява циркулацията. Пък и нали като почне да премигва лампата на маслото, уж слагаме по-гъсто масло, че да имаме налягане. Де да знам, според мен другасе се крие ефекта, който наблюдаваш. Датчиците сработват на около 0.3бара и по-вискозното масло си го гаси по-рано, и вообще тая лампа не е краен критерий, за работата на мазилната система. Някаква отправна точка е и нищо повече.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
То причината за тия проблеми с филтъра, какви са , уникалните инженерни решения , да бъде поставен хоризонтално масления филтър!!http://www.youtube.com/watch?v=floUZGP6NZM на 4:35 минута за клапата, а и предните неща са интересни!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар