Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светене на лампата на маслото след старт - времетраене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светене на лампата на маслото след старт - времетраене

    Колеги,измъчва ме един въпрос и не ми дава мира.Някой има ли предтстава до колко време е допустимо да свети лампата на маслото след старт на двигателя. Аз съм убеден, че преди смяната на маслото лампата ми светеше по-кратко време. Утре ще сменя филтъра, защото сега съм с Clean и съм се убедил, че са боклуци, но как се подлъгах да сложа не знам.В момента след старт на мотора при мен свети повече от секунда, даже понякога клони към две. Преди гаснеше почти веднага след старт. Леко съм притеснен, защото това малко или много води до по-бързо износване на плъзгащите лагери. Ако филтъра не задържа маслото в себе си, а всеки път се пълни наново, то това не е ли проблем за двигателя ?Споделете и вие своя опит и знания. Благодаря!
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    #2
    По принцип моята свти по-малко от секунда, но сподели все пак какво масло си налял. На една от служебните ни коли спукаха картер и след епене на картера незнам какво са наляли, но откакто лепиха картера, лампата са маслото свети около 2 - 3 секунди. Предполагам че е от маслото.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Смени масления филтър. Търси с два клапана. Там ти е проблема. Моята лампа гасне още на стартер. И на трите ми каручки.
      Слав написа:
      .... Ако филтъра не задържа маслото в себе си, а всеки път се пълни наново, то това не е ли проблем за двигателя...
      На теория мотора завърта на "сухо". За съвременните двигатели обаче, това не важи, тъй че не е болка за умиране.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Rokambol написа:
        Смени масления филтър. Търси с два клапана. Там ти е проблема. Моята лампа гасне още на стартер. И на трите ми каручки.
        Слав написа:
        .... Ако филтъра не задържа маслото в себе си, а всеки път се пълни наново, то това не е ли проблем за двигателя...
        На теория мотора завърта на "сухо". За съвременните двигатели обаче, това не важи, тъй че не е болка за умиране.
        а как да го познаем тези с 2 клапана? аз не съм срещал досега обозначение за 2 клапана
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Отговора е филтри MANN. Имах същият проблем с пандата и забележете - с оригиналният филтър. Изобщо не съм се замислял, поставих МАНН и край. http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Ето го и за конкретният автомобил http://www.mann-hummel.com/mf_prodka...ckToPage=1за този от подписа на колегата говоря.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Слав, ако искаш такъв филтър, мога да те свържа с директен вносител или направо да ти го взема а ти да си го получиш от мен. Мога да питам и за цена. От поне 8 год. взимам такива филтри и нямам проблем. С оригиналният филтър, лампата на Пандата гаснеше така 1-2 сек. след старт. Отговора от Ауто Италия, беше - Това е нормално. Защо сега гасне под 0,5сек? При това с по-рядко от предписаното масло.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                а как да го познаем тези с 2 клапана? аз не съм срещал досега обозначение за 2 клапана
                Няма специално обозначение на самите филтри.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  С оригиналният филтър, лампата на Пандата гаснеше така 1-2 сек. след старт. Отговора от Ауто Италия, беше - Това е нормално. Защо сега гасне под 0,5сек? При това с по-рядко от предписаното масло.
                  Е с по-рядко масло е нормално да изгасне по-бързо, не мислиш ли?

                  Коментар


                    #10
                    biser_as написа:
                    Danchojn написа:
                    С оригиналният филтър, лампата на Пандата гаснеше така 1-2 сек. след старт. Отговора от Ауто Италия, беше - Това е нормално. Защо сега гасне под 0,5сек? При това с по-рядко от предписаното масло.
                    Е с по-рядко масло е нормално да изгасне по-бързо, не мислиш ли?
                    Не. Маслото с по-нисък визкозитет по-бързо стига до точките за мазане, по-лесно минава по маслената магистрала и по-лесно изтича от лагерите, съответно по-късно ще създаде необходимото налягане при датчика за да сработи, който е при филтъра. По-гъстото масло ще го задейства почти веднага, поради вискозитета си. Разбира се това не означава, че имаме добро мазане. Точно там бъркат и колегите, които люскат в двигателите работен вискозитет 50 и си мислят че като лампата загасне всичко е ОК! Да ама не. Маслата пък които са вече с изгубени вискозитетни свойства, вообще пък не задействат датчика.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Danchojn написа:
                      Отговора е филтри MANN. Имах същият проблем с пандата и забележете - с оригиналният филтър. Изобщо не съм се замислял, поставих МАНН и край. http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/
                      преди 2 дни смених маслото. следващия път ще те послушам и ще търся манн
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        Слав, ако искаш такъв филтър, мога да те свържа с директен вносител или направо да ти го взема а ти да си го получиш от мен. Мога да питам и за цена. От поне 8 год. взимам такива филтри и нямам проблем. С оригиналният филтър, лампата на Пандата гаснеше така 1-2 сек. след старт. Отговора от Ауто Италия, беше - Това е нормално. Защо сега гасне под 0,5сек? При това с по-рядко от предписаното масло.
                        Ако може и други да се възползват от предло жението ти към колегата Слав, бих искал да те помоля да ми кажеш цена за W 713/16 или направо да ми вземеш два броя.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #13
                          Stefanaki написа:
                          Danchojn написа:
                          Слав, ако искаш такъв филтър, мога да те свържа с директен вносител или направо да ти го взема а ти да си го получиш от мен. Мога да питам и за цена. От поне 8 год. взимам такива филтри и нямам проблем. С оригиналният филтър, лампата на Пандата гаснеше така 1-2 сек. след старт. Отговора от Ауто Италия, беше - Това е нормално. Защо сега гасне под 0,5сек? При това с по-рядко от предписаното масло.
                          Ако може и други да се възползват от предло жението ти към колегата Слав, бих искал да те помоля да ми кажеш цена за W 713/16 или направо да ми вземеш два броя.
                          Сега ще се обадя.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Stefanaki написа:
                            Danchojn написа:
                            Слав, ако искаш такъв филтър, мога да те свържа с директен вносител или направо да ти го взема а ти да си го получиш от мен. Мога да питам и за цена. От поне 8 год. взимам такива филтри и нямам проблем. С оригиналният филтър, лампата на Пандата гаснеше така 1-2 сек. след старт. Отговора от Ауто Италия, беше - Това е нормално. Защо сега гасне под 0,5сек? При това с по-рядко от предписаното масло.
                            Ако може и други да се възползват от предло жението ти към колегата Слав, бих искал да те помоля да ми кажеш цена за W 713/16 или направо да ми вземеш два броя.
                            Имаш лично.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Danchojn написа:
                              Stefanaki написа:
                              Danchojn написа:
                              Слав, ако искаш такъв филтър, мога да те свържа с директен вносител или направо да ти го взема а ти да си го получиш от мен. Мога да питам и за цена. От поне 8 год. взимам такива филтри и нямам проблем. С оригиналният филтър, лампата на Пандата гаснеше така 1-2 сек. след старт. Отговора от Ауто Италия, беше - Това е нормално. Защо сега гасне под 0,5сек? При това с по-рядко от предписаното масло.
                              Ако може и други да се възползват от предло жението ти към колегата Слав, бих искал да те помоля да ми кажеш цена за W 713/16 или направо да ми вземеш два броя.
                              Имаш лично.
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар

                              Working...
                              X