Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трансформация чрез фланци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Привет.Рядко вземам мнение по въпросите но пък ми е интересно да чета.По въпроса за преходните фланци на колегата ще взема мнение защото като гледам доста хора не са на ясно за какво става въпрос.За така нареченият подходящ материал никой от нас не знае какъв е той,че е стомана да стомана е но чак пък закалена не.За изработката трябват четири парчета Ф-? което не знам в момента колко е, и минимум дебелина 20 мм.за да може да се скрият съществуващите 4 болта които ще захванат фланеца към главината.Оттук нататък се решава дали захващането на новите джанти ще е с болтове(оригинални за предпочитане)или шпилки.Аз клоня към болтове защото точно така нареченият специален материал от който ще се изработят шпилките може да направи доста голяма беля.Освен материала са необходими,кадърен стругар който на направи фланците без биене по центриращият диаметър, по който в последствие някой фрезист разполагащ с достатъчно знание и делителен апарат или делителна маса ще разпробие отворите за резбите и за закрепване към главината, което с една дума е най отговорната работа за да не бие гумата след това. Минуси на цялата работа всяка главина ще се утежни с от 2 до 3 кг. което си е много нещо. Друг минус ако се наложи да се купува материал и да се плаща на майстори ще е по евтино да се сменят главините.Цените на материалите от години са убийстени а и услугите също. единствен плюс от цялата работа е че ще се разшири стъпката на колата но не се знае какво ще се получи и дали ще опре в някой калник.Надявам се да не съм досадил на някой с дългото ми излияние. Ако колегата има желание ориентировъчно да знае каква е цената за това изпълнение да пише едно ЛС и ще му отговоря ориентировъчно какви са цените на материалите и цените на труда. Поздрави
    Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

    Коментар


      #17
      Точно заради въпросното отежняване се ползват по леки материали. Затова фланеца се прави с шпилки.

      Коментар


        #18
        nelegalniq написа:
        ...Ако някой разполага с по добра програма за чертежи и може да направи по точен чертеж нека помогне на колегата.
        Дайте ми точните размери и ще го начертая с AutoCAD.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Dido_Lyubenov написа:
          Дайте ми точните размери и ще го начертая с AutoCAD.
          За сега е известно само разстоянието между болтовете 98мм. Другото колегата може да ти го измери и да ти каже.А ако се цели лекота на фланеца, мисля че има един самолетен алуминий ли как точно се води който е здрав и същевременно лек.

          Коментар


            #20
            Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки. По изчисли с ЕТ на джантата с фланеца дали няма много да излезне извън калника и да опира, по лесния и по евтиния начин според мен е да ти се надупчи главина на 5x98 на фреза или на кординатна система.Ето за какво говора само, че е на обратно и с друг размер, но идеята е същаща:
            Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

            Коментар


              #21
              riot написа:
              Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки. ...
              Това е верният отговор.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                riot написа:
                Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки. По изчисли с ЕТ на джантата с фланеца дали няма много да излезне извън калника и да опира, по лесния и по евтиния начин според мен е да ти се надупчи главина на 5x98 на фреза или на кординатна система.
                Точно това търся и аз :D От 5 болта да станат 4.Това твоя изработка ли е или използваш снимите само за онагледяване?
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  Снимката не e моя, аз съм правил от 4x100 към 5x100 и от 4x98 към 4x100. Това на снимката е обратно, от 5x... към 4x.... Пак ти казвам помисли за разпробиване на главината.
                  Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                  Коментар


                    #24
                    riot написа:
                    Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
                    Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждам
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #25
                      Hristian_Aleksiev написа:
                      riot написа:
                      Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
                      Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждам
                      то не пречи и с болтове да се направи ама с шпилки е по-здраво и по-лесно се качва джантата.
                      Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                      Коментар


                        #26
                        riot написа:
                        Hristian_Aleksiev написа:
                        riot написа:
                        Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
                        Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждам
                        то не пречи и с болтове да се направи ама с шпилки е по-здраво и по-лесно се качва джантата.
                        Не за по-лесно колега. Когато отворите на фланеца нямат просвет от другата страна ( понеже са затапени от главината ) там може да се натикат боклуци и когато сменяш гума, тези боклуци може да ти попречат да звиеш болтовете както трябва за да притиснат джантата. Тогава по време на движение те ще се скъсат и ще си гониш гумите по пътя. Друго важно нещо е колко ще са навити във фланеца. Шпилките ще ги навиеш докрай при монтажа на фланеца и ще си сигурен че са навити колкото трябва, а болтовете ще трябва да са по-къси и с доста точна дължина за да има някаква сигурност. Затова когато отвора е затапен от едната страна, задължително се поставят шпилки Успех на всички които захванат с това начинание !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Dido_Lyubenov написа:
                          riot написа:
                          Hristian_Aleksiev написа:
                          riot написа:
                          Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
                          Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждам
                          то не пречи и с болтове да се направи ама с шпилки е по-здраво и по-лесно се качва джантата.
                          Не за по-лесно колега. Когато отворите на фланеца нямат просвет от другата страна ( понеже са затапени от главината ) там може да се натикат боклуци и когато сменяш гума, тези боклуци може да ти попречат да звиеш болтовете както трябва за да притиснат джантата. Тогава по време на движение те ще се скъсат и ще си гониш гумите по пътя. Друго важно нещо е колко ще са навити във фланеца. Шпилките ще ги навиеш докрай при монтажа на фланеца и ще си сигурен че са навити колкото трябва, а болтовете ще трябва да са по-къси и с доста точна дължина за да има някаква сигурност. Затова когато отвора е затапен от едната страна, задължително се поставят шпилки Успех на всички които захванат с това начинание !
                          Да ти кажа честно преди да мина шпилка карах на болтове бая време и не ми падала джантата, но шпилките е по-добрия избор.
                          Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                          Коментар


                            #28
                            Имал си късмет, колега Но както са казали старите хора "Празна пушка веднъж гърми на сто години" , затова по-добре да си "вържете гащите" :D
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар

                            Working...
                            X