Привет.Рядко вземам мнение по въпросите но пък ми е интересно да чета.По въпроса за преходните фланци на колегата ще взема мнение защото като гледам доста хора не са на ясно за какво става въпрос.За така нареченият подходящ материал никой от нас не знае какъв е той,че е стомана да стомана е но чак пък закалена не.За изработката трябват четири парчета Ф-? което не знам в момента колко е, и минимум дебелина 20 мм.за да може да се скрият съществуващите 4 болта които ще захванат фланеца към главината.Оттук нататък се решава дали захващането на новите джанти ще е с болтове(оригинални за предпочитане)или шпилки.Аз клоня към болтове защото точно така нареченият специален материал от който ще се изработят шпилките може да направи доста голяма беля.Освен материала са необходими,кадърен стругар който на направи фланците без биене по центриращият диаметър, по който в последствие някой фрезист разполагащ с достатъчно знание и делителен апарат или делителна маса ще разпробие отворите за резбите и за закрепване към главината, което с една дума е най отговорната работа за да не бие гумата след това. Минуси на цялата работа всяка главина ще се утежни с от 2 до 3 кг. което си е много нещо. Друг минус ако се наложи да се купува материал и да се плаща на майстори ще е по евтино да се сменят главините.Цените на материалите от години са убийстени а и услугите също. единствен плюс от цялата работа е че ще се разшири стъпката на колата но не се знае какво ще се получи и дали ще опре в някой калник.Надявам се да не съм досадил на някой с дългото ми излияние. Ако колегата има желание ориентировъчно да знае каква е цената за това изпълнение да пише едно ЛС и ще му отговоря ориентировъчно какви са цените на материалите и цените на труда. Поздрави

Коментар