Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 - оборотите играят

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.1 - оборотите играят

    Колеги, имам следния проблем: при запален двигател се усеща игра в оборотите. За съжаление нямам оборотомер, но се усеща неравномерна работа на двигателя. Забелязах проблема наколко дни след като ми смениха филтрите и агренажния ремък. Възможно ли е да е от неточна центровка на ремъка или въздушния филтър? Предварително се извинявам на по-опитните от мен колеги за наивното запитване.

    #2
    Re: Пунто 1.1 - оборотите играят

    stinat написа:
    Колеги, имам следния проблем: при запален двигател се усеща игра в оборотите. За съжаление нямам оборотомер, но се усеща неравномерна работа на двигателя. Забелязах проблема наколко дни след като ми смениха филтрите и агренажния ремък. Възможно ли е да е от неточна центровка на ремъка или въздушния филтър? Предварително се извинявам на по-опитните от мен колеги за наивното запитване.
    От неточна центровка на газоразпределението се получава неравномерен празен ход!Това се проверява много лесно, поне за този мотор фиксатори не са небходими и се увери първо в това!Работата е там, че това се усеща веднага след смяната, а ти си го забелязал значително по-късно!!!

    Коментар


      #3
      Колко е разликата в празните обороти???Защото при много 1,1 фаери се среща тва проблемче не знайно защо А от центровката ко беше колата требваше и да се спъне,аз така имах проблеми със прескачането на нов ремък и като се преебеше колата високите ги губех а разхода доне мамино П.С>не винаги заводската настройка е най добра,аз карам на половин~един зъб отклонение и така колата ми върви най много и най пъргаво
      _______________________________________
      0885261834

      Коментар


        #4
        Това се проверява много лесно, поне за този мотор фиксатори не са небходими и се увери първо в това! Работата е там, че това се усеща веднага след смяната, а ти си го забелязал значително по-късно!!!
        Подозирам, че проблема се е появил веднага след смяната, но аз съм го забелязал по-късно. Притежавам пунто от две седмици. Нямам никакъв опит. До сега съм управлявал само мотоциклет. Забелязах играта в оборотите при запален двигател, когато бях извън колата. За факта, че лесно може да се провери - може ли да ми дадеш повече информация за това как мога го да проверя? Благодаря за отзивчивостта предварително. Колкото до спъването на колата, което Selqatin предположи - да има го. Трябва да се настъпва малко повече преди да се мине на по-горна предавка. Също така когато спирам само със спирачка без съединител ми се струва, че по-рано започва да се тресе колата като намаля прекалено много.

        Коментар


          #5
          Провери да ли са закачени вакума на моното и всички куплунги да са щтрактнати добре Този проблем може да го имаш и от лош контакт на някой датчик Като я изфорсираш попушва ли черно отзад
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #6
            точно така беше моето Пунто след като ми го върнаха след кражбата. Нестабилни обороти на празен ход и пушене. Оказа се скъсан вакуум ( помня че беше маркуче влизащо в син накрайник някъде около моно блока). След замяна всичко си дойде на мястото.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              При мен явно проблема е друг, тъй като колкото и да форсирам двигателя не пуши. Говорих с един от майсторите от сервиза, където смених агренажния ремък. Каза ми, че е или моторчето за празен ход или накакво реле.... , а също така и, че ако агренажния не монтиран правилно въобще нямало да пали. Можете ли да ми кажете как мога да проверя дали агренажния ремък е сложен правилно?

              Коментар


                #8
                stinat написа:
                При мен явно проблема е друг, тъй като колкото и да форсирам двигателя не пуши. Говорих с един от майсторите от сервиза, където смених агренажния ремък. Каза ми, че е или моторчето за празен ход или накакво реле.... , а също така и, че ако агренажния не монтиран правилно въобще нямало да пали. Можете ли да ми кажете как мога да проверя дали агренажния ремък е сложен правилно?
                Можеш и сам-от към маховика има отвор където има белег и отсрани е разграфено 0-5-10-15 градуса...въртиш със гидоре коляновия вал докато дойде точно на 0 белега после гледаш белега на разпределинителния вал колелото-и той требва да е точно..колата си работи със 1 зъб отклонение манио ги майсторите
                _______________________________________
                0885261834

                Коментар

                Working...
                X