Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиз за автоматик Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сервиз за автоматик Пунто

    Някой ако може да препоръча сервиз за автоматик CVT- Фиат Пунто 1,2/2000г.защото колата не ускорява а мотора се форсира , това не е постоянно а 1 или 2 пъти дневно

    #2
    Re: Сервиз за автоматик Пунто

    ivl написа:
    Някой ако може да препоръча сервиз за автоматик CVT- Фиат Пунто 1,2/2000г.защото колата не ускорява а мотора се форсира , това не е постоянно а 1 или 2 пъти дневно
    За начало провери нивото на маслото, и ако има нужда долей.
    FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

    Коментар


      #3
      Re: Сервиз за автоматик Пунто

      marmil написа:
      ivl написа:
      Някой ако може да препоръча сервиз за автоматик CVT- Фиат Пунто 1,2/2000г.защото колата не ускорява а мотора се форсира , това не е постоянно а 1 или 2 пъти дневно
      За начало провери нивото на маслото, и ако има нужда долей.
      Че то CVT трансмисиите имат ли масло? Аз мислех че нямат. По скоро праховия съединител е заминал според мен.Пиши какво е станало че и аз съм се насочил към безстепенен автоматик и ми е интересно.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Ако е Пунто 2 не е със "прахов съединител" а си е класически torque converter. Не само го провери нивото на маслото но и виж му цвета и ако не знаеш какво е и кога е сменяно го смени задължително със Tutela CVT N.G. ще са ти нужни 3 литра и филтър за кутията.Ако по магазините ти предлагат друго за автоматични кутий не го взимай каквото и да е то.На тази кутия се слага точното определено от производителя заради вариаторния ремък вътре.Бъди 100% сигурен че с друго масло ще повредиш кутията.

        Коментар


          #5
          staho написа:
          Ако е Пунто 2 не е със "прахов съединител" а си е класически torque converter. Не само го провери нивото на маслото но и виж му цвета и ако не знаеш какво е и кога е сменяно го смени задължително със Tutela CVT N.G. ще са ти нужни 3 литра и филтър за кутията.Ако по магазините ти предлагат друго за автоматични кутий не го взимай каквото и да е то.На тази кутия се слага точното определено от производителя заради вариаторния ремък вътре.Бъди 100% сигурен че с друго масло ще повредиш кутията.
          Сигурен ли си в това че на мк2 са обикновен автоматик?Само при пунто 1 ли има вариаторни кутии?
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            кола

            Ако не знаеш какво трябва да се прави мини през Джоемини 4 на пътя София Метро1 да е погледнат http://www.gemini4.com/contacts.phpмаслото като начало после /избирача /.http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-MK2...d=238475057463
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Добре де ама откаде се сипва маслото само не казвайте че през търбичката на щеката за нивото на маслото.А до Джемини кога и как ще стигна не знам със скорост 20 -30км/ч

              Коментар


                #8
                кола

                Е сега по новия път по бързо в Перник няма ли някъде сервиз
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Да от там се сипва през тръбичката за щеката на кутията. Аз ползвам малка фуниика Става и с шприц.

                  Коментар


                    #10
                    Не, кажете друг сервиз освен Джемини.Може ли някой да каже дали има специален начин(ред) за смяна(доливане) на маслото и филтъра или нещо подобно.не искам само да долея масло и по пътя да и е... м.... на кутията, ако не е спазен някакъв ред.

                    Коментар


                      #11
                      1 Купуваш масло 3л 2 Купуваш филтър за CVT кутия на пунто 2 3 Източваш старото масло 4 Отвиваш стария филтър5 Навиваш новия филтър 6 Наливаш новото масло и проверяваш щеката до като стигне на MAX Продполагам че не е нужно да ти напиша че трябва да отвиеш пробката на картера нали.Забележи че щеката е белязана от двете страни за нивото на маслото Това е когато е студено и когато е топло маслото.Нивото на маслото се проверява при работещ двигател.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички ще видя какво ще стане и ще пиша поне за информация,надявам се да няма проблем.

                        Коментар


                          #13
                          Някой да помага, щото не знам накъде да хвана, към гората или към някоя морга.Обиколих няколко майстора, един вика масло, дръг ауу ако ти кажа цифрата за ремонт лошо ще ти стане.Другия направо ми каза цифрата ако е турбина 7-800 лв. ако е кутията започваме от 600 + резервините части и така, ако някой има някое сервизно описание на тая кутия да помага. DLTC46FHJ1AAХодих на диагностика, на мотора няма грешки но за трансмисията беше отчела грешка в съединителя.

                          Коментар


                            #14
                            ivl написа:
                            Някой да помага, щото не знам накъде да хвана, към гората или към някоя морга.Обиколих няколко майстора, един вика масло, дръг ауу ако ти кажа цифрата за ремонт лошо ще ти стане.Другия направо ми каза цифрата ако е турбина 7-800 лв. ако е кутията започваме от 600 + резервините части и така, ако някой има някое сервизно описание на тая кутия да помага. DLTC46FHJ1AAХодих на диагностика, на мотора няма грешки но за трансмисията беше отчела грешка в съединителя.
                            Преди известно време видях едно Punto от същия модел, със същата безстепенна скоростна кутия(CVT), което имаше вложки на регистрационните номера на този сервиз, изглежда беше ремонтирано там . Може да се разходиш до там и да обясниш проблема си, като наблегнеш на това, че става въпрос за кола със безстепенна/вариаторна/CVT кутия за не ти говорят разни небивалици за "турбини" и други подобни..., а за тези цифри, които са ти обявили можеш дори да си купиш "нова" скоростна кутия.
                            Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                            Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                            Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                            Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                            https://www.fiat-uno.org/

                            Коментар


                              #15
                              Не се притеснявай!

                              Пробавай при Недко http://www.avtomatik.hit.bg/kontakt.html. Иначе някъде гледах че кутията струва 800 лв.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EC%E0%F2%E8%EA И пиши как е минало. Аз карам старият модел и повече от 500 лв. не бих дал за ремонт. :P Недко се занимава с американски автоматици и отзивите са +/-. Ама може пък да си спазариш цена.

                              Коментар

                              Working...
                              X