Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за смяна на хидравлична рейка на Фиат Мареа 1.6 16 вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за смяна на хидравлична рейка на Фиат Мареа 1.6 16 вал

    Колехи искам малко помощ за смяната на тази рейка че в сервиза ми искат 120 кинта а аз земах реиката за 80 и малко неми се дават толкова парички за майтор моля някой ако е сменял такова чудо да сподели ако има някои тънкости за да ме олесни . Веднаш сам я откачал от моста но от волана несам и там незнам дали има някаква трудност . Ще сам мн благодарен ако някои помогне. Много ви благодаря предварително.

    #2
    Не е от най-приятните ремонти. Разкачат се доста неща, вкл и тампон, както и двуцевката ( при 1.8 ). Разкачането от кормилния прът, доколкото помня е през купето и не е никаква философия. Аз моята два пъти сам съм я монтирал и демонтирал и това ми отне по половин ден. Последния път в сервиза на популярен във форума колега, рейката бе демонтирана и монтирана за по малко от час. Явно който си го може, си го може. Не му мисли много, захващай се. Още нещо - на подемник е далеч по лесно, отколкото на канал.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Еми работата не е толкова елементарна. Освен това след монтажа, само реглажа е около 30-35лв. ако не се лъжа, но дали е включен в ценага незнам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        В тая цена дето съм посочил е само сваляне и монтиране на новата стенда е отделно тука в Свищов маисторите са се овалчили. За подемник нямам сервиз колега ще мача на канал мене ме притеснява само за волана там как се откача там шлиците но сега в сабота ще се поборя с нея и щевидим какво ще излезе.

        Коментар


          #5
          ами ако е като на рейките, които съм свалял досега, всички са по един начин- с нещо като скоба с един болт и се надява на шлиците. Нищо притеснително....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            На бравото/мареата е много гадна хидравликата , волана се върти като отвинтен и няма никва директност в комбинация с високи гуми е направо трагично колата си ходи където иска и няма нищо общо с това което е в реалността .... Търсех подобна тема но не намерих за това да питам , има ли други рейки дето са съвместими с тая на бравото но с по-къс ход , а сухо заредена дали ще стане по директна "по-твърда"

            Коментар


              #7
              някъде съм среща,. че от алфа 145/6 ставали, но били с половин оборот по-малко. А какво е сухо заредена?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Половин оборот по-малко в комбинация със сухо зареждане мисля че ще направи доста по-управляема колата ,въпреки че пак недозавива .... Сухо заредена е като извадиш реклата продухаш с компресор всичкото масло дето има в нея и после я натъпкваш с грес колкото може повече и вместо да им слагаш маркучите на хидравликата я затапваш с 2 болта на входа и изхода

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Твоята толкова ли е зле та ще е сменяш какво прави колата то е караш
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    колега имах голям теч ,но смяната вече е изваршена остана неска само стенда и да се надяваме всичко да е 6

                    Коментар

                    Working...
                    X