Колеги здравейте.Проблема ми е следния: Когато карам автомобила на газ (Brava 1.6 16V) с отворен прозорец в купето замирисва много на бензин. Двата маркуча (май са тези които отиват в дюзите) са нови, явно от тях не идва миризмата. Къде другаде да погледна за теч на бензин, имам в предвид в двигателния отсек.Забелязах също, че бензина ми свършва много бързо, независимо че го изразходвам само при палене. Работата на бензин на автомобила е неравномерна, с променящи се обороти, което идва от стъпковото моторче, а и отзад от ауспуха ми замирисва май на не изгорял бензин. При работа на газ, автомобила си работи нормално, само от време на време се покачват малко оборотите, но само за момент и се успокояват.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Миризма на бензин в купето
Collapse
X
-
nedialk00
изобщо не е от стъпковото моторче, а от скапана адаптациямирише ти на бензин когато я палиш за съвсем кратко време или когато караш на газ и мирише на бензин ? по-скоро като я палиш понеже я "убива" с бензин който излиза през ауспуха неизгорял и като ти е отворен прозореца ти вмирисва колата; имаш ли нещо симулатор/реле на ламбда сондата докато караш на газ?
-
nedialk00 написа:изобщо не е от стъпковото моторче, а от скапана адаптациямирише ти на бензин когато я палиш за съвсем кратко време или когато караш на газ и мирише на бензин ? по-скоро като я палиш понеже я "убива" с бензин който излиза през ауспуха неизгорял и като ти е отворен прозореца ти вмирисва колата; имаш ли нещо симулатор/реле на ламбда сондата докато караш на газ?
Коментар
-
nedialk00
дюзите как са прекъснати, докато караш на газ да не отварят ? емулатор нямат ли нещо ? слагай емулатор на дюзите, реле/симулатор(с възможност за регулиране на херците) на ламбда сондата, една диагностика да се изтрият грешките и ще се оправи
Коментар
-
nedialk00 написа:дюзите как са прекъснати, докато караш на газ да не отварят ? емулатор нямат ли нещо ? слагай емулатор на дюзите, реле/симулатор(с възможност за регулиране на херците) на ламбда сондата, една диагностика да се изтрият грешките и ще се оправи
Коментар
-
nedialk00
ако я караш много време на газ и сега се е появил проблема може да се е скапал ключа, ако не виж това : Джъмпери за избор на : Тип на автомобила - С 5 ЗАПАЛИТЕЛНИ КАБЕЛИ ИЛИ С ЧЕТИРИ ЗА ПО - ПРЕЦИЗНА НАСТРОЙКА НА ОБОРОТИТЕ НА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ Честота на ламбда сондата - 2.5HZ ЗА BOSH МОНО И 1HZ ЗА ОСТАНАЛИТЕ МАРКИ Тип на ламбда сондата - 0-1V , 0-5Vна теб ти трябва 1HZ i 0-1v на ламбдатавих там дали са натиснати джъмперчетата в опътването на ключа трябва да има написано като натиснеш съответен джъмпер какво става
Коментар
-
nedialk00 написа:ако я караш много време на газ и сега се е появил проблема може да се е скапал ключа, ако не виж това : Джъмпери за избор на : Тип на автомобила - С 5 ЗАПАЛИТЕЛНИ КАБЕЛИ ИЛИ С ЧЕТИРИ ЗА ПО - ПРЕЦИЗНА НАСТРОЙКА НА ОБОРОТИТЕ НА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ Честота на ламбда сондата - 2.5HZ ЗА BOSH МОНО И 1HZ ЗА ОСТАНАЛИТЕ МАРКИ Тип на ламбда сондата - 0-1V , 0-5Vна теб ти трябва 1HZ i 0-1v на ламбдатавих там дали са натиснати джъмперчетата в опътването на ключа трябва да има написано като натиснеш съответен джъмпер какво става
В това ключе дали наистина има тези релета три вградени релета: газов клапан прекъсване на инжекторите емулиране на ламбда сондата , и те играят ли роля като емулатори?
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
nedialk00 написа:поне пише че ги има, кога стана така колата веднага като сложи газовата ли ? или впоследствие
Коментар
-
+1 за уплътнениети на бензиновата помпа. По принцип в резервоара има налягане. Като отвиеш капачката на резервоара и се чува едно съскане понеже налягането се освобождава. Ако не е изключена бензиновата помпа бензина си циркулира до двигателя и се връща обратно. Обаче е нагрят от горещия двигател и част от него в резервоара се изпарява. Това са си бензиновите пари в резервоара. Ако не ти е добре уплътнението на бензиновата помпа от налягането в резервоара бензиновите пари излизат в багажника. Като отвориш прозореца навлиза въздух, завихря се и се връща напред. И мирише на бензин. Имам едно такова старо гумено уплътнение - прилича повече на кашкавал отколкото на гума.На затворени прозорци като работи вентилацията не влиза толкова много въздух в купето и успява да излезе през отдушника в задната част. Затова не мирише.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар