Здравейте колеги. Имам малък луфт в кормилната рейка. Ходих при един майстор и той ми каза че можело да се натегне малко и да се оправи. Прегледах темите във форума и неможах да манетя нещо подобно. Разгледах я и видях едно капаче. Може ли някой да ми каже как се маха и евентуално как се натяга после. Ако някои има и снимки на процеса ще е супер.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се натяга рейка.
Collapse
X
-
Как се натяга рейка.
Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ksЕтикети: –
-
Колата е мареа 1.8. Може ли да ми кажеш как се маха капачката за да стигна до тази гайка. ПоздравиFiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
Хидравлични рейки се натягат така както се натягат и обикновените ,а обирането на луфта м/у зъбите няма нищо общо с хидравличната част на рейката.
Коментар
-
Funakoshi написа:Хидравлични рейки се натягат така както се натягат и обикновените ,а обирането на луфта м/у зъбите няма нищо общо с хидравличната част на рейката.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Самата зъбна рейка се натяга/притиска към червяка от една голяма пластмасова или графитна втулка зад която има пружина и болт .Когато чрез притягане на болта достигнеш заводски заложения луфт волана ще стане толкова тежък колкото е бил в завода ,ако пък я пренатегнеш волана ще стане по- тежък и бързо ще се износи втулката която натягаш или лявата втулка на рейката през която тя излиза към левия кормилен накрайник.
Коментар
-
MEMO написа:Самата зъбна рейка се натяга/притиска към червяка от една голяма пластмасова или графитна втулка зад която има пружина и болт .Когато чрез притягане на болта достигнеш заводски заложения луфт волана ще стане толкова тежък колкото е бил в завода ,ако пък я пренатегнеш волана ще стане по- тежък и бързо ще се износи втулката която натягаш или лявата втулка на рейката през която тя излиза към левия кормилен накрайник.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Зависи от колата, на моето купе например рейката трябва да се свали цялата което си е едно голямо приключение ,ако обаче има повече място м/у рейката и стената на купето може само да се освободи от от болтовете си и да се отдели леко от моста за да се получи достъп до болта за реглаж който се пада отдолу и отзад на червяка който влиза в салона на колата.Абе с две думи "голям чанч" а и за да го уцелиш от първия път имаш нужда от голям късмет,Мойта я вадих три пъти докато ми хареса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар