Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

клапа за външен въздух в купето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    клапа за външен въздух в купето

    Става въпрос за Брава ELX при която клапата за външния въдух се отваря с помощта на бутон от таблото. Та проблемът е, че клапата се е фиксирала в затворено състояние и не помръдва. Някой разглбявал ли е колата до такава степен, че да може да достъпи моторчето (или какъвто е да е механизъм), което управлява тази клапа. И ако някой може да каже колко приблизително струва замяната му и как точно се разглобява, защото в литературата липсва описание на проблема
    Брава 1.6 16V ELX
    Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

    #2
    Бушон ?!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      не е проблем в предпазител, нито в бутона от таблото. проверени са
      Брава 1.6 16V ELX
      Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

      Коментар


        #4
        проверил ли си дали достига ток до моторчето защото обикновено се чупи оста му и клапата се движи свободно, до сега не съм чул да блокираПС между другото за да не пускам нова тема за това моторче аз моето го ремонтирах /въпросната ос/ но тя се чупи защото няма защита или пък е изгоряла - та значи на моторчето му трябва 1/4 оборот на оста за да затвори или отвори клапата, а то правеше 2,5 пълни оборота /това за 30 сек за толкова време му се пуска ток от незнам къде си/ аз му сложих съпротивление и за 30 сек вече прави 1 оборот което пак не ме устройва и се принудих да си сложа отделно копче и аз да си отварям и затварям клапата когато ми е кеф обаче предпочитам ако мога да си го направя когато клапата затвори и моторчето види зор само да изкл има ли начин да се измисли подобна защита/предполагам ориг е било така/ и да махна това допълнително копче
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          А как се стига до моторчето, от купето ли или от двигателя?
          Брава 1.6 16V ELX
          Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

          Коментар


            #6
            bright написа:
            А как се стига до моторчето, от купето ли или от двигателя?
            до моторчето се стига много много трудно от купето зад жабката има изолация която пречи чупят се двете уши в задния край които държат моторчето/това е така защото не свалям цялото парно както по принцип трябва да стане / абе с две думи хамалогия от класа си е ремонта но все пак не е невъзможно
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Благодаря на Stef, тайно се надявах да не е така! Ще разглобяваме, щом няма избор...
              Брава 1.6 16V ELX
              Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

              Коментар


                #8
                При мен пък клапан имам, но моторче нямам. Клапата ми се намира на средно положение - демек виси и взима 50% отвън и 50% отвътре, което не е чак толкова лошо! Така и не съм видял това моторче, иначе до сега да го бях оправил!Успех!
                Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                Коментар


                  #9
                  Forsaken написа:
                  При мен пък клапан имам, но моторче нямам. Клапата ми се намира на средно положение - демек виси и взима 50% отвън и 50% отвътре, което не е чак толкова лошо! Така и не съм видял това моторче, иначе до сега да го бях оправил!Успех!
                  ами ако махнеш жабката и светнеш с фенерче отзад ще видиш и моторчето/през дупката на поленовия филтър не се вижда/ при теб положението е както беше при мен счупена е оста на моторчето която пък е свързана с клапатаПС никой ли няма идея за някакъв вид защита да изключва моторчето да не счупи оста
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Чакайте сега ,вярно че съм с друга кола ,ама оня ден правих профилактика на климатика. Като вдигнах кората под чистачките и извадих поленовия филтър и там си "цъфнаха" клапата и вентилатора. Стигат се свободно с ръка. Незнам дали и при вас е така,ама преди да сваляте каквото и да било в купето, пробвайте от там.
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                    Lancia Y

                    Коментар


                      #11
                      Проблема е че клапата е блокирала в затворено положение и за да достъпя моторчето трябва насила да я отворя (или счупя) въпросната клапа
                      Брава 1.6 16V ELX
                      Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

                      Коментар


                        #12
                        TabE-Marea написа:
                        Чакайте сега ,вярно че съм с друга кола ,ама оня ден правих профилактика на климатика. Като вдигнах кората под чистачките и извадих поленовия филтър и там си "цъфнаха" клапата и вентилатора. Стигат се свободно с ръка. Незнам дали и при вас е така,ама преди да сваляте каквото и да било в купето, пробвайте от там.
                        и при нашите коли като махнеш филтъра и се вижда клапата и вентилатора но моторчето за въпросната клапа е достижимо само отвътре /т.е от купето на колата през дупката на филтъра може да се установи дали клапата работи или си виси само но не и да се отремонтира
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар

                        Working...
                        X