В събота ходих до София със Стилото и от време на времи ми изписука нещо и на таблото ми светва предпоследната вдясно лампичка кръгла и чертички около нея изобразяваща нещо като слънце .Изписва ми и това:NuM Panel Bulb. С моите познания по английски го превеждам че имам изгоряла крушка на нещо. Пусках габарити ,фарове къси и дълги ,мигачи стопове и всички светят . Накрая се сетих да видя и лампичките за номера отзад дали светят . Оказа се че само дясната свети.Лявата не свети . Тия дни даже още утре ще развия плафончето да я проверя крушката . По скоро питането ми е какво може да означава светенето на тая лампичка , за да търся основната причина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за светеща лампа на арматурното табло.
Collapse
X
-
nedialk00
-
Има развитие по темата .Две са новините едната е добра, а другата лоша .Добрата новина е че стана само с почистване на клемите вътре в плафончето и вече не ми писука и свети на таблато . ,Лошата е ,че като взех да свалям плафончето то беше притиснато от номера на колата . Просто в КАТ като са слагали номера са го сложили най горе и горния край на номера опира във плафончетата . Няма как да махна номера защото е захванат с болт дето пише КАТ . Ядосах се ,палнах колата и направо във КАТ при тия дето ги слагат . Казвам им проблема и те най спокойно ме пратиха да си платя за нов болт 4лв на гишето .Казвам им че грешката е тяхна и те да си отидат за болт . Пратиха ме при началника на КАТ с него да се разправям . Обясних му и на него проблема ,дойде и той при колата вдигна рамене и каза че друга фирма слагала номерата и той нищо не може да направи . Да съм отидел да се наредя на опашката и да си платя за ново поставяне . Още повече се ядосах и му казах че аз 4лв няма да дам за тяхна не свършена работа и ще отнеса въпроса по нагоре . Нищо не ми каза и си се прибра в канцеларията . Пристигнах пред сервиза си ,поуспокоих се малко ,вдигнах капака и почнах да мисля как да го излъжа това плафонче та да излезе. Накрая прозрях че ако изрежа с нож пластмасата която е захванала номера ще може да натисна ламарината на номера по навътре и така да издърпам плафона . Речено сторено ,и така свалих плафона . Двете видии дето го държаха се скъсаха защото бяха ръждясали яко . Почистих клемите хубаво ,вътрешните ги стиснах и като сложих плафона взе че стана стабилно . Със безцветно тиксо за всеки случай му ударих два тигела и пей сърце. :D Остана ми само горчилката от отношението на работещите в КАТ.
Коментар
-
Моя болт навремето го срязах и сега седи само на ламарината.мога да си сваля номера по всяко време.Може и да не е правилно ,но нямам време да се занимавам с бюрократични глупости.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
nedialk00
много хора се оплакват от това поставяне на номерата - ама то ги поставят безмозъчници какво да очакваме, иначе това е решението което и аз съм използвал изрязване с ножче
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар