Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лепене на кората под двигателя- как? Снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лепене на кората под двигателя- как? Снимки

    http://paunofff.snimka.bg/automobile...596286Това е моята кора, бях я махнал, но много се праши двигателя, особено лятото като включва перката. Сега искам да залепя парчето, което държи в задната част (има го наложено до кората на снимките)Самата кора мисля е от стъклопласт, ако съдя по местата където се е изтъркала и се вижда стъкломата. Парчето да го мажа направо със смола и пластове стъклотекстил, като го захвана първо с нещо като шина, или има и някаква друга обработка на повърхността първо? Ще стане ли здраво така или има някакъв друг вид"заварка"Имам и въпрос за нишките, какво е "тъкан" и "не тъкан" стъкломат?
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    Аз моята кора въпреки че е пластмаса и е оригинална , я преправях. Едното краче беше счупено като твоята и го отрязах заедно със здравото , след което с нитове и парчета ламарина неръждавейка направих нови крачета които да държат кората по-високо (старата беше бая ниска затова се и чупеше) и е по-здраво.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Аз съм без кора и засега няма проблеми.
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Аз я занитих с ламаринки и след това смола + бинт...... и стана като оригинално.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          Аз я занитих с ламаринки и след това смола + бинт...... и стана като оригинално.
          И аз мисля че така най-добре ще стане. Мога да допълня, но си е доста заигравка и следното: мрежа от тази дето е тип тЮнинг за броните. Нагряваш я с горелка и я лепкаш за кората. След като изстине, отгоре мажеш с бинт и епоксидна смола или стъкломат.

          Коментар


            #6
            Измих двигателя скоро ще залепя и долната кора, но като свалих и горната, която е на капака за да я измия се яви проблем. Един път бях забравил да завия капачката на двигателя и за 1 километър беше плиснало масло по тази кора на капака. Затова реших да я измия и се надявах да поолекне понеже се беше овесила леко там където фабрично не са предвидени щипки, които да я държат за ламарината на капака. Изпрах я горе долу(остана малко петно ама не ми се занимава да я мокря пак) но лошото е, че бухна една такава и сега мисля че ще се веси още повече. От вътрешната страна е с една такава вата, която беше сплескана, а сега е рехава(където е набръчкан лицевия черен плат там е бухнала от задната страна ватата и е омекнала като цяло кората)..... може ли да я поръся с някаква смола ли не знам и аз за да се смачка както е била. Предложете нещо, или да я слагам така пък дано прилепне ако е поолекнала малко след пранетоЕто снимки но е много голяма и на някои не съм я хванал цялата: http://paunofff.snimka.bg/automobile...-kapaka.602919
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              Re: Лепене на кората под двигателя- как? Снимки

              PaUnOff написа:
              но много се праши двигателя
              моя е толкова мръсен, че въобще няма да се замъри повече от перката през лятото извинявам се за спама
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар

              Working...
              X