Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на мотор на Браво - Дискусия и полезни съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    [quote]Поне канал, щото трябва да бърникаш под колата. Пред блока - забрави. Или канал, или подемник (по-добре второто).[quote]Става и с криковепоне 2 бр. + трупчета. Пред блока - вече е правено и то не само от 1. Естествено, че е по-добре с канал или още по-добре с подемник, ама щом ще се бачка пред блока е ясно, че няма да се глезиме сега . Колегата, пуснал темата - успех с прехвърлянето. Лека, полека - щом си и технически грамотен - ще стане.П.С. За 500 лв. Малко тънък ми се вижда бюджета, ама то си зависи и на какви пари ще си спазарих нужното, та не е невъзможно като цяло.
    AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
    AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

    Коментар


      #32
      TRENDi , евала едно мнение като хората да прочета за 3 страници . Ще видим кво ще сътворя

      Коментар


        #33
        Ами, които го е "гледал тоя филм" знае http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=65610 . Като цяло никой от алфа или фиат форума не ме е разубеждавал, ама аз не съм и питал, дали да го правя, може ли да стане или не . Но имаше едно приятелче, което ми твърдеше, че е невъзможноедва ли не, после не вярваше, че ще прережа лентата преди зимата, ама сега най-много се кефи на хибрида. А, останалите, просто казваха истината, че е откачена работа хахах. Хамалогия голяма си беше, ама който има желание - намира и начин.
        AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
        AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

        Коментар


          #34
          Колега последен съвет от мен в темата(ако искаш повече само на лично) ОСИГУРИ СИ МЯСТО С ТЕЛФЕР!!! (БЕЗ ЩЕ Е НАКАЗАНИЕ ЗА ТЕБ) От 1.4 на 1.6 няма да сменяш никакво магаре нито шенкели нито главини! Но ще трябва да смениш казанчето за хидравликата изходящия мъркуч от помпата на управлението до реиката радиатора с вентилатора и ако имаш климатик част от маркучите му и шаибата на компресора (не забравяи тунела за скоростите) А инсталацията за която ти говоря ще се убедиш сам че трябва да я смениш но след като качиш мотора а тогава ще е доста по трудно! Въпреки отношението ти ти пожелавам късмет (ще ти трябва)!!!
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #35
            чеки сеа да си спечеля и аз похвала в темата- супер пич, дръж се, ние сме с теб, ще успееш, разбира се, че е възможно и е супер евтино и ще стане от първия път, най-добре сменяй веднага. ААААА и почти нищо няма нужда да се сменя.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #36
              DirtySouth, бате, въпреки че ме нахрани, с теб съм. Явно не съм особено запознат с 1.4/1.6 колите, което е разбираемо. Само гледай да не зарежеш всичко, и ни дръж в течение. На мен лично ще ми е много интересно да видя какво ще направиш, особено след като нямаш най-малкото гараж, ами ще действаш пред блока. Може и снимки да пуснеш, ще следя темата с интерес Айде, ти си!!!П.С.на твое място, все пак бих сменил спирачките
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #37
                Koлега,Нека споделя малко личен опит с теб. Имам браво 1.4 12 клапана 80 к.с. След постоянни проблеми с двигателя реших и взех кардиналното решение да не го ремонтирам ( щеше да ми е за 2-ри път), а ДА ГО СМЕНЯ НО СЪС СЪЩИЯ МОТОР. Не се обиждай, но по прочетените до сега твои въпроси и мнения силно те съветвам да не се занимаваш с такива СЕРИОЗНИ мероприятия като смяна на различен от 1.4 двигател ( ОТ БРАВО не ТИПО И т.н....). За да се осъществи тази смяна на двигателя аз си наех майстор. Взе ми 250 лева за работа и колата ми беше готова за 2 дни. За да смени двигателя ми свали капака и почти всичко, което можеш да видиш в двигателния отсек ( скоростната кутия и радиатора не се сваляха). Работата е сериозна и трябва наистина да разбираш какво правиш. Аз реших да рискувам и си купих на " сляпо" същия мотор 1.4 12 клапана като само му свалих капака на клапаните за да видя разпределителния вал. Облужих го с ролките и ремъците от стария ми мотор защото бяха на по 15 000 км. Сложих му моя си съединител защото и той беше на 15 000км. Смених му гумичките в галавата ( на маслената магистрала ) защото и те бяха нови - това го пиша за да ти кажа, че разполагах с много налични части, които ми намалиха от цената. И сега равносметката:1) 400 лева двигател 1.4 12 клапана 80к.с. от Автоморга за италиански части уж с гаранция ( за сега работа добре минал съм около 2000км с него).2) 250 лева труд3) 210 лева консумативи - масло селениа голд, свещи NGK, ролка за пистов ремък, малко хидравлично масло, малко антифриз , филтър маслен и въздушен.4) 370 лева Сложих си и нова газова уредба с турски изпарител МИМГАЗ + ламбда емулатор.Всичко без газовата - 860 лева.Всичко + газовата 1230 лева.Направи си добре сметката - за да има смисъл всичко това. Ако сменяш друг двигател фимът ще е пълен - повярвай ми... ( Двигател, скорости, полуоски, инсталация, спирачките на всички бензинови мотори над 1.4 са с по-голям диаметър на спирачните дискове!, КУП ДРЕБОЛИИ И МИЗЕРИИ...)Но всеки си е луд за себе си. Ти решаваш. С тези 500 лева дето ги предвиждаш няма как да стане според мен.Успех!

                Коментар


                  #38
                  Още един ми говори за спирачки , бате мотор ще сменям не спирачки ! Иначе за тея 1200 лева неам думи ... ама не е луд тоя дето яде баницата ,а тоя дето му я дава , тоя свят докато има балъци ще има и чакалъци , иначе викаш да си наема майстор щото трябва да сваля предния капак ,а ? Добре така ще направя ! За 1200 лева си сложил същия мотор , за тея пари нз трябва нови бутала биели , и напълно ревизирана глава и пак няма да ги дам

                  Коментар


                    #39
                    Е щом вече двама ти говорим за спирачки, не мислиш ли, че не е без причина Иначе си прав, проверих в епер - предните дискове са еднакви на браво 1.4 80кс. и 1.6.Ако нямаш епер - дай вин да чекна за твоята конкретно, за да не съм голословен.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #40
                      1. Не съм дал 1200 лева за смяна на мотор, а 8хх лева за мотор + обслужване , ама кой ли чете... (1200 лева + газова уредба...).2. Щом си такъв "майстор - разбирач" не питай нас "балъците" какво да правиш - ти всичко можеш - явно пред блока на трупчета се чувтваш като у дома си ...3. Относно пари за услуги на майстори - всеки си преценя дали няма да му отнеме повече средства и усилия сам да го направи или да наема човек , който с това си изкарва хляба и който ще свърши работата...4. Колата е да се кара не да стои на трупчета пред блока ти...Ще спра до тук - УСПЕХ с начинанието щом си решил го прави.Поздрави!

                      Коментар


                        #41
                        Synthy написа:
                        Е щом вече двама ти говорим за спирачки, не мислиш ли, че не е без причина Иначе си прав, проверих в епер - предните дискове са еднакви на браво 1.4 80кс. и 1.6.Ако нямаш епер - дай вин да чекна за твоята конкретно, за да не съм голословен.
                        Еднакви са не се мъчи , просто задните са барабан ,а не диск така че не е проблем , а до пича по-долу еми пуснал съм темата за евентуални реални проблеми ,а не за глупости и подобни като твоите съвети

                        Коментар


                          #42
                          Аз не се мъча, спи спокойно.Айде, със здраве...
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #43
                            DirtySouth написа:
                            Synthy написа:
                            Е щом вече двама ти говорим за спирачки, не мислиш ли, че не е без причина Иначе си прав, проверих в епер - предните дискове са еднакви на браво 1.4 80кс. и 1.6.Ако нямаш епер - дай вин да чекна за твоята конкретно, за да не съм голословен.
                            Еднакви са не се мъчи , просто задните са барабан ,а не диск така че не е проблем , а до пича по-долу еми пуснал съм темата за евентуални реални проблеми ,а не за глупости и подобни като твоите съвети
                            Нека не се обиждаме - пуснал си тема искаш съвети! Не мисля, че такива трябва да се толерира такъв тон...

                            Коментар


                              #44
                              DirtySouth написа:
                              Synthy написа:
                              Е щом вече двама ти говорим за спирачки, не мислиш ли, че не е без причина Иначе си прав, проверих в епер - предните дискове са еднакви на браво 1.4 80кс. и 1.6.Ако нямаш епер - дай вин да чекна за твоята конкретно, за да не съм голословен.
                              Еднакви са не се мъчи , просто задните са барабан ,а не диск така че не е проблем , а до пича по-долу еми пуснал съм темата за евентуални реални проблеми ,а не за глупости и подобни като твоите съвети
                              Е те на всички BRAVO-та с изключение на HGT отзад са с барабан а не диск, иначе по спомен на 1.4 барабана и съответно челюстите са по-тесни спрямо 1.6 и 1.8.Явно поради факта че е по-слаб и съответно по-бавен мотор, така че има резон в съветите на колегите за смяна и на спирачките, но ти си знаеш най-добре.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар


                                #45
                                Днес порагледах малко мотора и ми се видяха че скоростите са на щанги , а един колега по горе беше спомена че са с жила ?

                                Коментар

                                Working...
                                X