Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на мотор на Браво - Дискусия и полезни съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ///// написа:
    Защото 1.6 и 1.8 браво, брава, мареа са с мултипоинт инжекиции, с различни компютри. Че даже и ключалката с ключа трябва да смениш, щот пък са вързани с имобилайзера, респ. компа.
    И кво ми пречи да си купя комп от 1.6 без имобилайзер ? Инсталацията не ми дреме нали я зимам с мотора и тя си ходи към компа на мотора , кво се сменя немога да ви разбера , ама явно сам ще се мъча и псувам пред блока като правя операцията ,а ако има добронамерени с желание да ми помогнат и реални знания и опит да ми споделят ще се радвам , а не от сорта ще ти трябва дебитомер и съединител ... Да бе верно ли ? Не го знаех ....

    Коментар


      #17
      Колега нищо лично така че не се обиждай, но хем търсиш помощ и съвети хем се държиш като "кон с капаци".Хората ти дават напътствия ти все твоето си знаеш.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #18
        Човече, вслушай се в безплатните съвети!Съдейки по постовете ти, с наличните познания, съм сигурен, че проекта ще ти излезе поне 1000лв.+ безсънни нощи и главоболия!А, и поне месец (ако имаш късмет).Какво си вложил в купето, че искаш да го запазиш, не разбирам!? Тунинговано ли е?Боядисвано ли е?Кожи ли си купувал?Ако съмна твое място, не бих се занимавал с тази глупост, освен ако в купето на колата няма наляти средства и време!

        Коментар


          #19
          Добре дай ми 1500 лева да си купя ново БРАВО и после ми дай още кинти да си го обслужа и за префърляне и тн ... Аз мисля всичко да ми стъпи на макс 500 лева .... А за времето няма значение , цяло лято ме чака м живи и здрави .... Моля за реални съвети от хора дето са го правили ,а не от тези дето ме отказват постоянно , а как по постовете разбра за познанията ми не ми е ясно

          Коментар


            #20
            DirtySouth написа:
            Добре дай ми 1500 лева да си купя ново БРАВО и после ми дай още кинти да си го обслужа и за префърляне и тн ... Аз мисля всичко да ми стъпи на макс 500 лева .... А за времето няма значение , цяло лято ме чака м живи и здрави .... Моля за реални съвети от хора дето са го правили ,а не от тези дето ме отказват постоянно , а как по постовете разбра за познанията ми не ми е ясно
            Ще се радвам ако ти стъпи макс 500лв.За времето: аз колата я ползвам за да я карам, при това много. И понеже не мога без кола дори ден, купих още една - същата. Ако твоята не я ползваш за да я караш и можеш да си позволиш да я спреш за толкова дълго време - давай!Относно познанията ти: Сметнах ги за недостатъчни, съдейки по зададените до момента въпроси. Ако не съм прав, ще се радвам да видя проекта завършен изцяло или поне частично от теб.

            Коментар


              #21
              Да както казах явно проблемите ще се решават в последствие , 500 лева ги мисля с налято ново масло антифризи хидравлични течности и всичко дето ще ми е нужно като консуматив , а даже и тампони на двигателя мисля с нови да мина .... и аз бих се радвал ако съм под 500 лева . Ще видим какво ще стане , аз също карам имам и друга кола , тази е за проекти така да се каже ...

              Коментар


                #22
                [quote="DirtySouth"] Моля за реални съвети от хора дето са го правили ,а не от тези дето ме отказват постоянно[quote]прекръсти тогава темата на "Насърчете ме да сменям двигателя на моята кола". А и човек, който го е направил вече ти писа, както писа и че не си заслужава, ама ти си зает да си повтаряш как ще го смениш и не виждаш. А това, че пред блока ще стане... трябва ти поне канал, поне... Айде успех със смяната, че аз тук не трябва да пиша повече, не съм на товето мнение
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  И как прецени че ми трябва "поне канал , поне " ?

                  Коментар


                    #24
                    Поне канал, щото трябва да бърникаш под колата. Пред блока - забрави. Или канал, или подемник (по-добре второто). Като си толкова навит, айде да ти продам един двг, 1.8 16 клапана, перфектен, от ланчия (има си баланс валове да не ти вибрира, ма можеш да ги махнеш ако ти се занимава). Тъкмо е разработен на 30 000км, че превъртя ангренаж. Сипвам му синтетика и не го гори. Какво ще кажеш? Даже има и документи ако искаш да го регистрираш законно.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #25
                      Засега съм си намерил , бе сменял съм двигател на БМВ пред блока ама явно на fiat са по-специални от "малките" 6 цилиндрови редови 2.5 двигатели по 200 коня с 1.6 ще е наистина трудна да ... Както казах явно ще се мъча в процес на работа , пуснах я тая тема не да ми кажете кое си струва и кое не ,а за конкретни тънкости , не се появи такъв човек и явно сам ще ги мисля като се сблъскам с тях , може да заключвате темата ...

                      Коментар


                        #26
                        Е ти какви конкретни трудности очакваш - сменяш магарето, скоростната кутия, цялата електроника, и по възможност слагаш оборудван двигател, за да нямаш проблеми при напасването на "периферията" (хидравлика, алтернатор, климатик...). Това ако не са големи трудности - поклон А, и спирачките смени - задължително !!! От там идва и факта, че може би трябва да смениш и задният мост, щото 1.4 с дискови спирачки май няма. Ще трябва да смениш и шенкелите отпред, за да сложиш други спирачни апарати. Щото нали все пак трябва и да спираш, не само да настъпваш.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #27
                          Искам да сменям двигател не спирачки .... ясно мерси на всички

                          Коментар


                            #28
                            Ако си решил да се претрепеш - сменяй само двг.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              А ти ако си малко по-запознат ще прочетеш че предните спирачни дискове са еднакви , а те спират колата на над 70% ,а задните просто са барабанни което не ги прави по никъв начин по-лоши , недостатъка им е че загряват по бързо и от това при често интензивно спиране са по-малко ефективни , но ще го преживея тея 20-30% мощния си fiat 1.6 дето ще карам на писта че да ми се налага постоянно да съм на спирачката

                              Коментар


                                #30
                                Колега не си мисли че се заяждам. Напротив даже ми е много интересно за колко пари ще успееш да си смениш мотора. Тея 500 лв които спомена не мисля че ще са ти достатъчни, но пък знае ли човек. Молбата ми е само една, като успееш да смениш двг-то дай ни един списък с нещата които си сменил и цени. Успех в начинанието!
                                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                                Коментар

                                Working...
                                X