утре ще сменям ангренажния ремък на мотор 2000 кубика, 93 г., два вала, 8 клапана. искам да попитам дали освен ангренажен ремък има ремък и за балансиращите валове, двойно назъбен. поне така излезе на компа в сервиза. казаха ми и, че на едната обтягаща ролка се сменя само лагера. дали е така. атгренажния ремък ще бъде гейтс, а за балансиращите валове някакъв английски намериха само. за труд заедно със смяна ремъка на хидравликата ми искат 60 лв.та това е, искам мнения и съвети ако може. и дали може да се провери и нещо друго по колата като ще се работи по нея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна ангренажен ремък +
Collapse
X
-
само да споделя че смених това което бях запланувал и да напиша цените. значи ремък ангренажен 20, ремък за балансиращите валове двойно назъбен 41, ремък за сервото 7, ролка 36, лагер за другата ролка 31, труд 50, цените са в лева, без ддс или общо 223 лв.е това е, колата винаги ще си бъде скъпо удоволствие за нас. не мога да пречценя това да доведе до някаква съществена промяна към по-добро, то не че съм и очаквал. но поне за сега ми изчезна приплъзването и свиренето на ремъка на хидравликата при включен климатик, а то вече беше почнало да става доста опасно, чак волана засичаше и трудно мърдаше за да завие.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Реклама
Collapse
Коментар