Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Боксеров двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Боксеров двигател

    Някой може ли да ми разясни какъв е точно принципа на боксеровия двигател и какво го отличава от редовия. Ще съм много благодарен.Също така ме интересува, защо препоръчват Алфа 145 след 96 г., а не тази с БОКСЕРовия двигател.
    FIAT Uno 45 FIRE

    #2
    А това означава ли, че и на Алфата е като на Браво HGT, трябва да ми извадят мотора, за да ми сменят ремъка?Питам защото мисля да си взимам 145-ца и искам да съм максимално информиран за спецификите и. При TWIN SPARK варианта, моторите не са БОКСЕР нали?
    FIAT Uno 45 FIRE

    Коментар


      #3
      T.S. двигателите на Alfa-Romeo са като фиатските двувалки даже и скоростната кутия е същата като при фиата

      Коментар


        #4
        icecool написа:
        T.S. двигателите на Alfa-Romeo са като фиатските двувалки даже и скоростната кутия е същата като при фиата
        Не е съвсем така Ами аз Фиат с BOXER мотор не съм виждал
        125s/1600ccm/100ps

        Коментар


          #5
          Опа ставаше въпрос за двувалки :D ... аз за това :D
          125s/1600ccm/100ps

          Коментар


            #6
            Значи ако си взимам Алфа 145 да е или Twin Spark или да е след 96-та когато сменят БОКСЕРА. Чувам, че боксерите трудно се поправят и няма мноо части за тях. Общо взето набутвация
            FIAT Uno 45 FIRE

            Коментар


              #7
              Ами... какво да ти кажа. Търсихме преди около 6 месеца бутало за Алфа 33 боксер 1,7 мотор. Не намерихме същото ( гледаш две еднакви, ама в теглото голяма разлика ). А в магазина 200 евро едното . Сам си прави сметката. Но въпреки всичко не отхвърляйте с лека ръка достойнствата на този мотор
              Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
              Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
              BlueStorm transforms . . .
              . . . !!!

              Коментар


                #8
                ivo_red написа:
                Значи ако си взимам Алфа 145 да е или Twin Spark или да е след 96-та когато сменят БОКСЕРА. Чувам, че боксерите трудно се поправят и няма мноо части за тях. Общо взето набутвация
                Нещо не виждам да има отговори и малко да вдигнем темата. Боксера е кофти ОСНОВНИЯ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯ Като цяло другите части са почти 2 пъти по евтини сравнение с Твин Спарка. Смяна на ангренажен ремък с ролки и т.н. на твинспарка е към 500 лв, а на Боксера 150-200. Термостат 30 срещу 65 лв и т.н. Имай в предвид, че на твин спарка свещите са 8 (почти караме V8 коли) и оригинални струват към 250+ лв., но пък са за 100к км, а на боксера са 20 лв. Гледай и регистрирани коли не само нов внос, това може да ти спести 500-1000 лв в зависимост от колата. Задължително мини на диагностика преди да я вземеш, то не че е 100%, ама все пак. Гледай и геометрията да няма сериозни удари и т.н.

                Коментар


                  #9
                  Аз лично мислиа че са по добри редовите двувалки пред боксерите има по-добра динамика, звука им е по-хубав (боксерите ми звучат като шкода 120), тоя модел двигател е много разпространен и с много взаимо заменяеми части, дори и форд цосуард е на базата на фиятския двигател, лично аз предпочитам двувалките

                  Коментар


                    #10
                    тука може много да се говори и да се спори, аз лично си падам по нормалните редови мотори, но според мен боксера е много добър мотор, както и ванкеловия мотор дето беше сложен в мазда май, но според мен тези мотори са супер и са много добри, просто другите мотори са се наложили и всеки се пази от новото, но според мен в близките 10 години които предстоят, ще се промени коренно автомобилостроенето, или поне ще започне да се променя.а боксера си е супер мотор, не случайно Порше има такъв мотор, а е една от най бързите коли(или е била за времето си). хем е по-лек мотора хем има доста мощ
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      Колега,прав си,че ще се промени концепцията,но ще е в газоразпределението.Само мазда се мъчат половин век с Ванкелов двигател и започнаха да го слагат на МХ-5 и РХ 8,но тези мотори си имат и недостатъци,пък недаи си Боже да се прецака в България и майсторите ще гледат,като теле в зеле.Ще има да цъкат с език и да се почесват,там където не ги сърби :P
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        dudulia написа:
                        Колега,прав си,че ще се промени концепцията,но ще е в газоразпределението.Само мазда се мъчат половин век с Ванкелов двигател и започнаха да го слагат на МХ-5 и РХ 8,но тези мотори си имат и недостатъци,пък недаи си Боже да се прецака в България и майсторите ще гледат,като теле в зеле.Ще има да цъкат с език и да се почесват,там където не ги сърби :P
                        за съжаление е така за майсторите, но замислял ли си се как нетурбо мотор с работен обем ~ 1.3л, прави над 250к.с (Mazda RX-8 ) - за мен това е наистина изцяло нов като концепция мотор (ванкеловия) и според мен, напълно си заслужава вниманието, времето и усилията, които му отделят от мазда.
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #13
                          Mitko написа:
                          FIAT 125s написа:
                          icecool написа:
                          T.S. двигателите на Alfa-Romeo са като фиатските двувалки даже и скоростната кутия е същата като при фиата
                          Не е съвсем така Ами аз Фиат с BOXER мотор не съм виждал
                          Има - 126р е боксер
                          Глупости на търкалета, 126р е с редови двуцилиндров двигател с въздушно охлаждане тип Twin, т.е. буталата се движат едновременно.Боксери има само при старата Ланча Флавия 1961 година.Уж сте фиатаджии, пък не знаете такива неща
                          Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Коментар


                            #14
                            Mitko написа:
                            pinko168 написа:
                            Mitko написа:
                            FIAT 125s написа:
                            icecool написа:
                            T.S. двигателите на Alfa-Romeo са като фиатските двувалки даже и скоростната кутия е същата като при фиата
                            Не е съвсем така Ами аз Фиат с BOXER мотор не съм виждал
                            Има - 126р е боксер
                            Глупости на търкалета, 126р е с редови двуцилиндров двигател с въздушно охлаждане тип Twin, т.е. буталата се движат едновременно.Боксери има само при старата Ланча Флавия 1961 година.Уж сте фиатаджии, пък не знаете такива неща
                            Пропусна Гама, която също е боксер. Случва се да не знаеш всичко
                            Да, верно, пропуснах Гама.При нея интересното е това, че първоначално е имало идеи да се вгражда V6 фиатовски мотор, но той бил много тежък и с висок център на тежестта и затова Ланча са си разработили собствен двигател 2,5 литра. Освен това, въпреки че Гама е била висок клас автомобил, заради данъчните закони в Италия впоследствие се е появила и версия с двигател 2,0.Имам линк към една много интересна страница за гама, ама ми е в фейвъритс на домашния компютър, довечера ще я пусна.
                            Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                            Коментар


                              #15
                              Citroen са пуснали роторните двигатели в серийни автомобили още през 1973-та http://www.citroen.mb.ca/citroenet/p.../birotor1.html, Mercedes също имат такива мотори от това време, но Mazda са си ветерани 1967-ма Mazda 110S Cosmo :"))

                              Коментар

                              Working...
                              X