Някой може ли да ми разясни какъв е точно принципа на боксеровия двигател и какво го отличава от редовия. Ще съм много благодарен.Също така ме интересува, защо препоръчват Алфа 145 след 96 г., а не тази с БОКСЕРовия двигател.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Боксеров двигател
Collapse
X
-
Ами... какво да ти кажа. Търсихме преди около 6 месеца бутало за Алфа 33 боксер 1,7 мотор. Не намерихме същото ( гледаш две еднакви, ама в теглото голяма разлика ). А в магазина 200 евро едното . Сам си прави сметката. Но въпреки всичко не отхвърляйте с лека ръка достойнствата на този моторFiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
ivo_red написа:Значи ако си взимам Алфа 145 да е или Twin Spark или да е след 96-та когато сменят БОКСЕРА. Чувам, че боксерите трудно се поправят и няма мноо части за тях. Общо взето набутвация
Коментар
-
Аз лично мислиа че са по добри редовите двувалки пред боксерите има по-добра динамика, звука им е по-хубав (боксерите ми звучат като шкода 120), тоя модел двигател е много разпространен и с много взаимо заменяеми части, дори и форд цосуард е на базата на фиятския двигател, лично аз предпочитам двувалките
Коментар
-
тука може много да се говори и да се спори, аз лично си падам по нормалните редови мотори, но според мен боксера е много добър мотор, както и ванкеловия мотор дето беше сложен в мазда май, но според мен тези мотори са супер и са много добри, просто другите мотори са се наложили и всеки се пази от новото, но според мен в близките 10 години които предстоят, ще се промени коренно автомобилостроенето, или поне ще започне да се променя.а боксера си е супер мотор, не случайно Порше има такъв мотор, а е една от най бързите коли(или е била за времето си). хем е по-лек мотора хем има доста мощСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Колега,прав си,че ще се промени концепцията,но ще е в газоразпределението.Само мазда се мъчат половин век с Ванкелов двигател и започнаха да го слагат на МХ-5 и РХ 8,но тези мотори си имат и недостатъци,пък недаи си Боже да се прецака в България и майсторите ще гледат,като теле в зеле.Ще има да цъкат с език и да се почесват,там където не ги сърби :PBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Колега,прав си,че ще се промени концепцията,но ще е в газоразпределението.Само мазда се мъчат половин век с Ванкелов двигател и започнаха да го слагат на МХ-5 и РХ 8,но тези мотори си имат и недостатъци,пък недаи си Боже да се прецака в България и майсторите ще гледат,като теле в зеле.Ще има да цъкат с език и да се почесват,там където не ги сърби :P"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Mitko написа:FIAT 125s написа:icecool написа:T.S. двигателите на Alfa-Romeo са като фиатските двувалки даже и скоростната кутия е същата като при фиатаJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Mitko написа:pinko168 написа:Mitko написа:FIAT 125s написа:icecool написа:T.S. двигателите на Alfa-Romeo са като фиатските двувалки даже и скоростната кутия е същата като при фиатаJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Citroen са пуснали роторните двигатели в серийни автомобили още през 1973-та http://www.citroen.mb.ca/citroenet/p.../birotor1.html, Mercedes също имат такива мотори от това време, но Mazda са си ветерани 1967-ма Mazda 110S Cosmo :"))
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар