запали колата и махни + от акумулатора. така 6те разбереш дали зарежда алтернатора или си караш само на акумулатор. ако загасне-ясно е, че не зарежда. ако се вдигнатр оборотите- всичко е нормално
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги помагайте, днес пак съм без ток
Collapse
X
-
В кв. Левски, трите високи блока (от базар Левски в посока ТУ). Зад тях има една градинка. Та там от едната страна има авто ел услуги. Хората се занимават само с това и обикновенно има доста народ (предимно бакшиши). Надявам се да съм ти помогнал.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
pakumba написа:запали колата и махни + от акумулатора. така 6те разбереш дали зарежда алтернатора или си караш само на акумулатор. ако загасне-ясно е, че не зарежда. ако се вдигнатр оборотите- всичко е нормалноFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Колега при 11.50 волта неможе да ти падне акумулатора за 2 километра явно има друг проблем това го знам от опит .Карал съм вектра 15 км само на акумулатор заради скъсан ремък и не беше паднал до край и говоря за бензинов мотор .Ако твоят проблем идва от другаде ако оправиш динамото меже и да не е решение накарай ги да проверят дали нямаш по голяма консумация на ток от някои уред и това да товари динамото .FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
brat_John написа:pakumba написа:запали колата и махни + от акумулатора. така 6те разбереш дали зарежда алтернатора или си караш само на акумулатор. ако загасне-ясно е, че не зарежда. ако се вдигнатр оборотите- всичко е нормалноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ако си махал ремъка на Жигула или Лада и нищо не е станало макар и за 2 -3 секунди това не означава че на темпрата нищо няма да и стане.Не си правете опити които после излизат доста солено.При 11,5 волта измерени на акумулатора и здрави връзки между него и генератора е ясно че генератора не работи.
Коментар
-
valcorvarna написа:Ако си махал ремъка на Жигула или Лада и нищо не е станало макар и за 2 -3 секунди това не означава че на темпрата нищо няма да и стане.Не си правете опити които после излизат доста солено.При 11,5 волта измерени на акумулатора и здрави връзки между него и генератора е ясно че генератора не работи.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Kолеги проблема се изясни Казаха ми че ротора е изгорял и се е накъсал......, и трябва да се смени с нов...... 74 лв. монтаж демонтаж и ремонт 20лв общо 95лв. да ми е честитоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
еми аз питах всички тука във форума дето продават разни части, дори и във форума на ланчиа ама никой няма или не отговори, а по нашите морги ги дават доста скъпо......освен това за пренавиване на моя ротор 40лв. а за смяна на контакторите (или колектори незнам точно как се казва там където контактуват четките още 20лв. ремонта от мен ама трябвало и преса така че и там некви кинти ще искат) и реших дето ще давам 60 лв. за ремонт на стари части и ще го правя аз по добре нови части и следгаранционно обслужване за 95лв. Освен това 20лв. за монтаж, демонтаж и труд ми се струва нормалноСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар