На електрониката и по-специално на ЕКУ-то и на датчиците ще им причи ли ако сложа по-силничак акуумулатор - като например 62Ah 550A (12V) или 75Ah 480A ( въпреки, че чак 95 лева едва ли ще дам ама около 75лв.-каквато е цената на ИСКРА-та съм склонен да прежаля заради музиката).Като купувам дали да земам херметически затворен с по-слаби характеристики или и такъв който НЕ е БЕЗ ПОДДРЪЖКА върши добра работа в продължение на години ако е по-силен при същата цена (и разбера се му се следи електролита под капачките)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумолатор и ECU (Брава)
Collapse
X
-
Не, няма да и се отрази, защото очевидно питаш за акумулатор с по-голям капацитет. Вредно влияние може да окаже по-високо напрежение(ако е някакъв нестандартен), но такъв акумулатор за кола май още няма . Даже зимата няма да имаш проблеми с паленето (ако въртиш по-продължително време).Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
-
Korun написа:Не, няма да и се отрази...очевидно питаш за акумулатор с по-голям капацитет. Вредно влияние може да окаже по-високо напрежение(ако е някакъв нестандартен), но такъв акумулатор за кола май още няма . Даже зимата няма да имаш проблеми с паленето (ако въртиш по-продължително време).
Коментар
-
niko_ymn написа:Малко повечко идва от даваното като подходящо в еПЕР - 44Ah 250A. За тези характеристики само ми е въпроса ... и за раликата между трайноста на капсулованите и доливащите се модели.
Коментар
-
niko_ymn написа:niko_ymn написа:Малко повечко идва от даваното като подходящо в еПЕР - 44Ah 250A. За тези характеристики само ми е въпроса ... и за раликата между трайноста на капсулованите и доливащите се модели.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Хубаво е да вземеш акумулатор с големина на тока предписан от производителя! Може да вземеш една идея по-голям например, това не би било проблем. Но да си с 44 и да мислиш за 65 ампера... ми се вижда малко множко! За музиката ти спасението се нарича кондензатор! Много по-голям акумулатор няма да успяваш да го зареждаш зимата, защото алтернатора на колата ти е предвиден за по-малък акумулатор. Ако караш предимно в града и, колата ти не пали от раз може да съкратиш живота на акумулатора 2-3 пъти. Бяхме я дъвкали много тази тема преди време...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Хубаво е да вземеш акумулатор с големина на тока предписан от производителя! Може да вземеш една идея по-голям например, това не би било проблем. Но да си с 44 и да мислиш за 65 ампера... ми се вижда малко множко! За музиката ти спасението се нарича кондензатор! Много по-голям акумулатор няма да успяваш да го зареждаш зимата, защото алтернатора на колата ти е предвиден за по-малък акумулатор. Ако караш предимно в града и, колата ти не пали от раз може да съкратиш живота на акумулатора 2-3 пъти. Бяхме я дъвкали много тази тема преди време...
Коментар
-
Все още търся съвет.
niko_ymn написа:Vladim написа:... Но да си с 44 и да мислиш за 65 ампера... ми се вижда малко множко! За музиката ти спасението се нарича кондензатор! Много по-голям акумулатор няма да успяваш да го зареждаш зимата ... ; Ако караш предимно в града и, колата ти не пали от раз може да съкратиш живота на акумулатора 2-3 пъти. Бяхме я дъвкали много тази тема преди време...
Коментар
-
Теб специално те интересуват Амперчасовете (Ah), а амприте, както ти писах по горе, са само за информация.По документи какъв акумулатор препоръчват за твоята? Преди карах Лада, която трябваше (май) да бъде с 44Ah, но вместо това ползвах Monbat High power 62Ah. Също имах Усилвател 2х20w и не съм имал проблеми с паленето. Още повече, че я карах само на газ ( след като налях профилактично бензин, бензиновата помпа протече), дори и зимата палеше от раз.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Korun написа:Теб специално те интересуват Амперчасовете (Ah), ... По документи какъв акумулатор препоръчват за твоята? Преди карах Лада, която трябваше (май) да бъде с 44Ah, но вместо това ползвах Monbat High power 62Ah. Също имах Усилвател 2х20w и не съм имал проблеми с паленето. Още повече, че я карах само на газ ( след като налях профилактично бензин, бензиновата помпа протече), дори и зимата палеше от раз.
Коментар
-
И аз сега карам фиата с акумулатора дето е от Ладата и е точно 62Ahно пък с този от ладата нещо пада тока (ако припаля и се откажа и изгася и пробвам после пак без да съм покарал в града като се чудим къде да ходим например) и въпреки че е 62 завърта трудно и не знам ако сложа още повече дали няма да се получи онова с недозареждането.не знам ако сложа още повече дали няма да се получи онова с недозареждането.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
ИСКРА 12V 62Ah 560A купих за 76 лв. с 2 години гаранция и профилактичен преглед и замервания на всеки 6 месеца. Еквивалентни стойности на токовете - другите марки са с цени от 96 лв. и нагоре. Само START видях в интернет малко по-евтин с тези характеристики.Преди де ми напишат гаранционната карта ми измериха зареждането - 14,150 Volt /идеално в границите 13,8-14,4V/, електролита в акумулатора е капсулован и индикатора е зелен (плътност 1,28 г/куб.см /трябва да е между 1,26 и 1,28 при 25 градуса по целзий/), и ако падне под 1,25 индикатора става бял и въпреки, че е "Без Поддръжка" се разпечатва една лепенка, отваря се и се дозарежда, но само в сервиза. Мериха още за консуматори или "на късо" при всичко изключено в купето и чак тогава ми дадоха 2 години гаранция с още 3 профилактики освен първоначалната.ЕКУ-то се държи добре. Най-осезателна е разликата при палене - онова "бъзззз-зът" дето не го знам какво е сега се чува равномерно, а със взет на заем акумулатор беше насечено и провлачено. Аз заради него взех стартов ток 560 А. Е чак за 650 А няма нужда - все пак не съм с дизелов двигател.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар